Poistettukäyttäjänimi174
Guest
- Reaktioarvo
- 5,133
- AP AP
Kiva juttu. Kaikki on siis valmista.varastossa heillä oli nyt se on täällä
Kiva juttu. Kaikki on siis valmista.varastossa heillä oli nyt se on täällä
kyllä enään pitää laittaa lakanatKiva juttu. Kaikki on siis valmista.
voin hoitaa sen *lähtee etsimään lakanoita*kyllä enään pitää laittaa lakanat
älä vihajile mutta otin tuon silti vihjauksena.ääni eristys on hyvä mutta sitä tehostetaan koska toivomme että normaalit elämisen äänet ei häiritse niitä jotka ei halua tulla häirityksi tämä koskee yleisiä tiloja huoneet ovat tarpeeksi ääni eristetty.
en vihjaile mitään
haluan teille vähän yksityisyyttäälä vihajile mutta otin tuon silti vihjauksena.
no, kiitos. :)haluan teille vähän yksityisyyttä
ne äänieristävä ja myös valoa eristävä asia on paksut verhot ei paljon väriltä eroano, kiitos. :)
kiva *kertoo puhelimeensa nämä tiedot remontoidusta huoneesta*ne äänieristävä ja myös valoa eristävä asia on paksut verhot ei paljon väriltä eroa
ai niin oviin asennettiin lisä lukko niin muut ei pääse sisällekiva *kertoo puhelimeensa nämä tiedot remontoidusta huoneesta*
tämähän on jo varsin paljon. mitään ei pääse sattumaan, aika jännä kun ollaan tällaisessa talossa.ai niin oviin asennettiin lisä lukko niin muut ei pääse sisälle
juu se on hyvä tietysti pitää varmistaa yksityisyys kun on paljon vieraitatämähän on jo varsin paljon. mitään ei pääse sattumaan, aika jännä kun ollaan tällaisessa talossa.
tietenkin, tietenkin *puhuu intensiivisesti puhelimeen muuttojärjestelyistä, tavaroista, kantajista ja kaikesta tällaisesta*juu se on hyvä tietysti pitää varmistaa yksityisyys kun on paljon vieraita
JOOOLähdettäisiinkö ruotsin laivalle?
Hienoa! Heti tänään. Otetaan kunnon äkkilähtö ja tuliaseet mukaan
Kyllä! Katoin jo niin seuraava laiva lähtee klo 21.00Hienoa! Heti tänään. Otetaan kunnon äkkilähtö ja tuliaseet mukaan
Reipasta toimintaa! Muiden pitää keretä tai saavat jäädä portille ruikuttamaan! Ruotsi täältä tullaan!Kyllä! Katoin jo niin seuraava laiva lähtee klo 21.00
NONIIN MUUT TULKAA MUN JA MEIKÄVAAN KANSSA RUOTSINLAIVALLE!! SE ON KUULKAAS NYT TAI EI KOSKAAN!!!Reipasta toimintaa! Muiden pitää keretä tai saavat jäädä portille ruikuttamaan! Ruotsi täältä tullaan!
MINÄ MAKSAN! JOS MUUTTE ETTE TULE NIIN EI HETKEEN LÄHDETÄ ENÄÄN!!NONIIN MUUT TULKAA MUN JA MEIKÄVAAN KANSSA RUOTSINLAIVALLE!! SE ON KUULKAAS NYT TAI EI KOSKAAN!!!
Oi kiitos!!MINÄ MAKSAN! JOS MUUTTE ETTE TULE NIIN EI HETKEEN LÄHDETÄ ENÄÄN!!
NYT ON KUULKAAS POIJJAAT SEMMONEN TILLAISUUS ETTÄ HUHHUH! SAVOLAISEN JÄÄRÄN TURISTIKIERROS TUKHOLMASSA NYT VAIN 0 EUROA! VAIN RAJOITETUN ERÄNOi kiitos!!
MUUT TULKAAAA ÄKKIÄÄÄÄ LAIVA LÄHTEE TUNNIN PÄÄSTÄ!!!
OHHOHNYT ON KUULKAAS POIJJAAT SEMMONEN TILLAISUUS ETTÄ HUHHUH! SAVOLAISEN JÄÄRÄN TURISTIKIERROS TUKHOLMASSA NYT VAIN 0 EUROA! VAIN RAJOITETUN ERÄN
NYT ON NIIN HYVÄ TARJOUS ETTÄ VINK VINK. JOS PELOTTAA NIIN VOI AINA NUKKUA JONKUN MUUN KANSSA SAMASSA HOTELLIHUONEESSA
EI MINUA PELOTA MIKÄÄN!! MUTTA NÄITÄ MUITA NÄHTÄVÄSTI PELOTTAA KUN KUKAAN EI HALUA TULLA MUKAANNYT ON NIIN HYVÄ TARJOUS ETTÄ VINK VINK. JOS PELOTTAA NIIN VOI AINA NUKKUA JONKUN MUUN KANSSA SAMASSA HOTELLIHUONEESSA
NORMIT KUMOON! JOS MUUT EI TULE NIIN LÄHDETÄÄN SITTEN KAHDESTAAN!! TULKOOT SOUTUVENEELLÄ PERÄSSÄ... JA SYYHÄN TÄHÄN RIEMUJUHLAAN ON ETTÄ VIIMEISIN YLISTILINI TÄYTTI TÄNÄÄN VUODEN WUHUUUEI MINUA PELOTA MIKÄÄN!! MUTTA NÄITÄ MUITA NÄHTÄVÄSTI PELOTTAA KUN KUKAAN EI HALUA TULLA MUKAAN
HIENOA! LÄHTÖÖN VIELÄ 21 MINUUTTIA JÄNNITYS TIIVISTYY KETKÄ EHTIVÄT