irwikissa
Puff-lohikäärme
- Reaktioarvo
- 5,781
*Yllättyy hieman nappauksesta mutta lähtee täysillä mukaan vaikkei tiedä minne mennään**nappaa @irwikissa n mukaan*
*Yllättyy hieman nappauksesta mutta lähtee täysillä mukaan vaikkei tiedä minne mennään**nappaa @irwikissa n mukaan*
Laivalle*Yllättyy hieman nappauksesta mutta lähtee täysillä mukaan vaikkei tiedä minne mennään*
Okei let's goLaivalle
Railakas yö jonka jätit välistä nukkumalla! *hihitän tuon sängyn vierestä lattialla pötköttäen**herää laivasta*
MITÄ HEMMETTIÄ onko mulla ollut railakas yö vai kuka minut on tänne raahannut?
Olen pahoillani. Mutta ainakin olen täällä...Railakas yö jonka jätit välistä nukkumalla! *hihitän tuon sängyn vierestä lattialla pötköttäen*
Ei hätää minutkin vain napattiin kyytiinOlen pahoillani. Mutta ainakin olen täällä...
No hyvä etten ole ainoa. Muutkin ovat täällä raahattuna. D:Ei hätää minutkin vain napattiin kyytiin
D: täällä taitaa olla vain muutama joka tietää minne mennäänNo hyvä etten ole ainoa. Muutkin ovat täällä raahattuna. D:
Saat silti kiekon denssiä, vaikka unohdit vuotisjuhlani!Olen pahoillani. Mutta ainakin olen täällä...
en käytä nuuskaa, joten pidä kiekkosi, sinä niitä enemmän tarvitset. olen pahoillani, tämä ei tule toistumaan D:Saat silti kiekon denssiä, vaikka unohdit vuotisjuhlani!
aivan... ja näiden kelkkaan en ehkä lähtisi vapaaehtoisesti mutta kun minä täältä laivasta heräsin niin ei voi muutakaan D:D: täällä taitaa olla vain muutama joka tietää minne mennään
aivan... ja näiden kelkkaan en ehkä lähtisi vapaaehtoisesti mutta kun minä täältä laivasta heräsin niin ei voi muutakaan D:
Nyt kuule kannattaa testata, ihan tuoretta vieläpä! Plääh....en käytä nuuskaa, joten pidä kiekkosi, sinä niitä enemmän tarvitset. olen pahoillani, tämä ei tule toistumaan D:
e...en tarkoittanut...minä... *murtuu*Haista home sinä senkin- D:
sori kamu, kehoni on toistaiseksi temppeli ja ei ole syytä muuttaa sitä.Nyt kuule kannattaa testata, ihan tuoretta vieläpä! Plääh....
Minäkö muka kävelevä terveysriski hä? Hmmm...sori kamu, kehoni on toistaiseksi temppeli ja ei ole syytä muuttaa sitä.
en sitä tarkoittanut myöskään mutta kun nyt laitoit ajatuksen päähäni niin tarkemmin kun miettii niin...Minäkö muka kävelevä terveysriski hä? Hmmm...
Mitä tarkoitit??e...en tarkoittanut...minä... *murtuu*
Voi himskatti! Mitäs sekoiletkaan...en sitä tarkoittanut myöskään mutta kun nyt laitoit ajatuksen päähäni niin tarkemmin kun miettii niin...
Mitä tarkoitit??
En tarkoita mitään... olen aivan sekaisin...Voi himskatti! Mitäs sekoiletkaan...
en itsekkään tiedäD: täällä taitaa olla vain muutama joka tietää minne mennään
jäätkö tänne ruotsiin)? dens rules!En tarkoita mitään... olen aivan sekaisin...
Jepjeoaivan... ja näiden kelkkaan en ehkä lähtisi vapaaehtoisesti mutta kun minä täältä laivasta heräsin niin ei voi muutakaan D:
Voi voi et kai ottanut minua mukaan luullessasi minun tietävän?D:en itsekkään tiedä
no @Meikävaan tietääJepjeo
Voi voi et kai ottanut minua mukaan luullessasi minun tietävän?D:
Vain hän taitaa tietääD:no @Meikävaan tietää
niin kai sitten.jäätkö tänne ruotsiin)? dens rules!