Niin on, odotan innollakouvola kouvola, kaikkea kivaa betonista.
Niin on, odotan innollakouvola kouvola, kaikkea kivaa betonista.
Noniin. Mihin hävisit @Myrskyvaroitus aka Vh06, pitäis aloittaa?Tokkiinsa, taijettaanpi meijä joukkue ollos ainaski ku tuo Aleksi heräs elämöintiini...
Sitten takavarikoin sen... ehkä saatkin tyytyä kätevään käsiaseseen!en voi luvata mitään....
No, käy kai sekinSitten takavarikoin sen... ehkä saatkin tyytyä kätevään käsiaseseen!
Hophop, Yleisradio ei odota ja kaikkea muuta kivaa! Jos meillä on aikaa vielä niin pyörähdän Aleksin repun luona...Noniin. Mihin hävisit @Myrskyvaroitus aka Vh06, pitäis aloittaa?
Jeejee!Porukka! Ilmotin meijät selviytyjiin kun iski tylsyys Aleksin päiväunien ajaksi, kiittäkää myöhemmin!
Hupsista, jäin vahingossa unelmoimaan D:Noniin. Mihin hävisit @Myrskyvaroitus aka Vh06, pitäis aloittaa?
Voitto kotiin!Jeejee!
Ehdottomasti!Voitto kotiin!
Me ollaan sitte liitossa, ollaan varmasti rautaa!Ehdottomasti!
Kyllä vain! Keitäs muita otetaan?Me ollaan sitte liitossa, ollaan varmasti rautaa!
Kyllähän meidän pitää ainakin tuo kilsamittari mukaan ottaa liittoon, ja jos hittari on mestoilla niin hänet, sitten vaikkapa saat sinäkin muutaman sanoa tietysti!Kyllä vain! Keitäs muita otetaan?
Eipäs tule mieleen ketään näin äkkiseltään, mutta mittari ja hittari (oho se ihan rimmaa) ovat kyllä hyviä liittolaisia?Kyllähän meidän pitää ainakin tuo kilsamittari mukaan ottaa liittoon, ja jos hittari on mestoilla niin hänet, sitten vaikkapa saat sinäkin muutaman sanoa tietysti!
Niin ovat, perkeleen hyviä tyyppejä! Mutta stagediaa meidän pitää ehdottomasti pohtia...Eipäs tule mieleen ketään näin äkkiseltään, mutta mittari ja hittari (oho se ihan rimmaa) ovat kyllä hyviä liittolaisia?
Kilpailut meidän on pakko voittaa! Säästytään heimoneuvostolta...Niin ovat, perkeleen hyviä tyyppejä! Mutta stagediaa meidän pitää ehdottomasti pohtia...
Niin on! Täysillä vaan rautautaisella otteella! Jos ei muuten niin wanha volvo ja aseistusta mukaam niin hyvin sujuu! (Tämä oli vitsi, minua ei tarvitse bännätä varasijasta)Kilpailut meidän on pakko voittaa! Säästytään heimoneuvostolta...
Oikein Wanha Volvo nii kyllä lähtee! (Olen mukana vitsailussasi)Niin on! Täysillä vaan rautautaisella otteella! Jos ei muuten niin wanha volvo ja aseistusta mukaam niin hyvin sujuu! (Tämä oli vitsi, minua ei tarvitse bännätä varasijasta)
mä en haluu tietää mitä sillä puutarhatontulla tehdäänOikein Wanha Volvo nii kyllä lähtee! (Olen mukana vitsailussasi)
Aseina sitten vanha kunnon kaulin ja paistinpannu sekä puutarhatonttu kenties?
ne paistinpannu ja kaulin tarvitsemme niitä vielä ruuanlaitossa tuo ehjänä takasOikein Wanha Volvo nii kyllä lähtee! (Olen mukana vitsailussasi)
Minun volvo sinne saatana mukaan! (En myännä mitään) Ota sinä ne, mä hoidan jonkun siistimmän aseen jostain! Kyllä semmosella venäläisellä rynnäkkökiväärillä pitkälle pötkitäänOikein Wanha Volvo nii kyllä lähtee! (Olen mukana vitsailussasi)
Aina ruuanlaitto on esteenä. Söisitte Jalostajan hernekeittoa kuutena päivänä viikossa niinkuin minä!ne paistinpannu ja kaulin tarvitsemme niitä vielä ruuanlaitossa tuo ehjänä takas
mielummin syön jotain muuta jouluna on tarvitaan kaulintaAina ruuanlaitto on esteenä. Söisitte Jalostajan hernekeittoa kuutena päivänä viikossa niinkuin minä!
totta tuo on kyllä, suojelen kaulinta ja yritän iskeä mieluummin aseen varrella! Ehkä juoksenkin sandaali kädessä toisen heimon perässä...mielummin syön jotain muuta jouluna on tarvitaan kaulinta
Lähetetään se vakoilemaanmä en haluu tietää mitä sillä puutarhatontulla tehdään
Ehkä kaappaan iskän asekaapista haulikon ja kiväärin ihan vaan varuiksiMinun volvo sinne saatana mukaan! (En myännä mitään) Ota sinä ne, mä hoidan jonkun siistimmän aseen jostain! Kyllä semmosella venäläisellä rynnäkkökiväärillä pitkälle pötkitään
Otetaan puukengät :Dtotta tuo on kyllä, suojelen kaulinta ja yritän iskeä mieluummin aseen varrella! Ehkä juoksenkin sandaali kädessä toisen heimon perässä...
Ota juu, ei sitä voi varustautua ikinä liikaa! Otetaanko myös tankki?Ehkä kaappaan iskän asekaapista haulikon ja kiväärin ihan vaan varuiksi
JOO, saavat puukengästä päähän :DOtetaan puukengät :D