kappas keppanaa! mitäs tämä täällä nyt tekee?löytää basson @Yönelukka n huoneesta
kappas keppanaa! mitäs tämä täällä nyt tekee?löytää basson @Yönelukka n huoneesta
jaa a en tieda mutta hyvä et löytykappas keppanaa! mitäs tämä täällä nyt tekee?
niin on, kiitoksia avusta! lupaan soittaa aina kun haluat kuunnellajaa a en tieda mutta hyvä et löyty
Kyllä kyllä! Tulisydän on varmasti mainio toveri!Laitan heti. Ja siitä liittohommasta kun sivukorvalla kuuntelin niin olen ehdottoman mukana, mutta haluaisin ehkä ottaa myös Tulisydämen mukaan. Enempi parempi, eikö?
Eeen minä ole bassoon koskenut D:onko @Myrskyvaroitus aka Vh06 lainannut bassoa
no se löytyikin yönelukan huoneestaEeen minä ole bassoon koskenut D:
Mitäs sanot @Tulisydän *supisee* Selviytyjissä sitten liitto minä, sinä, Vh06, Meikävaan ja Hittari? Ollaan kunnon power team.Kyllä kyllä! Tulisydän on varmasti mainio toveri!
No ilmankos mietinkin että mitä kummaa melua senkin huoneesta kuuluu...no se löytyikin yönelukan huoneesta
soita joku hirno kappaleMulla on kyllä täällä mun huoneessa kunnon flyygeli että mää voisin soitella sillä kun en niin perillä oo bassonkäytöstä vaikkei se hankalaa olekkaan
Juu kävisikö vaikka Lux Aeterna elokuvasta Requiem for a Dream? Osaan ulkoa kaikki ne seitsemän sivua mitä ainakin Patrik Pietchmannin versiossa on xDsoita joku hirno kappale
käyJuu kävisikö vaikka Lux Aeterna elokuvasta Requiem for a Dream? Osaan ulkoa kaikki ne seitsemän sivua mitä ainakin Patrik Pietchmannin versiossa on xD
Jees tästä lähtee! * Alkaa soittamaan *
oot hyvä soittamaanJees tästä lähtee! * Alkaa soittamaan *
Kiitos ja kumarrus :3oot hyvä soittamaan
minä viense ketä vie roskat mun huoneesta saa kaks euroa ja väkinäisen hymyn
Saat sen tämmösinä viiden sentin kolikoina joita löysin paljon säästöpossusta!!minä vien
kiitosSaat sen tämmösinä viiden sentin kolikoina joita löysin paljon säästöpossusta!!
joo siirrettiin se eilen kun oltiin kaupunki sotaaKuka on siirtänyt sohvan huoneen toiseen nurkkaan?
Kappas kappas... istuin vahingossa huti siitä ja nyt pöytä kaatuijoo siirrettiin se eilen kun oltiin kaupunki sotaa
se oli @Amislainen vastuulla katsoa että tavarat on oikeilla paikoillaKappas kappas... istuin vahingossa huti siitä ja nyt pöytä kaatui
noniin pitääkin lähtee rakentamaan bunkkeria... *alkaa keräilemään tavaroita ohimennen*se oli @Amislainen vastuulla katsoa että tavarat on oikeilla paikoilla
Minun luultavasti, parempi alkaa heti siivoamaankenen vuoro on siivota
eikö se ollut eteisen pöydälläNyt hei ihmiset, kissat, alienit, tuulen nappaamat peruukit ja kaikki oliot ketä tässä talossa asuu, kuka vei mun junaliput? Alkaa olla hiukan kiire nimittäin, juna lähtee puolen tunnin kuluttua ja pitäisi kävelläkin reilu kilometri asemalle.