Poistettukäyttäjänimi174
Guest
- Reaktioarvo
- 5,133
- AP AP
Ei löydyeikö se ollut eteisen pöydällä
Ei löydyeikö se ollut eteisen pöydällä
Se on tiskikoneessa, poltin munakokkelin pohjaanmissä paistinpannu on mitä lainasitte
joku on vieny kai sen kuka ei ole paikalla talossa nyt niin epäilemme sitäEi löydy
taidan tietää...joku on vieny kai sen kuka ei ole paikalla talossa nyt niin epäilemme sitä
kerrotaidan tietää...
Meikävaan se on, siitä menen takuuseen.
kuka on pää epäiltyHei, miksi ihmeessä didgeridooni on isketty kirveellä palasiksi? 🤬
Epäilen kaikkia, jotka ovat valittaneet viime aikoina melusta.kuka on pää epäilty
kuka omistaa kirveenEpäilen kaikkia, jotka ovat valittaneet viime aikoina melusta.
Ei se äänenvoimakkuus edes ollut kuin vain vähän päälle 100 desibeliä... Herkkäkorvat..........
Hyvä kysymys. 🤔 Kuka tunnustaa omistavansa sellaisen!?kuka omistaa kirveen
Ehen! Se oli Aleksi@Meikävaan PERKELE! Mitä teit mun junalipulle? Söitkö sen vai?
Sano sille Aleksillesi että on minulle nyt junamatkan Kouvolaan velkaa.Ehen! Se oli Aleksi
en varmasti, suojelen sua!Sano sille Aleksillesi että on minulle nyt junamatkan Kouvolaan velkaa.
Kuka sen siihen on kantanut? Se oli ulko-oven edessä kun minä lähdin kouluun?Mitä hittoa tuo pärnänen tuossa sohvalla kykkii??!
Mukava kuulla mutta tarvitsen yhä vieläkin sen junalipun.en varmasti, suojelen sua!
perkele nyt lähtee äijä kantoon!Kuka sen siihen on kantanut? Se oli ulko-oven edessä kun minä lähdin kouluun?
siksi varasin sekä sinulle ja minulle ykkösluokan liput! aleksi tulee sitten perästä...Mukava kuulla mutta tarvitsen yhä vieläkin sen junalipun.
jaahas, kiitos!siksi varasin sekä sinulle ja minulle ykkösluokan liput! aleksi tulee sitten perästä...
tulen auttamaan, heitetäänkö ikkunasta pihalle vai ollaanko kilttejä ja saatetaan ulko-ovelle asti?perkele nyt lähtee äijä kantoon!
Olen henkivartijasi nääs Kouvolassa!jaahas, kiitos!
ikkunasta vaan!tulen auttamaan, heitetäänkö ikkunasta pihalle vai ollaanko kilttejä ja saatetaan ulko-ovelle asti?
niska perse otteellaikkunasta vaan!
Tätä olin ehdottamassa, mutta se on menoa nyt!niska perse otteella
Sinne meniikkunasta vaan!
ei häiritseKetään tuskin häiritsee se, että nyt soi väliaikaisesti joululaulut.
hyvä, se on nimittäin hiukan pakko nytei häiritse