Poistettukäyttäjänimi27
Guest
- Reaktioarvo
- 4,757
no mitäs soitathyvä, se on nimittäin hiukan pakko nyt
no mitäs soitathyvä, se on nimittäin hiukan pakko nyt
kulkuset on nyt soimassano mitäs soitat
MINÄ TULEN!! mutta sillä ehdolla että vaihdamme pingispallon raakaan kananmunaan ja minä aloitan pelin :) oletko sinä muuten se joka lorotti keittiön lattialle kunnon lammikon toissa yönä? Minä nimittäin astuin siihen ಠ_ಠKuka tulee pelaamaan pingistä? (Eli siis paiskomaan pingispalloa pitkin seiniä)
Minu pyykit? Minulla oli siellä kukalliset mummohousut joita oli käyttänyt vasta pari luukautta! mutta luulin että oli minun pyykkivuoroni koska pesukone oli tyhjä silloin kun menin sinne ಠ_ಠnyt mina ottaa nama pyykki pois koneesta mutta ensi kerralla otat itse ja ennen kuin pyykkivuoro loppuu
Hyvä me!Sinne meni
Joo kananmuna käy hyvin :DMINÄ TULEN!! mutta sillä ehdolla että vaihdamme pingispallon raakaan kananmunaan ja minä aloitan pelin :) oletko sinä muuten se joka lorotti keittiön lattialle kunnon lammikon toissa yönä? Minä nimittäin astuin siihen ಠ_ಠ
nyt kun se on hoidettu pois päiväjärjestyksestä niin tahdotko kaakaota? tein juuri reilun satsin.Hyvä me!
no katoitko vuoro listaaMinu pyykit? Minulla oli siellä kukalliset mummohousut joita oli käyttänyt vasta pari luukautta! mutta luulin että oli minun pyykkivuoroni koska pesukone oli tyhjä silloin kun menin sinne ಠ_ಠ
Oletko varma? Olen nimittäin nähnyt sinun kävelevän usein unissasi, viime yönä taisin kuulla kun puhuit unissasi jostain villasammakosta ja sen ongelmasta muumien syömisessä...Joo kananmuna käy hyvin :D
En todellakaan, miten kehtaat epäillä minua D; En kävele öisin keittiössä
Ehkä se oli Skeletorin kissa
Eeen mutta minun pyykit seillä joka tapauksessa oli, tehdäänko sovinto kahvikupposen äärellä?no katoitko vuoro listaa
tehdään sovintoEeen mutta minun pyykit seillä joka tapauksessa oli, tehdäänko sovinto kahvikupposen äärellä?
Eeen mutta minun pyykit seillä joka tapauksessa oli, tehdäänko sovinto kahvikupposen äärellä?
ottakaa kaakaota, tein sitä reilusti!tehdään sovinto
*ottaa kaakaota*ottakaa kaakaota, tein sitä reilusti!
En minä kävele unissani! Saatan ehkä joskus mumista jotain... Mutta en kyllä liiku muuten kuin kieriskelemällä sängyssäni D:Oletko varma? Olen nimittäin nähnyt sinun kävelevän usein unissasi, viime yönä taisin kuulla kun puhuit unissasi jostain villasammakosta ja sen ongelmasta muumien syömisessä...
*ottaa kaakaota kahden varaanin edestä*ottakaa kaakaota, tein sitä reilusti!
* juo koko satsin tyhjäksi, kiittää ja häipyy*ottakaa kaakaota, tein sitä reilusti!
Oijoi tai sitten kaikki olikin vain unta...En minä kävele unissani! Saatan ehkä joskus mumista jotain... Mutta en kyllä liiku muuten kuin kieriskelemällä sängyssäni D:
Puhuinko villasammakosta? Johan on omituista, olin varma että näin unta meijän luokan pojista joille karjuin täyttä kurkkua
Taidat itse olla kävellyt unissasi!
siitä piti jäädä vielä @Meikävaan'lle mutta... mikäs tuossa. @Meikävaan, kutsu peruttu, myöhästyit.* juo koko satsin tyhjäksi, kiittää ja häipyy*
Taisi ollaOijoi tai sitten kaikki olikin vain unta...
sori, mä vaan lainasin. halusin koittaa sitä kun ajattelin ostaa samanlaisen. se on tuolla nurkassa mytyssä ja ehkä vähän siinä @Peruukkiteline'n keitossa.Kuka kumma on oikein varastanut hienon hupparini??
Voidaan olla sit kaksoset xdsori, mä vaan lainasin. halusin koittaa sitä kun ajattelin ostaa samanlaisen. se on tuolla nurkassa mytyssä ja ehkä vähän siinä @Peruukkiteline'n keitossa.
Minä voin!Tulkaa kaikki katsomaan!!! Opin kuperkeikan! *hihkuu innosta* Ja voisko joku kuvata videon..?
Perkele, lähden tästä sitten baariin!siitä piti jäädä vielä @Meikävaan'lle mutta... mikäs tuossa. @Meikävaan, kutsu peruttu, myöhästyit.
Kiitos! Kuvaa sitten sivulta niin en pyllistä kameraan :[Minä voin!
*ottaa kännykän esille ja alkaa kuvata huomaamatta, että peittää sormellaan osan linssistä*
Oi voi D: se oli vahinko! Aijjai taisi tulla mustelma otsaan kun raamattu tipahti päähän ;(Missä himbutissa on mun läppäri? Mä jätin sen tunti sitten olohuoneen pöydälle ja nyt se on kadonnut D:: ja miks ihmeessä jonkun sukat on työnnetty mehulaseihin? Tää meno alkaa käydä jo vähän hulluksi ja kaiken lisäksi @Jokudemittäjä__ teki kuperkeikan kirjahyllyä päin ja kaikki kirjat on pitkin lattiaa D:::::