Aihe vapaa Esittele itsesi

joln

Harjoittelija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
8
Reaktioarvo
7
moro meitsi on joln ja oon samaan aikaan täydellinen sekä aivan vitun perseestä :D
kiitos ja kumarrus jne lol
 

Mex_moon

Harjoittelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2
Reaktioarvo
1
Oon 06/14 tyttö jol on musta huumori ja joka rakastaa pottereita (ylipäätään kirjoja), seinän tuijottelua ja meemejä. Vaikutan varmaan iloiselta kissavideo-tytöltä, jota olen, mutta pohjimmiltaan olen ikuinen pessimisti ja ahdistuja. Olen myös sairaan hajamielinen ja erittäin ihana ihminen.
Nämä ominaisuudet risteilevät jäätävästi, mutta me kaikki ollaankin monimutkaisia.
Haluisin saada uusia kavereita :3
 

Ruu

Harjoittelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
6
Reaktioarvo
2
Oon siis Ruu demistä, ja oon 17/03 tyttö.

Oon seurustellut melkeen 4 vuotta ja mun poikaystävä onkin aika isossa roolissa mun elämässä :D Vapaa-ajalla tykkään ajella autolla, kattoo netflixiä, pelailla pleikkaria ja hengata kavereiden kanssa : D iso intohimo on myös meikkaaminen ja siihen kuluu aikaa ja rahaa.
Oon aika sosiaalinen ja rento tyyppi ja mun tavotteena on yrittää elää hetkessä. Rakastan kans kissoja yli kaiken ja aionkin ottaa niitä monta kun pääsen muuttamaan omaan kotiin jos/kun pääsen lukiosta :D
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
100
Reaktioarvo
80
oon demistä maalaisperunalastu, kuten ehkä joku osas päätellä nimestä... :D oon 14/06, tykkään musiikista (laulan kotona ollessani 24/7, koulussaki joskus huomaamattani saatan hyräillä jotain kappaleita... soitan myös joitain soittimii) ja leipomisesta, rakastan suklaata. En eriyisemmin pidä toisista paskaa puhuvista ihmisistä (jos sua on kohdeltu väärin ja valitat siitä, se on eri asia).
 
Viimeksi muokattu:

swindle

piisamirotta
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
196
Reaktioarvo
232
iltaa o/ swindle 22v, opiskelijana täysi vitsi ja vähän muutenkin. tykkään monista asioista, historia kiinnostaa vaikken siitä paljon mitään tiedä ja voin viettää öisin tunteja lueskellen wikipediasta kaikkea turhaa maan ja taivaan väliltä.
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
- oon 12 v nuorukainen
- transsukupuolinen poika
-homo
- RAKASTAN kirjottaa tarinoita
- oon ajatellu et oon introvertti mut oon huomannu näinä aikoina et oon ambivertti
- stressaannun helposti
- mun päätä alkaa särkeä jos pidän maskia liian kauan
- kpop stan
- sisustus on ihanaa
-mulla on muovinen murattiköynnös ja sen nimi on oscar
-mulla on monta sisarusta
-mulla on koira
- mua stressaa jos mua hoputtaa että mene nyt jo
- mä rakastan tutkia karttoja ja lippuja
- maalaaminen ja piirtäminen on myös kivaa
- rakastan sharpieita, copicmarkkereita ja promarkereita
- mä oon ihminen joka kuluttaa akun kunnes siinä on kolme prossaa
- mä puhun sujuvaa englantia ja keskiverto ruotsia sekä opettelen koreaa ja japania
Ja siinä se tais suurinpiirtein olla sitte
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
- oon 12 v nuorukainen
- transsukupuolinen poika
-homo
- RAKASTAN kirjottaa tarinoita
- oon ajatellu et oon introvertti mut oon huomannu näinä aikoina et oon ambivertti
- stressaannun helposti
- mun päätä alkaa särkeä jos pidän maskia liian kauan
- kpop stan
- sisustus on ihanaa
-mulla on muovinen murattiköynnös ja sen nimi on oscar
-mulla on monta sisarusta
-mulla on koira
- mua stressaa jos mua hoputtaa että mene nyt jo
- mä rakastan tutkia karttoja ja lippuja
- maalaaminen ja piirtäminen on myös kivaa
- rakastan sharpieita, copicmarkkereita ja promarkereita
- mä oon ihminen joka kuluttaa akun kunnes siinä on kolme prossaa
- mä puhun sujuvaa englantia ja keskiverto ruotsia sekä opettelen koreaa ja japania
Ja siinä se tais suurinpiirtein olla sitte
ja tähän vielä lisään, mä tykkään mangasta ja animesta
 

sorsa

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
195
Reaktioarvo
147
okei moi. oon 17-vuotias lukion ekalla oleva pallero landelta, tykkään musiikista ja soitan itekin vähän kaikennäköstä sen lisäks että kuuntelen liikaa musiikkia päivittäin. kirjotan ja haaveilen että löydän elämälleni jonkun muunkin tarkotuksen ku ihmiskontaktien välttely ja kahvin ja energiajuomien juominen. ja sit tietty tykkään luonnosta ja metsistä vaikka käyn siellä liian harvoin, rakastan syksyä ja omistan yhden hymykuopan.
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Demistä löytänyt tänne myös, jossa varmaan about ~15 vuotta pyörinyt (kuulostipa surulliselta, en enää edes muista kauanko..)
Työkseni hakkaan päätä näppikseen, viikingit, mytologiat, olut, pelit jne. kiinnostaa.
 

metalheart

miukum@uku
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
73
Reaktioarvo
66
Moi
Oon 03/17v tyttö. Oon lähihoitajaopiskelija ja kerhonohjaaja. Tykkään pyöräillä, luistella ja pelaa pleikkarii. Lempieläin on kissa. Tykkään lukee kirjoi, pääosin Soturikissoi. Metallimusiikki on elämä \m/
 

hoodiehobitti

Harjoittelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
4
Reaktioarvo
4
Oon 16-vuotias tyttö ja tulin tänne demistä, oon siellä samalla nimellä. Tykkään lukemisesta ja aika monenlaisesta musiikista ja eläimistä (olipas persoonallista). Mulla on epilepsia. Ois kiva jos osaisin kirjottaa lyhyitä ja ytimekkäitä ja hauskoja viestejä mut sen sijaan haluan lähestyä jokaista asiaa monesta eri näkökulmasta ja perusteellisesti, joten se jää yleensä vaan haaveeksi. Vaikeen masennuksen jäljiltä etsin vieläkin vähän itseäni ja sitä millainen olen kun sairaus ei enää määrittele mun koko olemusta. Perusluonteeltani oon kuitenkin iloinen ja rauhallinen ihminen ja kaiken koitan nähdä ja tehdä positiivisen kautta. Rakastan matkustelua mutta en oo ikinä astunut lentokoneeseen tai käynyt Viroa kauempana.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
864
Reaktioarvo
1,567
- Itä-Suomesta
- Demistä päätin sitten tänne ilmaantua
- Painoja nostelen
- Asun yhdessä kumppanini kanssa
- Tykkään käydä kävelyillä luonnossa ja valokuvailla samalla
- LOTR ja Hobitit lemppari leffoja lol
- Lisää faktoja löytyy myös profiilista :)
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
40
Reaktioarvo
62
Terveppäterve! Mää oon 07 syntyny tyttö, joka pakeni tänne Demistä, jossa muuten kuljin samalla nimimerkillä. Harrastuksiini kuuluu mm. partio, viulunsoitto ja jääkiekko, ja rakastan kissoja yli kaiken <3 Lisäksi tykkään piirtämisestä, valokuvaamisesta, videopeleistä sekä lukemisesta.
 

vastis

Harjoittelija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
9
Reaktioarvo
11
Oon 24v ikivanha demu ja tulin tänne vain sanpoilemaan. Olen niiltä ajoilta kotoisin, kun päästäiset ja ratamot oli juttu. [x] kinosti ja [x] anuroin!
 

SuloKissa

7v pissis
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
72
16/04 oman elämänsä prinsessa. Kukaan ei muista, mutta kaikessa mukana (eri nickeillä tottakai).
Lukio vie mukavasti aikaa. Historia ja taide kiinnostaa. Kirjotan. Kuuntelen punkkia. Tykkään jäätelöstä.
Demistä eksyin :D.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Tällanen kummallinen kasiluokkalainen homo joka heittelee Kummeli-sitaatteja joka väliin ja on koukussa ranskan kieleen. Ex-Surikaatti demistä joka päätti lähteä sieltä trollivallankumouksen aikaan ja huomasi lopulta koko demin hajoavan.
 

muumimuki

yliajattelija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
39
Oon 18-vuotias abiturientti Pirkanmaalta. Demissä pyörin nimellä tippalukko. Jäin just lukulomalle ja kirjotuksiin ois tarkotus lukea, mutta motivaatio on täys nolla joten tulee varmaan pyörittyä täälläkin melkosesti aikaa tappamassa. Pyörimällä näillä keskustelupalstoilla välttelen velvollisuuksiani ja pyrin kuluttamaan aikaa niin etten häiritsis mun aivan liian kiireistä poikaystävää koko ajan, heh. Mun suuria rakkauden kohteita on kahvi, musiikki ja irtokarkit. Tällä hetkellä oon myös jälleen kerran koukussa Gilmoren tytöt -sarjaan...
 

Lunayim

Harjoittelija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
7
Reaktioarvo
4
Oon 07/13v tyttö. Demissä olin nimel juustohampurilainen, mut en kyl usko kenenkää tunnistavan ku en ollu kauhee aktiivine :D Tykkään musiikista, kuuntelen kpoppii ja oon biseksuaali.
 

Maisie

:)
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
81
Reaktioarvo
80
Mä oon 17v lukiolainen tyttö eräältä erittäin erittäin erittäin pieneltä paikkakunnalta (asukkaita alle 2000) Olin demis täl samal nimimerkillä
- tykkään piirtää hennaa, mandaloita ja vuoria sekä bujoilla
- diagnoosina multa löytyy keskivaikea masennus :) (päätykö kukaan oikeesti stereotypisen normaali ihmine demiin ees)
- ajankulukseni soitan pianoo mitä harrastin monta vuotta ja nykyään osaan kymmenkunta kappaletta ulkoa ja tykkään soitella ihmisille konsertteja aina jossain tosi yllättävissä paikoissa :D
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
Kääääk oon ikivanha. Mulla on demissä vuonna 2004 luotu tunnus enkä koskaan oo osannu olla kauhean aktiivinen keskustelija, mutta joku siellä vetää aina vaan puoleensa plaraamaan ja välillä sanomaan jotain dorkaa. Ehkä se on se kiinnostava sukellus erilaisten näkökulmien maailmaan, jota ei mun taiteilijakuplasta oikein löydy. Oon tämmönen näkökulmanarkkari. Musiikki on mun duuni. Jaan mielelläni ajatuksia esim. luovuudesta, taiteesta ja unelmista sekä myöskin eksistentiaalisesta tyhjyydestä :) :) :) :)
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
hellureii :) oon 18v, oon abi tällä hetkellä ja (ainakin toivottavasti) valmistun nyt keväällä. lukuloma tällä hetkellä ja ahdistuksen ja stressin määrä on suuri mutta ehkä selviän. lukion jälkeen haen opiskelemaan varhaiskasvatuksen opettajaksi yliopistoon.
vapaa-ajalla en harrasta oikeastaan yhtään mitään, suurimman osan ajasta kun oon kotosalla niin vaan kuuntelen musiikkia jne :--D joskus kirjotan jotain tai luen.
mielenterveysongelmien takia mun on ollu vaikea elää ns. normaalia elämää, thanks aivot <3 oon vasta viimeisen puolen vuoden aikana oikeasti yrittänyt parantua ja tehdä muutoksia elämään. nykyään mulla menee vähän paremmin suurimman osan ajasta kun oon saanu elämääni kavereita ja muuta sisältöä kuin vain itsesäälissä vellominen.
luonteeltani oon oikeesti mukava ja ystävällinen ja tuun toimeen kaikkien kanssa vaikka ihmiset aina sanookin et vaikutan tosi pelottavalta ihmiseltä ulkonäköni takia :'D imo mulla on aivan paska huumorintaju mut jostain syystä ihmiset silti sanoo että oon hauska mitä aina ihmettelen... mut joo rakastan saada ihmiset nauramaan ja nauran kaikelle itekin.

tää nyt on jo aivan liian pitkä viesti (välttelen koulujuttujen tekemistä..) mutta demissä oon pyöriny samalla nimimerkillä! .....ja muutamalla muullakin ennen mut niistä ei puhuta.....
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
oon ujobiseksuaali, samalla nimellä olin demissä. oon matemaatikko. ei muuta
 
Ylös Pohja