Aihe vapaa Esittele itsesi

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Helloo! Oon ted, 19w juppihippipunkkari ja katujen kuningatar. Varoitan jo nyt, tuun spämmimään kaikenlaista musiikkiin, taiteeseen ja formuloihin liittyen, kuten varmaan ootte jo demissä huomannut
 

pullasorsa

Typerä nainen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
84
Reaktioarvo
81
Kvääk, siirryin demistä tänne uudella nimimerkillä. Oon 25 tyty ja demittäny jotain 12 vuotta. Tykkään kuunnella musiikkia, lukee vanhoja tyttökirjoja, piirtää ja maalata, valokuvata, ommella vaatteita ja pelata pelejä. Tykkään lähes kaikesta vintagesta, erityisesti 50-luvun muodista ja se on mun tyyli ja ompelen ittelleni sen ajan tyylisiä vaatteita.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Moi! Oon Mursuilijaa demistä ja yritän opetella käyttämään tätä :D
Katsotaan mitä tästä tulee. Mukava nähdä tuttuja nikkejä täälä :))
 

diskodemoni

Harjoittelija
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
7
Reaktioarvo
3
Tervehdys kaikille! Olen 20-vuotias demipakolainen joka löysi tiensä tänne. En demissä ollut koskaan kovin aktiivinen joten saa nähdä mitä tästä tulee D: olen suuri musiikin sekä muun taiteen ystävä, soitan kitaraa ja kulutan aikani kaikkeen tyhjänpäiväiseen
 
Viimeksi muokattu:

Mofmof

Harjoittelija
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
2
Reaktioarvo
0
Huih jännää! Tää on nyt eka kerta kun kirjoitan mitään tänne, enkä demiinkään ikinä mitään kirjoittanut vaikka keskusteluja luinkin. Mitäs sitä nyt itsestään kertois? Oon siis 06 ja täytän kohta 15. Harrastan ratsastusta, kuorossa laulamista ja pianonsoittoa. Mä tykkään horoskoopeista ja lukemisesta ja oon vissiin ”hikke”, mutta eipä se mua haittaa :D Katotaanpa nyt mitä tästä tulee, mut ihanaa olla täällä!!
 

jami3

Harjoittelija
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
7
Reaktioarvo
39
moro

kirjauduin sitten tännekin. en tiedä tulenko olemaan aktiivinen, enemmän pyörin demipakolaisten discordissa ja sielläkin lähinnä lukijana. seurailen jos täällä tulisi vastaan vanhempia tuttuja.
 
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
10
Reaktioarvo
12
Heii :D

oon perus 08 tyttö ja tulin tänne suoraan demistä, kun demi sulkeutuu D:
Toivotaan et tänne viel tulis tyyppei jottei tää paikka jäis ihan tylsäks lol

tykkään kuunnella ariana grandea ja syödä :')


Ilmiantakaa itsenne jotka ovat tulleet demistä! Mun nimimerkki demis on tää sama mikä mul on nytki tääl

Tää on mun eka viesti, heh :D onneks tähän jo alkaa kohta varmasti tottua
 

Dayplayer

havumetsiensamurai
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
41
Reaktioarvo
21
Vanhus, yötyöläinen ja satunnainen demittäjä. Viimeiset vuodet hengailin pääasiallisesti roolipelien puolella, nyt siirtymässä tänne nähtävästi. Samalla nikillä täällä kuin demissäkin.
 

aarre

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
63
Reaktioarvo
48
mooi! oon huma nisti opiskelija, jolta löytyy pitkä historia erilaisten keskustelupalstojen parissa, myös demin. mun intohimon kohteita on kaikki kauniit asiat kukista leivoksiin ja vaatteista luontoon. oon aika puhelias ja auttavainen luonteeltani. mua kiinnostaa vieraat kulttuurit ja kielet. oliskin ihan mahtavaa joskus toteuttaa haave matkustelusta, tähän mennessä oon tyytynyt lähinnä tallinnan ja tukholman risteilyihin.

mulla ei ole lemmikkejä tällä hetkellä, vaikka haluaisin kyllä kovasti. kumppani on, ja hän toimittaa myös mun parhaan ystävän virkaa.
 

Mirette

Hätähuutoja olen tottunut lukemaan
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
12
Reaktioarvo
13
Moikkulis!
Olen '96-syntynyt (eli vielä 24, mutta syyskesästä 25-vuotias) naisoletettu, mielenterveysongelmainen ja neuropoikkeava pasta-addikti. Tykkään 80- ja 90-luvuista ja myös rockosasto uppoaa mulle. Keräilen lehtiä samalta vuosikymmeneltä. Kuljen Kehä III:n sisäpuolella. Olin Demissä aikoinaan kahdella nikillä, viimeisin niistä oli miipa, mutta liityin epämääräisellä kissanmaukuntanikillä (miäNAU^ - eikä jonnet muista, koska ekan uudistuksen myötä en enää päässy sillä nikillä sisään) - joten siirryin lopullisesti miipaan.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Oon 24-vuotias opiskelija, tykkään kirjoista, kielistä, euroviisuista ja haihattelusta. Olin demissä WindOfChange.
 

tussitino

Muinaisjäänne
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
1
Reaktioarvo
1
Demievakko, ennen tissitino ja nykyään tussitino kun nimi ei läpäissyt varasijan seulaa. Wanha Demittäjä vuodesta 2006 eteenpäin ja nyt muutaman viime vuoden ollut pois kun sivusto oli niin epäaktiivinen ja opiskelut alkoi.
 

lolly89

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
30
Reaktioarvo
0
Täällä kans yksi demivanhus joka aloitti ”demiuransa” vuonna 2005. Enimmäkseen Roolipelien-puolella viime vuodet viettänyt. Tässä oli pidempi tauko välissä mutta nyt sitten löysin tieni tänne...
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
moi, oon 23v määräaikaisella eläkkeellä oleva opiskelija jonka olis tarkoitus alottaa terapia näillä hetkillä, saada opinnot ehkä jopa päätökseen ja päästä riippuvuuksista lopullisesti eroon. toivottavasti onnistuu!
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Hey, olen 14,5 vuotias bi tyttönen joka rakastaa kirjallisuutta, luontoa, taidetta ja lautapelejä, kaipaan usein juttukaveria
Liityin 4 kk sitten demiin ja toivoin että olisin löytänyt sen aikaisemmin, siitä tuli hyvin tärkeä mulle
Ulkonäöltäni olen lyhyt, hontelo, vaaleen ruskeet hiukset, kirkkaan vihreät silmät ja mussa on kaikki kapeaa ja pitkää paitsi pituuteni (kirjaimellisesti) mulla on aina punaiset posket ja mun iho palaa herkästi auringossa. Omistan 2 pientä lumea vasemmassa poskessa ja tylsät suorat ja vaaleet ripset, mulla on myös ärsyttävän korkea otsa :)
 

kilsikka

Demimummo
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
5
Reaktioarvo
1
Heipä hei!

Demimummo kilsikka täällä(kin). Demitystä vuodesta 2004, tällä nimimerkillä vuodesta 2008. Pääasiallisesti pyörin mestoilla heinäkuusta vuoden loppuun syysfiilistelijöissä ja joulufriikeissä. Toisinaan löydän itseni neuvomasta parhaan tietämykseni mukaan talousasioissa ja sen semmoisessa aikuistelussa.
 

aawiss

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
55
Reaktioarvo
25
demi.fi:stä tuttu aawiss. Eli se joku fossiili vuodelta -92 joka lopulta löysi rakkauden ja helpommat parisuhdekriisit kun muissa parisuhteissa oli.
Syömishäiriöstä parantunut, masennuksestakin osittain (ei mitään Sellaisia ajatuksia) ja pitkään kärsinyt Ruotsisyndroomasta sillä mitään muuta en kotona kuulekkaan kuin ruotsia (vitsi, meillä pelataan englannilla koska hädintuskin pääsin ruotsin lyhyen yo:n läpi kuusi vuotta sitten xD)

Rikkoutunut, pirstoutunut ja uudelleen jesarilla korjattu. Vähän itsevarmempi mutta silti introventti pahimmasta päästä, tykkään kissoista (MIAU) ja oon ollut pian 7-vuotta lidlessä töissä. Keski-ikä painaa (lol bailaan samaan tahtiin kun aina).

Ei paljon kavereita. Voi olla se bailaaminen syynä tai sit se että en pidä ihmisistä. Mutta litsiluumuja, kahvia, pepsi maxia ja macadamianpähkinöitä rakastan. Halusin olla media-alalla mut oon kassatäti. Mut ainakin muistan kaikki lidlin plu-koodit.

Eiköhän siinä ollut aikalailla kaikki.
 
Viimeksi muokattu:

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Oon 19v demissäkin samalla nickillä pyörinyt opiskelija, koiranomistaja ja kahvin suurkuluttaja. Mielenkiinnonkohteita on mm. matkailu, kulttuurit, kielet, uskonnot, psykologia, piirtäminen, lukeminen, luova kirjoittaminen, valokuvaaminen ja varmaan jäi jotain mainitsematta kun ne vaihtuu koko ajan kuitenkin
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Samalla nickillä Demissäkin pyörinyt Peruukkiteline. Kopioin tähän Demissä olleen profiilitekstini, joka kuuluu näin:

"Eideettisen mielikuvituskyvyn omaava neurologinen kummajainen, jolla ei tietääkseen ole yhteisiä sukujuuria vessaharjojen kanssa. Vapaa-ajallani harrastan haaveilua, teen juomista ja piirtämistä. Toimin myös kokemusasiantuntijana ja kierrän erinäisissä paikoissa kertomassa selviytymistarinaani muun muassa autismikirjosta ja kouluväkivallasta."
 
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
566
Moikkamoikkamoi! Tykkään jutella ja nyt koronan takia ei tuu tavattua ihmisiä paljoa niin päivystän sitte täällä. Oon vino.
 
Viimeksi muokattu:

e71347

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
59
Reaktioarvo
73
Ikivanha ja epäaktiivinen demittäjä, päätin kokeilla innostuisinko täällä kirjoittelemaan enemmän. Demissä olin nimellä kevlarsoul vuodesta 2003 lähtien ja nyt tuntui sopivalta päästää vihdoinkin siitä nimestä jo irti. Kiinnostuksenkohteita lähinnä musiikki, kielet ja kirjoittaminen. Haaveilen työpaikan löytämisestä.
 

HiljainenSade

Harjoittelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
8
Reaktioarvo
8
Oon 14v tyttö. Vapaa-ajalla soitan pianoa, kuuntelen musiikkia ja luen. Löysin tieni tänne demin kautta, jonne en tosin ikinä uskaltautunut luomaan tunnuksia. Olen tosi ujo, eikä mulla ole juurikaan kavereita. Olen myös kiinnostunut kirjoittamisesta, vaikka harvemmin pääsen teksteissäni suunnitelmia pidemmälle.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
-Oon 20 vuotias
-kissaihminen, omistan yhden kissan
-hukassa elämänsä kanssa
-tyttö, joka ei saa asioita aikaan
-tykkään luovuudesta ja sen käyttämisestä
-innostun turhankin helposti eri asioista
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
olen 19 vuotias puhtaus- ja kiinteistöpalvelualan opiskelija keski-uudeltamaalta, ylläpidän yhtä keskustelupalstaa vapaa-aikaan kuuluu kuntosalilla käynti paitsi nyt korona aikaan ja lenkkeily pyörin eri foorumeilla samoilla myös eri nikeillä, oon demittäny viitisen vuotta kolmella eri nikillä
 
Viimeksi muokattu:

Kaaos

juustomakaroni
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
6
Reaktioarvo
4
Olen kevään puolitiessä 16-vuotta täyttävä Harry Potter-fani ja toivoton fantasiarakastaja, joka ei vieläkään osaa aakkosia. Pidän taiteesta ja kirjoittamisesta, vaikken kumpaakaan osaa tuottaa. Minut on siunattu upeilla sarkasmin taidoilla enkä aina mieti loppuun asti ennen kuin avaan suuni. Rakastan horoskooppeja ja kaikkea mikä on tehty sokerista. Demissä olen sivusta seuraajana pyörinyt likimain vuoden eri nimellä.
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Piti esitellä itseni heti liityttyäni, mutta Rilliksen tapaan oli taas vähä monta rautaa tulessa joten tulee nyt vähä myöhässä.
Olen muuan yläasteen myrskyävissä kierteissä pyörehtivä murrosikäinen, joka jostakin syystä kirjoittaa kaiken kirjakielellä ja tykkää viskoa outoja adjektiiveja vähän sinne sun tänne. Armaat Ex-kanssademittäjät varmaankin tunnistavat minut, tai sitten eivät. Ei voi tietää.
Lisäksi liikakäytän hymiöitä. pahoittelut siitä jo etukäteen D:
 

Salakyttä

Haihattelija
Liittynyt
11.2.2021
Viestejä
13
Reaktioarvo
14
Terve terve vaan. Meikä on stalkannut demiä aina esiteiniajoista lähtien, mutta nyt oon abi ja ihan hukassa. En tiiä miksi liityin kun en kuitenkaan mitään aio kirjoittaa (sehän vaatii kontakteja ihmisten kanssa. hyi kamala.) Mutta kuitenkin, jos kiinnostaa niin tykkään kirjoitella tarinoita, piirtää ja lukea.
 

Likka123

Uusi
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
56
Reaktioarvo
51
02, abi, nainen, bi-seksuaali, vasta eronnut

Haluun ystävii ja paikan jonne voin jakaa tätä eropaskaa ynm.
Olen horoskoopiltani skorpioni, mut en tiiä kui paikkaansa pitävä se on. Oon äärimmäisen lojaali ja hyvä ystävä. En tuomitse ja kuuntelen mielummin kuin olen itse äänessä. Oon myös tosi rehellinen ja suorasanainen jota toivon et mullekin ollaan. Esim. jos kysyn et mis haluut syödä ni haluun mielummin kuulla vastauksen kuin "ihan sama" (paitsi jos sulle oikeesti on ihan sama).
 
Ylös Pohja