Aihe vapaa Esittele itsesi

tuolifani

Uusi
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
47
Reaktioarvo
31
Vuonna 1994 syntyny outo mölliäinen.
Tykkään lukemisesta ja välillä innostun pelailusta.
Toisinaan nautin alkoholia ja nolaan itseni.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Käytännössä samat kuin aikaisemmalla herralla, mutta 1995 syntynyt ja tulee välillä kanssa pelailtua. Alkoholia kulutettua hyvässä seurassa ja lukemista harrastettua säännöllisen epäsäännöisesti. Ammattina merenkulku jota tulee harjoitettua silloin kun se itseään kutsuu.
 

yläfemma_

Harjoittelija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
1
Reaktioarvo
1
Demissä samalla nimimerkillä pyörinyt veteraani. Mulla on kissa ja suurin unelmani tällä hetkellä on, että saisin oman pyykinpesukoneen. Välillä raivostuttavan kärkäs.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
heippa kaikille! olin demissä tIMBER, mut tuskinpa mua moni muistaa :D jotakuta kuitenkin varmasti kiinnostaa nii katoin kymppitonnia ja cristal snow sano siinä "-- persikkapyllykkäni" - ja silloin päätin, että tää onkin hyvä nimimerkki sitten jonnekin

oon 20v/-00 varsinais-suomesta ja opiskelen merkonomiksi tällä hetkellä. elämäni pyörii poikakaverin, ystävien, animal crossingin ja animen ympärillä aika lailla nykyään. unelmoin myös paljon ja tykkään piirtää.
 

Xist

Harjoittelija
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
1
Reaktioarvo
1
18-vuotias abi. Seurailin aktiivisesti keskustelua demissä, mutta en kuitenkaan koskaan itse osallistunut siihen (ehkä uskallan tällä, ken tietää...) Luonnontieteet, kirjallisuus ja oikeastaan lähestulkoon kaikenlainen tiede ja taide kiinnostaa. En osaa kellonaikoja, enkä lausua 1000 suurempia numeroita suomeksi, saati sitten muilla kielillä.
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
entinen meikävaan, katos ja lutetium. Mestari lähinnä liimaamaan sormensa yhteen, ilomielin jutustelen kaikkien kanssa aina kun täällä pyörähtelen. Saatan vaikuttaa hieman epäilyttävältä, (jota en voi kieltää) pohjimmiltani olen kuitenkin rento Kuopion kasvatti. Nimeni on Anna ja kaikilla nimillä sopii kuttua.
Aleksi Rantamaa on elämäni, rallin lisäksi siis. Puhun mitä sattuu ja milloin sattuu, anteeksi jo nyt. Demi oli elämäni yksi siisteimmistä ajoista, huipputyyppejä siellä tapasin. Lempiväri on vihreä ja sininen, syöminen on kivaa ja nukun kun väsyttää. Ihastumisia on jonoksi asti, kuitenkin nykyisin pysyen melko ruodussa. Harrastan vakaata itsekeskustelua rämpiessäni metsässä tai tehdessäni tarkkuuta vaativaa työtä. Itsestäni voisin puhua vaikka viikon, Aleksista kuukauden. Mutta ei tässä tainnut muuta olla, paitsi että inhoan kuulokkeita. Kiitoksia, muistakaa ettette säätäkö ATK-laitteistoa epävireeseen.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Olen 20-vuotias opiskelija. Olin Demissä myös eipitsaa ja olen myös samalla nimellä Demin discordissa.

Vapaa-aikani vietän tietokoneella, kanien kanssa tai kirjojen äärellä. Harrastuksia minulla on ollut kaikenlaisia, mutta nyt juuri ei ole mitään mainitsemisen arvoista.

Valitan täällä todennäköisesti koulusta ja ihmisten pelosta, jos en keksi parempaakaan.
 

HUISKELIINI

Kuningatar
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
517
Reaktioarvo
349
25-vuotias eläkeläinen Aikuislukiossa oleva opiskelija. Mielenterveysongelmia löytyy joka sormelle, mutta kaiken kaikkiaan olen varmaan ihan ok tyyppi, ihan mukava. Huumorintajua löytyy ja sitä viljelenkin ehkä vähän liikaakin, joka tilanteessa. Kyllä huumorilla pääsee eteenpäin.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
25-vuotias eläkeläinen Aikuislukiossa oleva opiskelija. Mielenterveysongelmia löytyy joka sormelle, mutta kaiken kaikkiaan olen varmaan ihan ok tyyppi, ihan mukava. Huumorintajua löytyy ja sitä viljelenkin ehkä vähän liikaakin, joka tilanteessa. Kyllä huumorilla pääsee eteenpäin.
"Kivaa", että täällä on muitakin 25-vuotiaita eläkeläisiä! 👍
 

moro

Uusi
Liittynyt
19.2.2021
Viestejä
13
Reaktioarvo
15
Olen liian vanha, tyhmä ja läski.
Demitin ennen kuin jotkut täällä oli edes syntynyt. Sitten karkasin kun se meni liian hurjaksi, ja nyt oon taas kaivannut jotain tällaista mihin anonyymisti heittää typeriä kommentteja.
Kokeillaan tätä.
 

Jorgos777

nörtti
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
13
Reaktioarvo
14
NOhei olen 15v pojanpallero joka jostain syystä tuli tänne koska 10vuoden päästä on hienoa kun olen ollut täällä melkein koko sivuston olemassaolon. no ei mut mä pelailen paljon erilaisia pelejä ja kuuntelen musiikkia. On hienoa olla täällä, ehkä voisin joskus kommentoida jotakin johonkin.
 

ripedirita

harrastustason pelle
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
9
Reaktioarvo
7
päivää, lista itsestäni
- femton är
-harrastuksiini kuuluu partio ja ohjaankin yhtä ryhmää
-pelaan animal crossingia
-kehrään myös lankaa
- kuuntelen folk metallia
- mcu-elokuvat on iso osa ajanvietettäni
-oon kiinnostunut vastuullisesta ja kestävästä elämästä, johon pyrin
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
En tiiä paljonko uskallan kirjottaa itestäni tänne ettei mua tunnisteta mut yritänpähän ainakin :D
Eli siis oon lukiossa, asun aika pienellä paikkakunnalla, mulla on kuus siskoo ja koira. mulla on tummat hiukset ja oon kuuntelen nykyään aika paljon blind channelia. kyllä muutakin tulee kuunneltua. oon sosiaalinen, mutta en sosiaalisessa mediassa varsinkaan instagramissa. mun mielestä turha. en tiiä mitä muuta pitäis laittaa joten tässä tällane lyhyempi. voi tulla juttelee enemmänki jos kiinnostaa. en pure:D
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
DKUR9Tk.png
 

keksikukka

Uusi
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
93
Reaktioarvo
68
oon outo 12v tyttö :D

tykkään futiksesta, lätkästä, ja urheilusta ylipäätään

kpop fani 🥰🥰

ööö opet vihaa mua :D

mut saan silti 9 ja 10

tykkään maantiedosta

itse diagnosoitu masennus

rakastan frendejä :3

purkka addikti

tulin demistä, sama nimimerkki sielläkin


en tiiä mitä vois kertoo, saa kysyä
 
Viimeksi muokattu:

Jjoker

Kokenut
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
134
Hei minäkin itseni esittelen:)
Eli 26v. vanhusvaraani, entinen vanhusdemittäjä.

Olin vakaasti päättänyt, että demin sulkeutuessa en ala enää pörräämään tälläisillä keskustelu sivustoilla, mutta hitto täälä ollaan kuitenkin:D

Kommentoin usein keskusteluihin, jotka liittyy sukupuoli-, seksuaalisuus- ja syömismurheisiin.. Itse aloitan keskusteluja tosi harvoin. Yritän aina levittää positiivisuutta ja olla apuna ja tukena muille.

En osaa vielä yhtään käyttää varasijaa, joten älkää hämmentykö jos teen jotain outoi:D

Ps. Kyllä tuossa kuvassa on sanpohymiö, joka on tatuoituna mun jalkapöytään
ಠ_ಠ
 

kapineiti

Harjoittelija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
2
Reaktioarvo
6
Helöyy, pyörin vuosia demissä tällä samaisella nickillä ja kun demi (lopullisesti) kuoli, niin päätin sitten siinä virran mukana rekisteröityä huvikseni tännekin, mutta nyt vasta lähtee eka viesti - parempi myöhään ku ei millonkaan. 8)

Elikkä tosiaan joo, oon kapi ja 24-vuotias. Valmistuin viime vuonna merkonomiksi ja atm käyn töissä niinku kunnolliset aikuiset, köh. Vapaa-ajalla harrastan video- ja roolipelejä, spotify-listojen loppuunkulutusta sekä euroviisuja. Käyn myös ahkerasti porukoilla moikkaamassa meidän perheen Mandi-koiraa (2,5v chow chow). :3 Haaveissa ois lähtä jatkamaan opintoja tulevana syksynä.

Enpä tähän muuta sanottavaa itestäni keksi, saa tulla nykäsee hihasta aka nakkaamaan viestillä vaikkapa viekkuun! ^^
 

Anonyyminen

Harjoittelija
Liittynyt
18.3.2021
Viestejä
9
Reaktioarvo
16
oon 2003 vuosimallia oleva tyty. opiskelen ravintola catering-alan toista vuotta ja ensvuonna olis tarkotus valmistua tarjoilijaks. mielenkiinnonkohteisiin kuuluu kakspyöräset ja autot ja pleikkarilla tykkään kans pelailla. vapaa-ajal tykkään ajella kavereittenkaa kylärallia aamuun asti. demissäki olin samalla nimellä mut en siel paljoo jutustellu et josko tääl sais jotai aikaa :D
 

planetaario

Työtön
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
8
Reaktioarvo
11
morjens, samalla nimimerkillä olin demissä enkä ikinä osallistunu mihinkään vaikka vuosia kyttäsinki :--D

02 abityty jolla nyt koulu loppuu ja kirjaimellisesti elämästä häviää sisältö. johtanut siihen, että nyt on aikaa erikoistua (taantua) taas rakkaisiin harrastuksiin, eli piirtelyyn, animeen ja videopeleihin jeij
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
784
Reaktioarvo
752
Oon tällä hetkellä 15-vuotias tyttö, jolla oli demissä nimimerkkinä tämän lisäksi myös EntinenRasia ja EiTuuMieleen. Olen omasta mielestäni kiltti ja ymmärtäväinen. Inhoan riitelyä ja ahdistun kireästä tai erilaisesta tunnelmasta helposti. Käyn tällä hetkellä sairaalakoulua, koska mulla menee vähän huonommin mielenterveyden kannalta.
Käyn juoksemassa vapaa-ajalla koiran kanssa tai yksin ja tykkään lukea. Kirjoittaminen on myös parasta. Haaveammattini on opettaja tai joku muu ammatti, jossa voin työskennellä lasten ja nuorten kanssa. En tiedä ihan vielä.
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
täällä myöskin yksi demistä evakuoitunut käyttäjätili, tosin eri nimellä ja oikeastaan päädyin tänne vasta nyt. ajattelin, etten mie siirry tänne, mutta tässä sitä nyt ollaan. enkä edes kadu. :'D

olen kissojen palvoja sekä kahvin ja kirjojen rakastaja. mie kirjoitan omia tekstejä ja tarinoita, enkä ikinä näytä niitä kellekään. olen musikaalinen, soitan selloa yhdettätoista vuotta ja siinä ohella myös pianoa, kitaraa ja ukulelea. unelmoin muusikon työstä, jota on tarkoitus lähteä lukion jälkeen opiskelemaan. laulan aina kun voin. rakastan finneaksen musiikkia.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Hyvää päivää, täällä demistä paennut 1998 syntynyt noita-akka.

Olen kahvin ja meemien suurkuluttaja. Harrastan sekalaisesti vähän kaikkea, mutta "pääharrastuksiani" ovat piirtäminen ja kitaransoitto. Rakastan musiikkia (etenkin metallia ja rockia, ah) ja minulla onkin kuulokkeet päässä miltei aina. Tykkään myös meikata ja ilmaista itseäni tyylini kautta (kiitos tämän, omistan ihan helvetisti liikaa bändipaitoja).

Luonteeltani olen hyvin itsenäinen ja arvostan omaa aikaa. Saatan aluksi vaikuttaa "kylmän loogiselta", mutta olen oikeasti tosi kiltti. Käytän sujuvasti sarkasmia puheissani enkä jaksa ottaa elämää niin tosissaan, tykkään heittää vitsiä milloin mistäkin. Jos jotakuta nämä kirjainkiroukset kiinnostelevat, niin olen persoonallisuustyypiltäni ISTP.

Ei kai tässä muuta.
 
Viimeksi muokattu:

Sakrablaa

Uusi
Liittynyt
18.4.2021
Viestejä
29
Reaktioarvo
37
Onpa täällä nuorta porukkaa, tulee vanha olo :'D
oon 23v nainen pk-seudulta. Opiskelen liiketaloutta, olen intohimoinen numeronpyörittelijä. Asun mun rakkaan poikaystävän kanssa yhdessä. <3

olin joskus demissä mut siitä on vuosia. mun true foorumiseikkailut oli joskus 10v sitten topmodel-sivuston foorumeilla. Aijai niitä teiniaikoja.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
päivää, lista itsestäni
- femton är
-harrastuksiini kuuluu partio ja ohjaankin yhtä ryhmää
-pelaan animal crossingia
-kehrään myös lankaa
- kuuntelen folk metallia
- mcu-elokuvat on iso osa ajanvietettäni
-oon kiinnostunut vastuullisesta ja kestävästä elämästä, johon pyrin
Taisit tarkottaa femton år, eli 15 vuotta? :D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Onpa täällä nuorta porukkaa, tulee vanha olo :'D
oon 23v nainen pk-seudulta. Opiskelen liiketaloutta, olen intohimoinen numeronpyörittelijä. Asun mun rakkaan poikaystävän kanssa yhdessä. <3

olin joskus demissä mut siitä on vuosia. mun true foorumiseikkailut oli joskus 10v sitten topmodel-sivuston foorumeilla. Aijai niitä teiniaikoja.
Mullekin tuli vanha olo, kun tänne liityin, mut sit älysin, et käyhän täällä suht paljon myös mua vanhempia tyyppejä. :D
 
Ylös Pohja