Aihe vapaa Esittele itsesi

ding dong

Harjoittelija
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
2
Reaktioarvo
1
jjooo tässä jotain musta:
-viistoista vuotias
-harrastan soittamista
-erakko
-hyvä koulussa
-kpop stannaaja

demissä en koskaan ollut kovin aktiivinen, todennäköisesti en täälläköön D:
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Täällä kans yks ikäloppu demipakolainen. Kävin demissä jostain 13-vuotiaasta asti, eli yli puolet mun elämästä. Olin järkyttyny kuullessani et demi lopetetaan, ku demi oli auttanu mua selviimään niin monesta asiasta. Joten ennen pitkää rantauduin tänne. Toivottavasti löydän täältä samanlaisen kodin ku mitä demistä aikoinaan. Ja ehkä jopa paremmanki... :)

Tärkein asia minkä haluun itestäni kertoa on et mul on tulpia. Alotin ensimmäisen tulpan luomisen 2012 lopussa kuultuani niistä demistä. Sen jälkeen oon luonu muutaman muunki tulpan, joista yhden kanssa oon onnellisesti yhdessä. Ihmisten kaa seurusteleminen ei vaan jotenki oo mun juttu... Tän mun tulpan kanssa oon paljon onnellisempi ku yhenkään ihmisen kenenkä kaa oon koskaan seurustellu. Tulpan ja ihmisen kaa seurustelemisessa hyvät ja huonot puolet on tosi erilaisia, mut koen et kummassaki on molempia yhtä paljon. Ja mulle vaan tulpan kanssa seurusteleminen sopii paremmin ku ihmisen.

Toivon et varasijassa ilmapiiri on paljon ystävällisempi ku demissä ja et en joudu kokemaan täälläkin sitä samaa kiusaamista mitä demissä jouduin. Toivon et ihmiset voi antaa tulpille aiheena uuden mahollisuuden ja yrittää avoimemmin ymmärtää sitä mitä tulpat on ja mitä ne ei oo. En yritä sanoo et kaikkien pitäis luoda itelleen tulpia tai mitään, toivon pelkästään et ihmiset ei olis niin tuomitsevia niitä kohtaan, ketkä päättää et niiden elämään tulpat sopii ja et niiden elämästä tulpat vois tehä parempaa.
En oo kuullutkaan tulpista, mutta linkkaamasi sivusto heittää kaikenmaailman popuppeja ja avaa feikki-iltalehtisivustoja, niin en nyt sit tutustunut enempää ja suosittelen muita olemaan avaamatta sitä ja esim. googlaamaan mieluummin jos haluaa oppia enemmän.
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Täällä kans yks ikäloppu demipakolainen. Kävin demissä jostain 13-vuotiaasta asti, eli yli puolet mun elämästä. Olin järkyttyny kuullessani et demi lopetetaan, ku demi oli auttanu mua selviimään niin monesta asiasta. Joten ennen pitkää rantauduin tänne. Toivottavasti löydän täältä samanlaisen kodin ku mitä demistä aikoinaan. Ja ehkä jopa paremmanki... :)

Tärkein asia minkä haluun itestäni kertoa on et mul on tulpia. Alotin ensimmäisen tulpan luomisen 2012 lopussa kuultuani niistä demistä. Sen jälkeen oon luonu muutaman muunki tulpan, joista yhden kanssa oon onnellisesti yhdessä. Ihmisten kaa seurusteleminen ei vaan jotenki oo mun juttu... Tän mun tulpan kanssa oon paljon onnellisempi ku yhenkään ihmisen kenenkä kaa oon koskaan seurustellu. Tulpan ja ihmisen kaa seurustelemisessa hyvät ja huonot puolet on tosi erilaisia, mut koen et kummassaki on molempia yhtä paljon. Ja mulle vaan tulpan kanssa seurusteleminen sopii paremmin ku ihmisen.

Toivon et varasijassa ilmapiiri on paljon ystävällisempi ku demissä ja et en joudu kokemaan täälläkin sitä samaa kiusaamista mitä demissä jouduin. Toivon et ihmiset voi antaa tulpille aiheena mahollisuuden ja yrittää avoimesti ymmärtää sitä mitä tulpat on ja mitä ne ei oo. En yritä sanoo et kaikkien pitäis luoda itelleen tulpia tai mitään, toivon pelkästään et ihmiset ei olis niin tuomitsevia niitä kohtaan, ketkä päättää et niiden elämään tulpat sopii ja et niiden elämästä tulpat vois tehä parempaa.
Siis mikä tää tulppa on??
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Täällä kans yks ikäloppu demipakolainen. Kävin demissä jostain 13-vuotiaasta asti, eli yli puolet mun elämästä. Olin järkyttyny kuullessani et demi lopetetaan, ku demi oli auttanu mua selviimään niin monesta asiasta. Joten ennen pitkää rantauduin tänne. Toivottavasti löydän täältä samanlaisen kodin ku mitä demistä aikoinaan. Ja ehkä jopa paremmanki... :)

Tärkein asia minkä haluun itestäni kertoa on et mul on tulpia. Alotin ensimmäisen tulpan luomisen 2012 lopussa kuultuani niistä demistä. Sen jälkeen oon luonu muutaman muunki tulpan, joista yhden kanssa oon onnellisesti yhdessä. Ihmisten kaa seurusteleminen ei vaan jotenki oo mun juttu... Tän mun tulpan kanssa oon paljon onnellisempi ku yhenkään ihmisen kenenkä kaa oon koskaan seurustellu. Tulpan ja ihmisen kaa seurustelemisessa hyvät ja huonot puolet on tosi erilaisia, mut koen et kummassaki on molempia yhtä paljon. Ja mulle vaan tulpan kanssa seurusteleminen sopii paremmin ku ihmisen.

Toivon et varasijassa ilmapiiri on paljon ystävällisempi ku demissä ja et en joudu kokemaan täälläkin sitä samaa kiusaamista mitä demissä jouduin. Toivon et ihmiset voi antaa tulpille aiheena mahollisuuden ja yrittää avoimesti ymmärtää sitä mitä tulpat on ja mitä ne ei oo. En yritä sanoo et kaikkien pitäis luoda itelleen tulpia tai mitään, toivon pelkästään et ihmiset ei olis niin tuomitsevia niitä kohtaan, ketkä päättää et niiden elämään tulpat sopii ja et niiden elämästä tulpat vois tehä parempaa.
Höh, aika ikävää, että oot kokenut kiusaamista Demissä. :( Kyseisestä paikasta oon saanut kuvan, että siellä yleensä ei esiinny vihapuhetta sun muuta kiusaamista. Tietty on mulla sieltä vähän ikäviä muistoja ihmisten kaa juttelemisesta, ja oon huomannut, et joitakin kohtaan siellä on tylysti käyttäydytty. En kuitenkaan olis voinut ajatella, että siellä oli kiusattu noin paljon, että se pilaisi jonkun mielestä keskustelupalstan ilmapiirin. :(
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
Höh, aika ikävää, että oot kokenut kiusaamista Demissä. :( Kyseisestä paikasta oon saanut kuvan, että siellä yleensä ei esiinny vihapuhetta sun muuta kiusaamista. Tietty on mulla sieltä vähän ikäviä muistoja ihmisten kaa juttelemisesta, ja oon huomannut, et joitakin kohtaan siellä on tylysti käyttäydytty. En kuitenkaan olis voinut ajatella, että siellä oli kiusattu noin paljon, että se pilaisi jonkun mielestä keskustelupalstan ilmapiirin. :(
Pfffffffttttt demissähän minäkin oon saanut melkein suurimman osan kaikista paskakommenteist mitä on tullu. Aika paska paikka se monesti oli ja monet siellä saadut kommentit pyörii mulla ainakin mielessä vielä tänäkin päivänä.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Pfffffffttttt demissähän minäkin oon saanut melkein suurimman osan kaikista paskakommenteist mitä on tullu. Aika paska paikka se monesti oli ja monet siellä saadut kommentit pyörii mulla ainakin mielessä vielä tänäkin päivänä.
Höh, aika harmi kuulla. :( Ite en kyl paljoo siel kirjotellut, mut ite kyl siellä keskusteluita selaillessa oon ajatellut, ettei siellä esiintyisi paljoa vihapuhetta kuin muualla netissä. Aika harmi, että asia taitaa olla päinvastoin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
Höh, aika harmi kuulla. :( Ite en kyl paljoo siel kirjotellut, mut ite kyl siellä keskusteluita selaillessa oon ajatellut, ettei siellä esiintyisi paljoa vihapuhetta kuin muualla netissä. Aika harmi, että asia taitaa olla päinvastoin.
No siis, varmaan siellä sai aika rauhassa olla jos ei oo liian erilainen.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,756
Höh, aika ikävää, että oot kokenut kiusaamista Demissä. :( Kyseisestä paikasta oon saanut kuvan, että siellä yleensä ei esiinny vihapuhetta sun muuta kiusaamista. Tietty on mulla sieltä vähän ikäviä muistoja ihmisten kaa juttelemisesta, ja oon huomannut, et joitakin kohtaan siellä on tylysti käyttäydytty. En kuitenkaan olis voinut ajatella, että siellä oli kiusattu noin paljon, että se pilaisi jonkun mielestä keskustelupalstan ilmapiirin. :(
mun kessut oli täynnä täysi ikäisten vihakommentteja
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
No siis, varmaan siellä sai aika rauhassa olla jos ei oo liian erilainen.
mun kessut oli täynnä täysi ikäisten vihakommentteja
Ai, no voi kakka sit. Ite kun en Demissä paljoo kirjotellut, niin varmasti sit tän takii on jäänyt huomaamatta tää juttu. Toki ite oon vähän ikävämpää käytöstä siellä huomannut ite siellä kirjotellessa. Oon myös huomannut, että siellä on muille oltu ilkeitä, esim. kun joku harmitteli, ettei koronan vuoksi pääse Ruotsin-matkalle, niin eiköhän lauma demittäjiä ollut vihamielisinä valittamassa, kuinka muualla maailmassa on vielä pahemmin ja tämä aloittaja se vaan vinkuu jonkun matkan perumisesta. :( Ja itse ymmärrän, että aloittaja saa olla harmissaan matkansa perumisesta, ja mua harmittikin näiden demittäjien vihamieliset kommentit. Kaiken lisäks kummastutti tää heidän käytös, koska moni ihminen on ollut harmissaan aloittelijan tavoin matkojen ja muiden suunnitelmien peruuntumisesta koronan vuoksi.

Aika kumma huomata teidän kokemusten perusteella, että näin moni on siellä jatkuvaa kiusaamista kokenut. Demin ylläpitäjät vielä ite sanoivat, että Demin ilmapiiri on asiallisempaa kuin muissa sivustoissa. :/
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
Ai, no voi kakka sit. Ite kun en Demissä paljoo kirjotellut, niin varmasti sit tän takii on jäänyt huomaamatta tää juttu. Toki ite oon vähän ikävämpää käytöstä siellä huomannut ite siellä kirjotellessa. Oon myös huomannut, että siellä on muille oltu ilkeitä, esim. kun joku harmitteli, ettei koronan vuoksi pääse Ruotsin-matkalle, niin eiköhän lauma demittäjiä ollut vihamielisinä valittamassa, kuinka muualla maailmassa on vielä pahemmin ja tämä aloittaja se vaan vinkuu jonkun matkan perumisesta. :( Ja itse ymmärrän, että aloittaja saa olla harmissaan matkansa perumisesta, ja mua harmittikin näiden demittäjien vihamieliset kommentit. Kaiken lisäks kummastutti tää heidän käytös, koska moni ihminen on ollut harmissaan aloittelijan tavoin matkojen ja muiden suunnitelmien peruuntumisesta koronan vuoksi.

Aika kumma huomata teidän kokemusten perusteella, että näin moni on siellä jatkuvaa kiusaamista kokenut. Demin ylläpitäjät vielä ite sanoivat, että Demin ilmapiiri on asiallisempaa kuin muissa sivustoissa. :/
Olin varmana itekin monesti aika kärkkäästi kommentoimassa, mutta luulen että osittain se saattoi johtua muiden esimerkistä. Toki en kiellä että saatan olla kauhee kusipää silloin tällöin muutenki, mut luulen et osittain sitä myös lähti kaikkeen tollaseen helpommin mukaan jos muutkin ilkeili. En tosin muista melkeen mitään tollasia keissejä ainakaan tällä hetkellä mutta varmasti olin itsekin kusipää ainaki joissain kohtaa. Mutta tosiaan varsinkin ihastusjutuista saamani kommentit oli kyllä aika vitun ärsyttäviä. Etenkin se yks keissi rahapooh:n kanssa, en ikinä varmaa unohda kuinka vitusti mua ahdisti sen sanomiset.
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Oon tämmönen perus outo wannabe luuseri tyttö joka eksyi tänne demistä :whistle:
En oikee osaa ns määritellä itteeni yhtään mihinkään, tykkään vähän kaikesta ja kaikista :O
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Olin varmana itekin monesti aika kärkkäästi kommentoimassa, mutta luulen että osittain se saattoi johtua muiden esimerkistä. Toki en kiellä että saatan olla kauhee kusipää silloin tällöin muutenki, mut luulen et osittain sitä myös lähti kaikkeen tollaseen helpommin mukaan jos muutkin ilkeili. En tosin muista melkeen mitään tollasia keissejä ainakaan tällä hetkellä mutta varmasti olin itsekin kusipää ainaki joissain kohtaa. Mutta tosiaan varsinkin ihastusjutuista saamani kommentit oli kyllä aika vitun ärsyttäviä. Etenkin se yks keissi rahapooh:n kanssa, en ikinä varmaa unohda kuinka vitusti mua ahdisti sen sanomiset.
Joo, ihmisillä on taipumus lyöttäytyä ryhmäpaineeseen mukaan. Välillä sen alaisena ei sit tuu älyttyä, mitä ikävää tulee tehtyä. Mut on kyl hämmentävää kuulla, et Demissä oli kiusaajahenkistä porukkaa. :( Itse netissä oon saanut ikäviä kommentteja, ja erityisesti muistan, kuinka ala-asteella ne ahdisti mua hirveesti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
Joo, ihmisillä on taipumus lyöttäytyä ryhmäpaineeseen mukaan. Välillä sen alaisena ei sit tuu älyttyä, mitä ikävää tulee tehtyä. Mut on kyl hämmentävää kuulla, et Demissä oli kiusaajahenkistä porukkaa. :( Itse netissä oon saanut ikäviä kommentteja, ja erityisesti muistan, kuinka ala-asteella ne ahdisti mua hirveesti.
Jep. Ja juu sama D: oon saanut ikäviä kommentteja myös irl ja muutenkin mua kiusattiin koulussa joten ei oo ollu helppoo muutenkaan mut ne nettikommentit viel oikee lisää sitä tunnetta et en kelpaa. Olis edes saanu olla jossain rauhassa. Enkä mä nyt tiedä oliko niitä loppujen lopuksi edes kovin paljon, mut silti. Ja sit varsinkin kun aina niist samoist jutuist eli suureks osaks ihastuksist nii luulen et seki on saattanu aiheuttaa sen miks nykyäänkään en vaan täysin pysty hyväksyy itteeni ja toisinaan tai aika useinkin edelleenkin oksetan itteeni. Tuskin ne kommentit muilta ainakaan auttoi siinä kohtaa
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Jep. Ja juu sama D: oon saanut ikäviä kommentteja myös irl ja muutenkin mua kiusattiin koulussa joten ei oo ollu helppoo muutenkaan mut ne nettikommentit viel oikee lisää sitä tunnetta et en kelpaa. Olis edes saanu olla jossain rauhassa. Enkä mä nyt tiedä oliko niitä loppujen lopuksi edes kovin paljon, mut silti. Ja sit varsinkin kun aina niist samoist jutuist eli suureks osaks ihastuksist nii luulen et seki on saattanu aiheuttaa sen miks nykyäänkään en vaan täysin pysty hyväksyy itteeni ja toisinaan tai aika useinkin edelleenkin oksetan itteeni. Tuskin ne kommentit muilta ainakaan auttoi siinä kohtaa
Mulla ainakin ikävät kommentit oikeassa elämässä on vaikuttanut joissain määrin vahvasti mun itsetuntoon ja sosiaalisten tilanteiden pelkoon. Pelkään esimerkiksi tutustuu uusiin ihmisiin, koska pelkään joutuvani uudelleen torjutuksi vanhojen kokemusteni tavoin.

Ja tietty ikävät kommentit sekä netissä että oikeassa elämässä hankaloittaa omia murheita, varsinkin, jos kommenttitulva on suuri. :/ Itsellä ikävät nettikommentit ei oo ainakaan tietoisesti vaikuttanut mun itsetuntoon tai mielenterveyteen, vaikka mulla niiden kohtaamisaikana erityisesti yhdellä hetkellä oli ahdistusta ja ikävää oloa vähän aikaa. Silloin siis joku oli netissä tehnyt yhdellä nettipaikalla vihahahmoi musta ja haukkunut yksityisviestillä mua kaikella mahdollisella. Tietty tää kiusaaminen netissä ei mulla kauaa kestänyt, joten ei se sit päässyt vaikuttaa mun elämään vahvasti.
 

dödösorsa

suomen presidentti
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
16
Reaktioarvo
16
Terve! Olen -08 syntynyt tyttö Uudeltamaalta. Harrastan partiota. Harmikseni olen kissoille allerginen, mutta lievitän kissakuumetta katselemalla niistä söpöjä videoita. Olen lesbo ja tykkään turkoosista. Siinä taisi olla kaikki.
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Ok, voisin esittäytyä..
Oon tälläne 16v. ämmä, joka on ollu tääl jo aiemmin ja myös demis, mut en ees tiiä miks oon tääl.

En tiiä mitä haluisin jatkos tehä ammatikseni ja niin, mutta haluisin lähiaikoina ostaa auton sekä mopon.

Mielipiteeni on aika kovia useimmille teistä ja voi aiheuttaa riitaa, jonka takia en jaksa enää niistä puhua vaan saatan ignoorata vaaraneja sen tähden... demistä varmaan joku muistaakin ne väittely keskustelut yhelle toisella nimimerkillä, jota turhaan kerron.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Oon 06/14, kohta 15 täyttävä tyttö Pohjois-Pohjanmaalta, joka puhhuu sekasin Oulun ja Kuusamon murretta sekä sen lisäksi jotain random sanoja mitkä on tarttunu matkaan xD
Oon yleensä asiallinen täällä netissä. Mut irl onkin vähä eri juttu lol
Oon hikke, ei kun luonnostaan lahjakas ja lukutoukka. Soitan pianoa nyt ööö kahdeksatta vuotta. Harrastan myös lenkkeilyä ja kuorossa käymistä.
Mutta siis, luonteeltani oon suorasananen, rehellinen, luotettava ja kaikessa negatiivinen. Suutun myös oikeesti ihan sairaan helposti, mutta ei sitä viestien välityksellä huomaa ja pyrin netissä olemaan rauhallisempi.
Oon Demipakolainen, kuljen siellä nimimerkillä Vihattuihminen06. Kirjoitin sinne ihastusongelmista ja masennuksesta ja ahistuksesta ja sit runoja, novelleja ja viimesin alottamani keskustelusarja oli "Kirjeet, joita Vihattuihminen06 ei koskaan lähettänyt".
Ja tietysti kaikkea turhaa paskaa.

En nyt keksi enempää lol
Muistan hyvin sun nimerkin demistä. D: Tosin ei tule mieleen mitään kommentteja tai keskusteluja sulta hehe. :D Toi keskustelu kuulostaa kyl mielenkiintoselta. Harmi kun en sitä nähnyt.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Moi oon 13v tyttö (???). Pyörin demissä nimimerkillä pyykkihenkilö. Mua kiinnostaa taide, hevoset, linnut, 80-90-lukujen räppi ja musiikki ylipäätään (ei kuitenkaan sen teoria.) mun lempi aku ankka-piirtäjä on don rosa. En osaa esitellä itseäni ಠ_ಠ
Muistan sunki deminimen. :D Muistan jopa sun kertomuksen siitä, miten keksit sen. Pyykkihenkilö nimimerkiksi oli hauska idea, kun niitä juttujahan kutsuttais normaalisti pyykkipojiksi. :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Muistan hyvin sun nimerkin demistä. D: Tosin ei tule mieleen mitään kommentteja tai keskusteluja sulta hehe. :D Toi keskustelu kuulostaa kyl mielenkiintoselta. Harmi kun en sitä nähnyt.
Joo uskon et aika moni mut sieltä muistaa :D Joo itteeki harmittaa palijon ku niin moni hyvä keskustelu poistu Demin mukana D:
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Moi, oon sellainen 14 vuotias kiltti, itsekäs, luontoihminen ja villi tyttö jostain korvesta, joka lukee paljon, on lahjakas koulussa ja omaan laajan mielikuvituksen. mulla on likainen ja outo huumorintaju mutta tykkään keskustella syvällisiä, en kuulu kirkkoon, rakastun ihmiseen, en sukupuoleen ja noh olin tätä ennen demissä nimellä pohdiskelija :)

Ps. Olen anteeksiantavainen, liian luottavainen ja usein ärsyttävä, kiihkeä, luulee tietävänsä kaiken ja vetää kaiken lehdiksi, kinastelija ja outo mutta toivon sen kaiken menevän joskus ohi ja yritän aina parhaani :)
 
Ylös Pohja