Aihe vapaa Esittele itsesi

MaNaziKki

Uusi
Liittynyt
31.5.2021
Viestejä
12
Reaktioarvo
13
Olen 08/13 Torniosta. Olen poika ja en usko jumalaan tai mihinkään yliluonnolliseen. Meillä on kaksi koiraa, joiden nimet on Hertta ja Martta:). Harrastan säbää ja ihmiset ei pidä minusta:(
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Moi! Kopioin OD:sta ku en jaksa kirjottaa D:


Oon 12v. tyttö!
Tykkään vähän kaikista eläimistä, varsinkin hevosista ja koirista. Meillä on koiria ja heppa. Heppa ei asu meillä vaan yhdellä tallilla. Se on ravihevonen. Koiramme ovat jämtlanninpystykorvia. Eläimet on niin ihania (:3) että saatan serkkujen kanssa herätä 4.45 aamunavettaan xd

Rakastan lukemista ja piirtämistä. Joskus kirjoittelen novelleja sun muita.. Tosin novellit on usein jotain lyhyitä sepustuksia joissa päähenkilö elää mun unelmaelämää :D

Mulla on myös keppareita, olen tehnyt osan itse. Keppareilla ratsastelu on ihan kivaa, mutta niiden tekeminen ja varusteiden askartelupaskartelu on kivempaa! Mulla on ollu tosi monta epämäärästä kepparitallia omassa huoneessa, parvekkeella, leikkimökissä ja vaikka missä xd

Oon "hikke" eli aikalailla kympin tyttö.. Mutta en usein lue kokeisiin hirveästi. Sitten koetta edeltävänä päivänä itken että mitenköhän se koe menee XD. Lempiaineeni on kuvis mutta esim. musiikki, käsityöt, ruotsi ja ympäristöoppi on kivoja!

Harrastan sählyä, taidekoulua, ponikerhoa, raviurheilua ja lukemista.

Soriii tää on tosi pitkä D:

Olen 08/13 Torniosta. Olen poika ja en usko jumalaan tai mihinkään yliluonnolliseen. Meillä on kaksi koiraa, joiden nimet on Hertta ja Martta:). Harrastan säbää ja ihmiset ei pidä minusta:(
Voi raukka raasua :(
 

dödösorsa

suomen presidentti
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
16
Reaktioarvo
16
Terve! Olen -08 syntynyt tyttö Uudeltamaalta. Harrastan partiota. Harmikseni olen kissoille allerginen, mutta lievitän kissakuumetta katselemalla niistä söpöjä videoita. Olen lesbo ja tykkään turkoosista. Siinä taisi olla kaikki.
Lisäys vielä: minä ja lachimolala olemme aikamoinen kauhukakarakaksikko. Ainakin sokerihumalassa. :D
 

katsuki

Harjoittelija
Liittynyt
8.6.2021
Viestejä
3
Reaktioarvo
4
Moro! Oon syntyny vuonna 2006. Harrastan huilun soittamista, partiota ja lukemista. Rakastan kissoja, kaneja ja kesämekkoja. Luulen olevani lesbo, mutta "kavereiden" oudon asenteen takia oon pitäny asian itselläni (tarviin uusia kamuja!!!).
Toivottavasti oon tervetullut tänne, vaikka en ollu demissä niin aktiivinen :))
 

Dalai_Mama

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
65
Reaktioarvo
115
Voisin itsekin esittäytyä :D Oon 22-vuotias nainen Helsingistä, tykkään videopeleistä, tietokoneista, hevosista, muodista, meikkaamisesta, musiikista ja tanssimisesta. Pyörin demissä samalla nikillä kuin täällä aika pitkään mutten ollu hirveän aktiivinen kommentoimaan. Aloitan syksyllä it-tradenomiopinnot. Yritän epätoivoisesti löytää samanlaisen paikan kuin demi, jossa voi anonyymisti keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä, varasija tuntuu oikein varteenotettavalta vaihtoehdolta.
 

mursu

Taikuri
Liittynyt
21.6.2021
Viestejä
5
Reaktioarvo
8
Hei vaan kaikille! Oon 08 / 13-vuotias nonbinary-ihminen! Tykkään tosi paljon käsitöistä ja piirtämisestä. Eläimillä on myös paikka lähellä sydäntä. En omista lemmikkejä, mutta tykkään sammakoista tosi paljon. Ne ovat lempieläimiäni!
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
heyaaa, oon 04/16v non-binary (tasan viikon päästä on miun synttärit ;w;). sama käyttäjänimi oli kans demissä :3!

>oon bi, ADHD löytyy ja ASD mahollisuus mietityttää, mutten jaksa (haluu*) tehä asialle mitään :'D ehkä sit, kun en asu enää vanhempien luona.
>rakastan kuunnella musiikkii. rakastan ruokaa. rakastan videopelejä ;w;!!!!
>piirrän, kirjotan tarinoita, maalaan sekä urheilen vapaa-ajalla!
>niin tosiaan, lukion toista vuotta oon tulossa käymään :D:
>miulla on koira (bichon frise)
>miun tän hetkinen hyperfiksaatio on haikalat :')! lemppari hailaji on joko valkohai tai tiikerihai :3!
 

eetuhoo

ole hanhi tee rikoksia
Liittynyt
14.8.2021
Viestejä
6
Reaktioarvo
6
Hellou. Mun pikkusisko ja hänen kaveri raahas minut monsterpärinöissään mukanansa tänne.

Kuitenkin, oon 19v mies. Kiinnostusta on autoihin, erityisesti bemareihin ja volvoihin. Osaan soittaa sähkökitaraa, ja olen bi. Mä en juurikaan välitä siitä, mitä muut ajattelee, ja joo. Syytän dödösorsaa ja sen kaveria jolla oli joku vaikea nimi, joku lalilolaa tai jotain, läsnäolostani täällä.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Hellou. Mun pikkusisko ja hänen kaveri raahas minut monsterpärinöissään mukanansa tänne.

Kuitenkin, oon 19v mies. Kiinnostusta on autoihin, erityisesti bemareihin ja volvoihin. Osaan soittaa sähkökitaraa, ja olen bi. Mä en juurikaan välitä siitä, mitä muut ajattelee, ja joo. Syytän dödösorsaa ja sen kaveria jolla oli joku vaikea nimi, joku lalilolaa tai jotain, läsnäolostani täällä.
Tervetuloa nyt kuitenkin! ::D
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,756
Hellou. Mun pikkusisko ja hänen kaveri raahas minut monsterpärinöissään mukanansa tänne.

Kuitenkin, oon 19v mies. Kiinnostusta on autoihin, erityisesti bemareihin ja volvoihin. Osaan soittaa sähkökitaraa, ja olen bi. Mä en juurikaan välitä siitä, mitä muut ajattelee, ja joo. Syytän dödösorsaa ja sen kaveria jolla oli joku vaikea nimi, joku lalilolaa tai jotain, läsnäolostani täällä.
semmoisia ne siskot on
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Hellou. Mun pikkusisko ja hänen kaveri raahas minut monsterpärinöissään mukanansa tänne.

Kuitenkin, oon 19v mies. Kiinnostusta on autoihin, erityisesti bemareihin ja volvoihin. Osaan soittaa sähkökitaraa, ja olen bi. Mä en juurikaan välitä siitä, mitä muut ajattelee, ja joo. Syytän dödösorsaa ja sen kaveria jolla oli joku vaikea nimi, joku lalilolaa tai jotain, läsnäolostani täällä.
Minustako oli puhe? :D

Ja pyydän anteeksi Marinadin puolesta. Tai sitten en 😌
 

Shinji

Harjoittelija
Liittynyt
9.8.2021
Viestejä
8
Reaktioarvo
9
24v mies turunseudulta.. Oon aika ahdistunut tapaus, en ymmärrä miks pelkään aina kaikkee, en oo aina niin synkkä mut kuitenkin.. Erittäin eläinrakas, tykkään myös piirtämisestä, musiikista ja ehkä vähän lapsista.. Ois kiva jos täältä löytyis juttuseuraa. Sairastuin masennukseen jo ala-asteella, löytyy myös ocd, add ja ahdistuneisuushäiriö. Oon aika introvertti mutta kun pääsee tutustumaan niin musta tulee aika paljo sosiaalisempi ja avoimempi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
24v mies turunseudulta.. Oon aika ahdistunut tapaus, en ymmärrä miks pelkään aina kaikkee, en oo aina niin synkkä mut kuitenkin.. Erittäin eläinrakas, tykkään myös piirtämisestä, musiikista ja ehkä vähän lapsista.. Ois kiva jos täältä löytyis juttuseuraa. Sairastuin masennukseen jo ala-asteella, löytyy myös ocd, add ja ahdistuneisuushäiriö. Oon aika introvertti mutta kun pääsee tutustumaan niin musta tulee aika paljo sosiaalisempi ja avoimempi.
Lisää ocd-tovereita varasijaan! ☺️ Itselläkin siis ocd diagnosoitu ja muutenkin samaistun ahdistukseen D=
 

Hattara

Yliajattelija
Liittynyt
16.7.2021
Viestejä
11
Reaktioarvo
11
06/15v tyttö. Tykkään kpopista, hevistä ja musiikista ylipäätään :'D Tähän varmaan voisi kirjoittaa litanian omia pelkoja mutta keskeisimmät taitaa olla ihmiset, hämikset ja uudet tilanteet. En ollut demissä mitenkään merkittävässä asemassa mutta toivottavasti otatte avosylin vastaan silti ^^
 

Iguessimhuman

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
120
Reaktioarvo
100
02/19v aseksuaali savolainen poika, joskin lukio vei minut kauas kotikonnuilta.
Ehdin joitain kuukaisia toimia Demissä, sen sulkeuduttua en oo täällä jaksanu olla niin aktiivinen. Leijuin mun ihanasta parisuhteesta jonkun aikaan ja nyt puran tänne mun surua ja yksinäisyyttä sen päätyttyä.
Oon neuroepätyypillinen ja välillä koko maailma on vaan tosi ahdistava.
Oon kans ollu suurimman osan elämästäni tosi yksinäinen, mm. atm.
Rakastan musiikkia. Niin kuuntelua, kuin laulujen kirjoittamista. Haluisin kuulua aidosti tasa-arvoiseen bändiin, jolla ei olisi minkäänlaista keulakuvaa, mut tuskin tulee tapahtumaan.
Tykkään kirjoittamisesta tosi paljon. Tarinat on mulle elämässä tosi tärkeetä, etenkin se, että kirjaimellisesti jokaisella kivellä on tarina. Mua häiritsee se, että yleensä ihmiset kuulee maailmasta vaan tietynlaisia tarinoita.
Oon aktivisti ja muutenkin yhteiskunnallinen aktiivi. Tällä hetkellä eniten oon ilmastoaktivisti ja raideliikenneaktitivisti, mutta myös lukiolaisten liiton aktiivi. Lisäksi oon yleisestikin somessa huuteleva vassarifeministianarkisti, mut lukiolaisten liiton ja ilmastoaktivismin ohella lähinnä huutelen somessa ja allekirjoitan kaikki aloitteet (niin ja äänestän), ei vaan energia riitä enempään.
Haluisin harrastaa roolipelaamista, mutta vanha peliporukka jäi Päijänteen taakse itään, enkä oo uutta löytänyt.

Ehkä eniten haluun tulla ymmärretyksi ja kokee, että mun olemassaololla on muille ihmisille jotain väliä.
 

Queen

Harjoittelija
Liittynyt
12.9.2021
Viestejä
1
Reaktioarvo
0
Moi! Oon 04/17v tyttö Länsi-Suomesta. Oon hiukan sekaisin seksuaalisen suuntautumiseni kanssa, mutta luulen olevani lesbo.
Käyn lukion toista vuotta ja vapaa-ajalla tykkään urheilla. Oon ehkä aluks hiukan ujo ja hiljanen, mutta muuten oon aika puhelias. Musta saadaan tosi usein todella ylimielinen kuva, mutta kun muhun tutustuu paremmin huomataan et oon oikeesti aika mukava tyyppi.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,972
Reaktioarvo
8,474
Moi! Oon 04/17v tyttö Länsi-Suomesta. Oon hiukan sekaisin seksuaalisen suuntautumiseni kanssa, mutta luulen olevani lesbo.
Käyn lukion toista vuotta ja vapaa-ajalla tykkään urheilla. Oon ehkä aluks hiukan ujo ja hiljanen, mutta muuten oon aika puhelias. Musta saadaan tosi usein todella ylimielinen kuva, mutta kun muhun tutustuu paremmin huomataan et oon oikeesti aika mukava tyyppi.
Jostain syystä ihmisillä on minustakin ylimielinen kuva!
 

neptunia

\ಠ___ಠ/
Liittynyt
17.9.2021
Viestejä
138
Reaktioarvo
113
Tervehdys! Mun nimi on Neptunia, joskin usein se muuntuu muotoihin Nepi sekä Neponen. Olen - 08 syntynyt, mutta vielä 12 johtuen siitä, että syntymäpäiväni sattuu sijaitsemaan joulukuun neljäntenätoista. Osa minut tuntee tyyppinä, joka unohtelee asioita ja nauraa sekä puhuu aina kovaan ääneen. Olen muunsukupuolinen biseksuaali. Käyn lumaluokkaa sekä rakastan historiaa, matematiikkaa, biologiaa, fysiikkaa sekä varsinkin kemiaa. Olen päättelykykyinen, ja tykkään vetää johtopäätöksiä.
Puhun usein pitkillä virkkeillä, sillä rakastan käyttää sanoja monipuolisesti ja värikkäästi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
Tervehdys! Mun nimi on Neptunia, joskin usein se muuntuu muotoihin Nepi sekä Neponen. Olen - 08 syntynyt, mutta vielä 12 johtuen siitä, että syntymäpäiväni sattuu sijaitsemaan joulukuun neljäntenätoista. Osa minut tuntee tyyppinä, joka unohtelee asioita ja nauraa sekä puhuu aina kovaan ääneen. Olen muunsukupuolinen biseksuaali. Käyn lumaluokkaa sekä rakastan historiaa, matematiikkaa, biologiaa, fysiikkaa sekä varsinkin kemiaa. Olen päättelykykyinen, ja tykkään vetää johtopäätöksiä.
Puhun usein pitkillä virkkeillä, sillä rakastan käyttää sanoja monipuolisesti ja värikkäästi.
Sä oot kymmenen vuotta mua nuorempi.... Alan olla vanha....
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Tervehdys! Mun nimi on Neptunia, joskin usein se muuntuu muotoihin Nepi sekä Neponen. Olen - 08 syntynyt, mutta vielä 12 johtuen siitä, että syntymäpäiväni sattuu sijaitsemaan joulukuun neljäntenätoista. Osa minut tuntee tyyppinä, joka unohtelee asioita ja nauraa sekä puhuu aina kovaan ääneen. Olen muunsukupuolinen biseksuaali. Käyn lumaluokkaa sekä rakastan historiaa, matematiikkaa, biologiaa, fysiikkaa sekä varsinkin kemiaa. Olen päättelykykyinen, ja tykkään vetää johtopäätöksiä.
Puhun usein pitkillä virkkeillä, sillä rakastan käyttää sanoja monipuolisesti ja värikkäästi.
Oletko lachimolala? Kirjoitustyylisi on samanlainen ja syntymäpäiväkin täsmää.
 

Hessu

Oman elämänsä Buster Keaton
Liittynyt
22.9.2021
Viestejä
23
Reaktioarvo
29
Joo moi, oon lähes 18-vuotias alternativetyylinen panseksuaali, joka rakastaa kaikkee raskaampaa musiikkii ja myös 70-luvun goottimusa on lähellä sydäntä. Tykkään taide-elokuvista, en siks että olisin yksinäinen, mä nautin niistä muuten vaan. Enkä oo yksinäinen vaan yksin, ne on kaks eri asiaa. Kirjat on parempia kuin oikee todellisuus ja mun huumorintaju on vaan outo. Eipä mulla muuta...
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Joo moi, oon lähes 18-vuotias alternativetyylinen panseksuaali, joka rakastaa kaikkee raskaampaa musiikkii ja myös 70-luvun goottimusa on lähellä sydäntä. Tykkään taide-elokuvista, en siks että olisin yksinäinen, mä nautin niistä muuten vaan. Enkä oo yksinäinen vaan yksin, ne on kaks eri asiaa. Kirjat on parempia kuin oikee todellisuus ja mun huumorintaju on vaan outo. Eipä mulla muuta...
hei, fellow panseksuaali! D: tervetuloa tänne 🦔
 
Liittynyt
20.9.2021
Viestejä
29
Reaktioarvo
38
Täällä sitä ollaan näköjään! Tavallaan noteerasin Demin loppumisen, mutta en silloin kerennyt oikein tutkia, että mikä meininki. Nyt tuli mieleen, että ei kai kaikki demittäjät vain katoa olemattomiin, vaan kai ne jonnekin uuteen korvaavaan paikkaan ovat menneet ja johtolangat johdattivat tänne. Kerkesin roikkua demi.fi:ssä kaikkiaan hyvin pitkään ja jokseenkin kausittain, mutten ole koskaan ollut mikään superaktiivinen osallistumaan keskusteluihin. Tavallaan kuitenkin koen just foorumit itselleni kotoisaksi osaksi internetiä, vaikka sitä itselle sopivaa foorumia onkin tullut vähän etsiskeltyä vuosien varrella. Katsotaan miten sitä kotiutuu tänne!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,972
Reaktioarvo
8,474
Täällä sitä ollaan näköjään! Tavallaan noteerasin Demin loppumisen, mutta en silloin kerennyt oikein tutkia, että mikä meininki. Nyt tuli mieleen, että ei kai kaikki demittäjät vain katoa olemattomiin, vaan kai ne jonnekin uuteen korvaavaan paikkaan ovat menneet ja johtolangat johdattivat tänne. Kerkesin roikkua demi.fi:ssä kaikkiaan hyvin pitkään ja jokseenkin kausittain, mutten ole koskaan ollut mikään superaktiivinen osallistumaan keskusteluihin. Tavallaan kuitenkin koen just foorumit itselleni kotoisaksi osaksi internetiä, vaikka sitä itselle sopivaa foorumia onkin tullut vähän etsiskeltyä vuosien varrella. Katsotaan miten sitä kotiutuu tänne!
Mikä sen pahan tappaisi!
 

Pälpätine

Harjoittelija
Liittynyt
27.10.2021
Viestejä
7
Reaktioarvo
7
Demi oli nuoruus. Nyt olen vanha. Pidän pienistä nettiyhteisöistä, vaikka yhteyksien luominen ihmisiin onkin hankalaa. Isossa kaupungissa olen vain statistiikka. Sanainen arkkuni ei aukea helposti, mutta luen tasokkaita kokemuksianne mielenkiinnolla. Ihmisten viihdyttäminen on kutsumukseni, sillä olen nähnyt pimeälle puolelle ja haluan tarjota hetkittäisen lepopaikan maailman hulluudesta.

Siinä kaikenlaista. Kiitos ja kumarrus.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Demi oli nuoruus. Nyt olen vanha. Pidän pienistä nettiyhteisöistä, vaikka yhteyksien luominen ihmisiin onkin hankalaa. Isossa kaupungissa olen vain statistiikka. Sanainen arkkuni ei aukea helposti, mutta luen tasokkaita kokemuksianne mielenkiinnolla. Ihmisten viihdyttäminen on kutsumukseni, sillä olen nähnyt pimeälle puolelle ja haluan tarjota hetkittäisen lepopaikan maailman hulluudesta.

Siinä kaikenlaista. Kiitos ja kumarrus.
Mukavaa päästä tutustumaan! :3
 
Ylös Pohja