Aihe vapaa Esittele itsesi

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Joku päivä vuosien päästä, olet silleen "aah ja nyt tupakki suuhun" niin huomaatkin, että äitisi on ottanut ne.
Joo niin varmaan ei sil oo mitään oikeutta koskee mun tupakkeihin sitten ku oon täysikänen koska saan laillisesti polttaa tupakkaa ja sitä ees varmaan kuinnosta sit ku oon täysikänen ku itekki polttaa tupakkia ja mieti sillon ku mun äiti alotti polttaa niin sillon sai jo 16 v laillisesti ostaa tupakkia ja se on siitä asti kai polttanu tosin se kyl oli viimevuon ilman tupakkia ja sir joskus tänä vuonna alotti uudestaan ja ku se lopetti tupakin vuodeks se lopetti samalla kahvinjuomisen
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,146
Reaktioarvo
5,466
Ei se mulle oo vastenmielistä ja oon mä nyt alaikäsenäki sit polttanu mut paremmin pystyn polttaa tupakkia ku oon täysikänen niin äitil eioo mitään sananvaltaa siinä asias ta joo voihan se sanoo et kannattaa lopettaa mut ei ainakaan vpi tupakkei ottaa multa pois
Mutta miksi haluat polttaa? Mitkä ovat motiivisi? Eikö sinua yhtään mietitytä se, miksi vuosikymmeniä röökannut äitisikin käskee sinua lopettamaan? Hänellä kuitenkin on kokemusta asiasta. Olen 100% varma, että tulet ennemmin tai myöhemmin katumaan sitä, että aloitit.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Mutta miksi haluat polttaa? Mitkä ovat motiivisi? Eikö sinua yhtään mietitytä se, miksi vuosikymmeniä röökannut äitisikin käskee sinua lopettamaan? Hänellä kuitenkin on kokemusta asiasta. Olen 100% varma, että tulet ennemmin tai myöhemmin katumaan sitä, että aloitit.
Noh tupakki auttaa vitutukseen ja muutenki stressiin ja joo tiedän kyllä ne terveys riskit ,mutta kun on koukus niin on ja noh mistäs alaikäsenä saisit oatettua nikotiini purkkaa et mistään joka päivä on tullu nyt sen tupakki askin pois ottamisen jälkeen kunnon päänsärky ku en oo nikotiinia saanu et joo
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Ja oon jo aika kauanki polttani tupakkia ja joka kerta ku oon jääny kii tupakista niin oon sitä jatkanu sit ja on monestikki yhes päiväs menny seittemän tai kaheksan tupakkia plus varmaan kolme nuuska säkkiä tai vähemmän mut kuitenkin oon tupakkia ja nuuskaa käyttäny samaan aikaan ja useestikkin silleen et on ollu kummassakin huules säkki ja sit oon tupakin polttanu samaan aikaan joo ei siinä oo mitään hyvää mut on vaan jääny ne nuuskat sinne huuleen
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,146
Reaktioarvo
5,466
Noh tupakki auttaa vitutukseen ja muutenki stressiin ja joo tiedän kyllä ne terveys riskit ,mutta kun on koukus niin on ja noh mistäs alaikäsenä saisit oatettua nikotiini purkkaa et mistään joka päivä on tullu nyt sen tupakki askin pois ottamisen jälkeen kunnon päänsärky ku en oo nikotiinia saanu et joo
Vitutusta voi käsitellä paremmillakin tavoilla.

Riippuvuudesta on toki vaikeaa päästä irti, mutta se tulee vain vaikeutumaan, mitä pidempään jatkat. Tiedän että olet varmasti kuullut nämä samat lauseet miljoona kertaa, mutta kannattaa edes yrittää lopettaa vielä, kun tuo ei ole kauheasti kerennyt heijastua terveyteesi. Ne pitkän tupakointihistorian aiheuttamat sairaudet eivät ole kaunista katseltavaa, sen voin terveydenhuollossa työskentelevänä kertoa. Tupakoitsijat ovat myös yksiä katuvaisimmista potilaista, joita tulee vastaan.

Ja oon jo aika kauanki polttani tupakkia ja joka kerta ku oon jääny kii tupakista niin oon sitä jatkanu sit ja on monestikki yhes päiväs menny seittemän tai kaheksan tupakkia plus varmaan kolme nuuska säkkiä tai vähemmän mut kuitenkin oon tupakkia ja nuuskaa käyttäny samaan aikaan ja useestikkin silleen et on ollu kummassakin huules säkki ja sit oon tupakin polttanu samaan aikaan joo ei siinä oo mitään hyvää mut on vaan jääny ne nuuskat sinne huuleen
Todella surullista. Mutta omapahan on valintasi.
 
Viimeksi muokattu:

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Joo tiedän että vitutusta voi käsitellä muullakin tavalla ja en mä koko loppu elämääni ajatellu tupakoida koska tiedän että jos poltan tupakkia kauan niin tulee saorauksia mut esim mun isäouol on polttanu 30v muistaakseni eikä sil oo mitään sairauksia tullu viel ja se on siis 51v
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Vitutusta voi käsitellä paremmillakin tavoilla.

Riippuvuudesta on toki vaikeaa päästä irti, mutta se tulee vain vaikeutumaan, mitä pidempään jatkat. Tiedän että olet varmasti kuullut nämä samat lauseet miljoona kertaa, mutta kannattaa edes yrittää lopettaa vielä, kun tuo ei ole kauheasti kerennyt heijastua terveyteesi. Ne pitkän tupakointihistorian aiheuttamat sairaudet eivät ole kaunista katseltavaa, sen voin terveydenhuollossa työskentelevänä kertoa. Tupakoitsijat ovat myös yksiä katuvaisimmista potilaista, joita tulee vastaan.


Todella surullista. Mutta omaphan on valintasi

Vitutusta voi käsitellä paremmillakin tavoilla.

Riippuvuudesta on toki vaikeaa päästä irti, mutta se tulee vain vaikeutumaan, mitä pidempään jatkat. Tiedän että olet varmasti kuullut nämä samat lauseet miljoona kertaa, mutta kannattaa edes yrittää lopettaa vielä, kun tuo ei ole kauheasti kerennyt heijastua terveyteesi. Ne pitkän tupakointihistorian aiheuttamat sairaudet eivät ole kaunista katseltavaa, sen voin terveydenhuollossa työskentelevänä kertoa. Tupakoitsijat ovat myös yksiä katuvaisimmista potilaista, joita tulee vastaan.


Todella surullista. Mutta omaphan on valintasi.
Noh sit on surullista
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,146
Reaktioarvo
5,466
Joo tiedän että vitutusta voi käsitellä muullakin tavalla ja en mä koko loppu elämääni ajatellu tupakoida koska tiedän että jos poltan tupakkia kauan niin tulee saorauksia mut esim mun isäouol on polttanu 30v muistaakseni eikä sil oo mitään sairauksia tullu viel ja se on siis 51v
Se, että isäpuolellasi ei ole mitään sairauksia (vielä) ei tarkoita sitä, etteikö sinulle tulisi mitään. On minunkin isäni polttanut yli 40 vuotta, eikä hänellä ole muuta vikaa kuin jatkuvasti paheneva tupakkayskä ja vitutus siitä, että piti ikinä aloittaa. Pitkälti tuurista kiinni, kukaan ei voi etukäteen tietää korttejaan. Silti kaikin puolin typerää ottaa se ylimääräinen riski.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Se, että isäpuolellasi ei ole mitään sairauksia (vielä) ei tarkoita sitä, etteikö sinulle tulisi mitään. On minunkin isäni polttanut yli 40 vuotta, eikä hänellä ole muuta vikaa kuin jatkuvasti paheneva tupakkayskä ja vitutus siitä, että piti ikinä aloittaa. Pitkälti tuurista kiinni, kukaan ei voi etukäteen tietää korttejaan. Silti kaikin puolin typerää ottaa se ylimääräinen riski.
Joo eihän sitä tiedekkään et millon tulee sairauksia tupakasta jos toiselle ei oo tullu niin joo tiedän että se ei sitä tarkota et mulle ei voi tulla mut joo tänkäänki piti lähtee töistä ku särkipäätä sen takia ku en oo tupakkia saanu joka päivä sen sunnuntain jälkeen oon särkeny päätä ku en oo tupakkia saanu ja ku tulin kotiin niin meni ehkä kaks tuntii ku veli alko vittuilee ku se katto tv ja mä tulin keittiiöön niin kuuntelin muka kovalla äänellä salkkareita niin alko siitä huutaa ja sit alko vittuilee et votuttaako ku et tupakkia saa et sen taki sille muka aloin huutaa ja sano mua vammaseks ja kaikkee muuta
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Ja joo en oo vammanen mut vittu se itekk kattoo omaa sarjaa keittiön pöydällä kovalla ku syö ruokaa siinä niin kiva ku mulle alkaa huutaa siitä ja niin siinä sit joku aika huudettiin toisillemme onneks vittu sit lähti omaan huoneeseen mut joo
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Ja kiva ku isoveli tuli just kotiin niin sit jätti topan,filtterit ja rizlat siihen toiselle keittiön pöydälle niin vittu et tekis mieli tupakkia
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Oho, jäitsä taas jostain kii? D:
En sentään ,mut siis noh piti eilen käydä nostamas yhel toisel pankkikortil 25€ juomiin ku äiti oli sillon tupakista jäämisen takia ottanu koko raha pussin jossa oli mun yks toinen pankkikortti jota yleensä käytän.Niin sit ku eilen olin käyny nostaa rahaa niin enpä saanu nostettua ku se toinen pankkikortti jonka otin äitin käsilaukusta ku se oli siis työmatkal niin se oli menny vanhaks ja noh äiti tuli sit viime yönnä kotiin ja noh enpä oo saanu sitä rahapussia ja noh muutenki se kaveri jolle piti mennä onkin viikonloppuna töis ja sit kysyin muiltakin kavereilta et pääseekö niille yöks ku oisin kajaaniin menny siis juomaan joka on siis lähin kaupunki jonne olisin mun kaverin kaa menny juomaan niin kukaan muukaan kaveri jolta kysyin yösijaa ja juomakaveria niin ei pystyny päästää yöks
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Mut ihmettelen sitä ku kysyin sit yheltä touselta kaverilta joka asuu myös kajaanis siis ei tää jonka kaa oisin menny juomaan vaan yks toinen ku se aluks sano ku kysyin et pääsisinkö sille yöks viikonloppuna ku meen kaverin kaa juomaan ku sillon en viel tienny et tää mun kaveri jonka kaa oltais menty juomaan yhen ihmisen kämpille joka on tän mun kaverin kaveri.niin tää mun kaveri jokta kysyin yösijaa sano aluks et joo varmaan et riippuu hänen poikaystävästään ku ne asuu yhes noh sit kuitenki eilen sain viestin tältä yösija kaverilta et en pääse yöks koska hänellä on siel kaks pikkukania että ei ole tilaa ja noh voit vittu aikasemmin oo ees mainninnu mistään kaneista vaikka on ollu jo melkein kaks viikkoo ne et nyt eilen vasta sit kerto et hänellä on kaneja ja oon käyny tän mun kaverin ja sen poikaystävän kämpäs ja siel on yks makuuhuone ja sit keittiö ja olohuone jos on viel sohva niin ihan hyvin omasta mielestä oisin mahtunu
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
En sentään ,mut siis noh piti eilen käydä nostamas yhel toisel pankkikortil 25€ juomiin ku äiti oli sillon tupakista jäämisen takia ottanu koko raha pussin jossa oli mun yks toinen pankkikortti jota yleensä käytän.Niin sit ku eilen olin käyny nostaa rahaa niin enpä saanu nostettua ku se toinen pankkikortti jonka otin äitin käsilaukusta ku se oli siis työmatkal niin se oli menny vanhaks ja noh äiti tuli sit viime yönnä kotiin ja noh enpä oo saanu sitä rahapussia ja noh muutenki se kaveri jolle piti mennä onkin viikonloppuna töis ja sit kysyin muiltakin kavereilta et pääseekö niille yöks ku oisin kajaaniin menny siis juomaan joka on siis lähin kaupunki jonne olisin mun kaverin kaa menny juomaan niin kukaan muukaan kaveri jolta kysyin yösijaa ja juomakaveria niin ei pystyny päästää yöks
Aa, no höh. :(
 

Mikael88

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
201
Reaktioarvo
247
Olen vanha demittäjä Pirkanmaalta. Nimimerkkini oli siellä tämä sama 1_Irina_1. Rekisteröidyin 2010 vuoden noin puolessa välissä. Olin siellä aktiivinen kunnes se iso uudistus tuli, oliko se nyt 2018. Pidän vähän kaikesta ja mulla on paljon mielenkiinnon kohteita.
Ennen uudistusta demissä oli paljon hyviä ominaisuuksia, ainakin että pystyi laittamaan jonkun henkilön omiin kavereihin ja sitten oli jotain ryhmiä jos en väärin muista. :smile:
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Olen vanha demittäjä Pirkanmaalta. Nimimerkkini oli siellä tämä sama 1_Irina_1. Rekisteröidyin 2010 vuoden noin puolessa välissä. Olin siellä aktiivinen kunnes se iso uudistus tuli, oliko se nyt 2018. Pidän vähän kaikesta ja mulla on paljon mielenkiinnon kohteita.
Tervetuloa!! :3
 

Ruusunnuppu

Ihminen
Liittynyt
24.11.2021
Viestejä
9
Reaktioarvo
7
Oon tällänen nuori tyttö, joka on pyöriny ilman käyttäjää täällä jo lähes vuoden. Demissäkin keskusteluita luin, mutta ikinä en käyttäjää sinne uskaltanut tehä. :) Oon aika ujo (tänkin julkaseminen jännittää mua jotenkin ihan jäätävästi), mutta kun alan puhumaan ei mua sitten saa millään lopettamaan. Mä harrastan pianonsoittoa ja tykkään kans ulkoilla sekä roikun puhelimellani koko ajan
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
Oon tällänen nuori tyttö, joka on pyöriny ilman käyttäjää täällä jo lähes vuoden. Demissäkin keskusteluita luin, mutta ikinä en käyttäjää sinne uskaltanut tehä. :) Oon aika ujo (tänkin julkaseminen jännittää mua jotenkin ihan jäätävästi), mutta kun alan puhumaan ei mua sitten saa millään lopettamaan. Mä harrastan pianonsoittoa ja tykkään kans ulkoilla sekä roikun puhelimellani koko ajan
mukava että liityit vihdoin seuraamme, tervetuloa!
 

Mikael88

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
201
Reaktioarvo
247
Oon tällänen nuori tyttö, joka on pyöriny ilman käyttäjää täällä jo lähes vuoden. Demissäkin keskusteluita luin, mutta ikinä en käyttäjää sinne uskaltanut tehä. :) Oon aika ujo (tänkin julkaseminen jännittää mua jotenkin ihan jäätävästi), mutta kun alan puhumaan ei mua sitten saa millään lopettamaan. Mä harrastan pianonsoittoa ja tykkään kans ulkoilla sekä roikun puhelimellani koko ajan
Tervetuloa.😊👍
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Oon tällänen nuori tyttö, joka on pyöriny ilman käyttäjää täällä jo lähes vuoden. Demissäkin keskusteluita luin, mutta ikinä en käyttäjää sinne uskaltanut tehä. :) Oon aika ujo (tänkin julkaseminen jännittää mua jotenkin ihan jäätävästi), mutta kun alan puhumaan ei mua sitten saa millään lopettamaan. Mä harrastan pianonsoittoa ja tykkään kans ulkoilla sekä roikun puhelimellani koko ajan
Hienoa, että vihdoin uskalsit liittyä! :3 Tervetuloa joukkoomme!!
 
Ylös Pohja