Etäinen ystävä

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Ollaan tunnettu parhaan kaverin kanssa nyt 12 vuotta ja ollaan oltu ihan paita ja peppu (hyi inhoan tota sanontaa) pienestä asti. Toki nyt isompana ei enää niiiin paljon :D
Nyt kuitenkin lukion alettua ystävästä on tullut etäinen eikä oikeastaan nähä kun koulussa välkillä satunnaisesti tai joskus jos mennään samaa matkaa kouluun/koulusta kotiin. Molemmat ollaan saatu uusia kavereita ja se on ihan fine koska niinhän se kuuluu mennä. Mutta tänään kun kysyin siltä et tuleeko se samaa matkaa kotiin niin se sano et se menee äitinsä kanssa keskustaan syömään ja shoppaileen. Olin et ok ei haittaa. Sit kuitenkin nään yhen tutun (joka on mun ystävän luokalla) että ne on syömässä jollain isommalla tyttöporukalla. Ei se mua haittaa että ne on syömässä MUTTA valehtelu haittaa! En tajua minkä takia pitää valehella.

ollaanko me nyt kasvamassa erilleen vai mikä homma?? en tiiä mitä pitäis tehä, pitäiskö yrittää järkätä et nähtäis vapaa-ajalla vai antaa asian mennä omalla painolla eteenpäin? En kuitenkaan haluis et meidän välit menis pilalle kun siihen ei ees (ainakaan mun mielestä) oo mitään syytä

harmi kun demiä ei oo enää yritin ettiä jotain vastaavaa keskustelua mutta eipä löytyny D:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Kannattaa ehkä kysyä siltä sun kaverilta et miks se valehteli (toki kannattaa sanua asiasta niin ettei se luule et tyyliin stalkkaat sitä)
Teijän pittää jutella teijän tilanteesta ja siitä et haluuko se esim olla sun kanssa kuin palijon vai haluuko se kenties ottaa enemmän etäisyyttä
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Luin tuon otsikon ensin "eläinten ystävä" ja alkoi heti soimaan päässä se "Kalle eläinten ystävä".

Mutta kuten edellä mainittiin, kannattaa yrittää selvittää asiaa puhumalla.
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
No jos joku kokisi että olisin etääntyny siitä nii johtuisi kyllä siitä että en enää niinkään haluis olla sen kanssa tekemisissä syystä tai toisesta :/ itse olen kans aina harrastellut tota kavereille valehtelua ihan vaan just sen takia et on ruvennut ahdistaa se kaverin takertuvuus tai sit on muuten vaan sellane olo ettei jaksa
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
älä jää roikkumaan. jo tuo et se valehtelee on aika iso merkki siitä ettei sitä hirveästi enää kiinnosta sun seura. toki voit kysyä mistä johtuu, mut veikkaisin just uusia kavereita suurimmaksi syyksi. jos annat asioiden mennä pakottamatta niin voitte lähentyä taas tyyliin muutaman vuoden kuluttua, mutta jos alat panikoida ja painostaa niin todennäköisesti et häntä jatkossa kiinnosta enää ollenkaan.

t. useammat välit takiaismaisuudellaan pilannut, ex-bestis vaihtoi lopulta puhelinnumeronsa muuton yhteydessä :DDD oon onneks ottanut opiksi ja kas kummaa, nytkin oon lähentynyt ihmisen kanssa jonka kanssa ei vaihdettu sanaakaan 4,5 vuoteen.
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
No jos joku kokisi että olisin etääntyny siitä nii johtuisi kyllä siitä että en enää niinkään haluis olla sen kanssa tekemisissä syystä tai toisesta :/ itse olen kans aina harrastellut tota kavereille valehtelua ihan vaan just sen takia et on ruvennut ahdistaa se kaverin takertuvuus tai sit on muuten vaan sellane olo ettei jaksa
En kyllä mielestäni oo ollut takertuvainen kun viimeksi nähtiin kunnolla heinäkuun lopussa/elokuun alussa. Eikä olla viestiteltykkään kun ihan perus millä meet kouluun tyylillä. Että on nyt yli kuukauden saanut olla ihan rauhassa.
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
En kyllä mielestäni oo ollut takertuvainen kun viimeksi nähtiin kunnolla heinäkuun lopussa/elokuun alussa. Eikä olla viestiteltykkään kun ihan perus millä meet kouluun tyylillä. Että on nyt yli kuukauden saanut olla ihan rauhassa.
Joo voi sit vaan olla että ootte kasvanut erilleen, niin käy aina välillä :/
 
Ylös Pohja