Opiskelu Että kun hävettää taas

Opiskelu ja itseopiskelu

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Aloin siis kirjottaan koulussa Wordissa tiedostoon joka on jaettu ties kuinka monelle ihmiselle. Yhtäkkiä huomaan, kun se teksti vaan pyyhitään siitä pois ja sitten tajuun, että "voi v*ttu". Kiitos sille joka sen pyyhki pois, koska oisin varmaan jatkanut tajuamatta sen kirjottamista loppuun. Aamut ei sovi mulle. :| Toivon, että kukaan ei tiiä, että se olin mä, mutta ei siellä kyllä ollu hirveesti ketään paikalla joten se sit siitäkin.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Ei se mitään D: <3 Kaikille sattuu välillä jotain ton tyylistä. Vaikka siinä tiedostossa oiskin näkyny et se oli siun tekemä kirjotus, nii luulen ettei kukaan muista enää seuraavana päivänä mitään. Ja arvaa kuinka monta kertaa mie oon tunaroinu nyt kymppiluokalla läppärin kans, kun en todellakaan oo mikään tekniikan ihmelapsi :D
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Ei se mitään D: <3 Kaikille sattuu välillä jotain ton tyylistä. Vaikka siinä tiedostossa oiskin näkyny et se oli siun tekemä kirjotus, nii luulen ettei kukaan muista enää seuraavana päivänä mitään. Ja arvaa kuinka monta kertaa mie oon tunaroinu nyt kymppiluokalla läppärin kans, kun en todellakaan oo mikään tekniikan ihmelapsi :D
Kiitos <3 En varmaan ikinä opi elämään näitten koneiden kanssa. Paperi ja kynä on turvallisempi vaihtoehto mulle. :D
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Äääh, voi eiiih :D:
Nooh, niinku täälä jo sanottiinkin, tuskin kukaan sitä enää myöhemmin muistaa :3
Sekä virheitä sattuu, ja aihe oli ainakin mun mielestä ihan normaali, sekä tärkeä!!
En myöskään itse opi koskaan tähän :D
Jos jotain positiivista niin, toi oli tänä vuonna mun eka "moka"/ongelma tietokoneiden kanssa vaikkakin aika yksinkertasesta jutusta. Viime vuonna niitä oli kyllä sitten senkin edestä. ':D
 
Ylös Pohja