Meikkaus Eyeliner

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Totanoin.. En osaa tehdä eyelinermeikkauksia juuri ollenkaan eli osaisko joku auttaa mua tän asian kanssa? Oon ihan onnettoman huono meikkaaja :'D
 

Dalai_Mama

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
65
Reaktioarvo
115
Minkä muotoiset silmät sulla on? esim. itellä raskaat silmäluomet vaikuttaa paljon siihen millaset rajaukset voin ite tehdä. Suosittelen ettimään esim. youtubesta meikkiartisteja joilla ois mahd. sama silmänmuoto kuin sinulla, niin siitä on helpointa katsoa mallia millainen rajaus on itsellesi imartelevin. Sit tietty ihan vaan harjoittelemalla ja kokeilemalla löytää sen itselle sopivimman tavan tehdä meikki kun on löytänyt vinkkejä niin niitä soveltaa.

tässä yksi linkki yhden meikkitaiteilijan eyelinertutoriaalivideoihin mistä oon ite saanut apua, toivottavasti toimii :D :

 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
youtubesta löytyy paljon tutoriaaleja, niinkun tossa ylhäällä jo näkyykin! menee pitkälti silmän muodon ja toki myös omien mieltymysten mukaan voi ns leikkiä linerilla

haluun jakaa tässä samalla oman eyelinertarinani. esimerkiks mun silmille ei oikeen sovi winged eyeliner, joten mä vaan kirjaimellisesti aina laitan linerit tohon ripsirajalle ja voilá, valmista D: sekin mun mielestä jo nostaa katsetta, vaikken wingiä teekään. ainaki mul viel nykyäänki tuntuu silti vähä kummalliselta ns tökkiä silmää ku laitan rajaukset, vaik oon tehny sen jo monta kertaa ni seki kaipaa harjotusta - ei kyl välttämättä tietenkää kaikilla, joilleki se on helpompaa ku esim. mulle 😂
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Suosittelisin myös esim. Pinterestiä meikkiohjeiden ja -inspiraation löytämiseen. Itse olen aina katsellut ihaillen sellaisia dramaattisia kissansilmärajauksia, mutta persikkapyllykän tavoin olen tyytynyt piirtämään simppelit rajaukset ripsirajalle, kun mitään sen monimutkaisempaa en vain osaa (enkä jaksa harjoitella).
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
En nyt tiiä kuinka paljon auttaa mutta voit käyttää esim teippii kuulemma aluks että saat sellatteen viivan siihen ja no harjotus tekee mestarin :O
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Käytän rajausten tekoon mustaa luomiväriä ja ohutta sivellintä. Käsi ei lipeä niin herkästi kuin tussimaista kynää käyttäessä, jonka ostin vielä pehmeäkärkisenä (kovakärkistä olisi helpompi hallita)
 
Ylös Pohja