Elokuvat & Sarjat Fiilaan monesti sarjoissa/elokuvissa pahiksia

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Kertokaa tekin jos teillä on jotain lemppari pahishahmoja. Saattaa sisältää spoilereita jos katot salkkareita ja up:ta alusta.
Mut takas aiheeseen; Tietenkin riippuu, millä tavalla se hahmo on pahis. Esim. Salkkareiden Alissa oli hyvä pahis mun mielestä. Jotenkin pystyn samaistumaan siihen hahmoon, mutten kyllä samanlaisia tekoja pysty tekee mitä se.
Salkkareiden Camillaa taas vihaan ja rakastan. Niin myös Isabellaa. Monesti salkkareissa oon rakastanu niitä Peppiä vastaan olevia pahiksia, esim. Heidiä (silloin alussa) ja Mariannaa. Vaikka Peppi oli semmonen ”hyvis” niin joku siinä mua raivostutti ihan hirveesti. Hyvikset ylipäätänsä joskus ovat niitä mun inhokkeja sarjoissa/elokuvissa mut ei aina.

Huomaa kyllä etten oo kauheesti muuta seurannut ku salkkareita.
Uudesta päivästä voisin valita Iiriksen, jolla joskus oli jotain Tuijaa (en hahmosta pitänyt) vastaan.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
Omia suosikki pahiksia on ainakin Batmanin Pingviini, Variksenpelätin ja Hullu hatuntekijä. Muita suosikkeja eri elokuvista on Tohtori Pretorius, Freddy Krueger ja Dracula.
Osa näistä hahmoista on oikeesti tosi samaistuttavia, mutta sit osa on muuten vaan kivoja.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Hyvikset ylipäätänsä joskus ovat niitä mun inhokkeja
Vihaan kans sellaisia tavanomaisia hyviksiä, jotka ei tee mitään väärin, voittaa aina ja millä ei oo mitään heikkouksia. Eihä tollane oo oikees elämäs hyvis ja varmaa melkee kaikkia ottais tollane tyyppi enemmä tai vähemmä päähä.

Hyvä hyvis on mun mielestä sellane millä on huonot lähtökohdat ja epäonnistuu usein ennen ku saavuttaa tavoitteensa. Eikä oo ees pakko saavuttaa tavoitetta, koska hyvis voi epäonnistuu kaikessa ja olla silti hyviss tbh.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,963
Reaktioarvo
8,468
Omia suosikki pahiksia on ainakin Batmanin Pingviini, Variksenpelätin ja Hullu hatuntekijä. Muita suosikkeja eri elokuvista on Tohtori Pretorius, Freddy Krueger ja Dracula.
Osa näistä hahmoista on oikeesti tosi samaistuttavia, mutta sit osa on muuten vaan kivoja.
Freddy Krueger, nyt kiinnostaa paljonkin kuulla miten tuo palovammapotilas on hahmo, josta pidät.
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
itse rakastun usein pahiksiin, koska ne on yleensä kirjotettu paljon paremmin, mitä hyvikset tai sankarit. niillä on muutenkin paljon mielenkiintosempi tarina sekä enemmän persoonallisuutta.

miun lemppari pahiksia on Jim Moriarty (BBC Sherlock), Villanelle (Killing Eve) & Negan (TWD). on paljon muitakin lemppari vihollisia (kuten Ms. Mead, Delphine LaLaurie & The Butcher AHS -sarjasta, Jigsaw, Mark Hoffman, yms.).

-Moriarty on aivan mahtava vihollinen, koska hän on huumorintajunen, erittäin älykäs, tietää mitä tekee, ei ikinä likaa omia käsiään (manipuloi toiset tekemään hänen puolestaan), on pelottavan rauhallinen, mutta pystyy mennä 0-100. sekä yksinkertasesti hän on tosi vaarallinen, vaikkei varsinaisesti näytä siltä.
-Villanelle on kierolla tavalla erittäin viehättävä. hän myös tietää mitä tekee (ei todellakaan oo amatööri), osaa manipuloida pelottavan hyvin, on erittäin lapsenmielinen sekä omaa kieron huumorintajun. Villanelle on myös vihollinen, jonka kanssa en haluis olla ikinä tekemisissä D:
-Neganilla on myös hyvä huumorintaju :D hän on hyvä johtaja ja on asettanu selvät säännöt (ei jousta niissä ollenkaan, muttei oo myöskään epäreilu), sekä on tehny selväks mitä seuraa sääntöjen rikkomisesta. hän osaa olla pelottavan rauhallinen. ja hän ei kuitenkaan oo täysin paha, vaan hällä on moraalit.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
itse rakastun usein pahiksiin, koska ne on yleensä kirjotettu paljon paremmin, mitä hyvikset tai sankarit. niillä on muutenkin paljon mielenkiintosempi tarina sekä enemmän persoonallisuutta.

miun lemppari pahiksia on Jim Moriarty (BBC Sherlock), Villanelle (Killing Eve) & Negan (TWD). on paljon muitakin lemppari vihollisia (kuten Ms. Mead, Delphine LaLaurie & The Butcher AHS -sarjasta, Jigsaw, Mark Hoffman, yms.).

-Moriarty on aivan mahtava vihollinen, koska hän on huumorintajunen, erittäin älykäs, tietää mitä tekee, ei ikinä likaa omia käsiään (manipuloi toiset tekemään hänen puolestaan), on pelottavan rauhallinen, mutta pystyy mennä 0-100. sekä yksinkertasesti hän on tosi vaarallinen, vaikkei varsinaisesti näytä siltä.
-Villanelle on kierolla tavalla erittäin viehättävä. hän myös tietää mitä tekee (ei todellakaan oo amatööri), osaa manipuloida pelottavan hyvin, on erittäin lapsenmielinen sekä omaa kieron huumorintajun. Villanelle on myös vihollinen, jonka kanssa en haluis olla ikinä tekemisissä D:
-Neganilla on myös hyvä huumorintaju :D hän on hyvä johtaja ja on asettanu selvät säännöt (ei jousta niissä ollenkaan, muttei oo myöskään epäreilu), sekä on tehny selväks mitä seuraa sääntöjen rikkomisesta. hän osaa olla pelottavan rauhallinen. ja hän ei kuitenkaan oo täysin paha, vaan hällä on moraalit.
Hoffman on kyllä tosi hyvä pahis, kans yks mun suosikkeja!
 
Ylös Pohja