Suhteet Flirttailu on vaikeaa

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Epäilen et mulle on flirttailtu mutten ole tunnistanut asiaa. Pidän esim sydänten lähettelyä miekkosten kanssa jossai somessa ihan silkkana ystävällisyytenä useissa tapauksissa. Ja ei, en lähettele sydämiä tuiki tuntemattomien kanssa enkä ole hyväuskoinen tuolla somessa.
Epäilen kans et kukaan ei ole tunnistanut mun flirttiä tai oikeestaan flirttailuyrityksiä.
Kaiken lisäksi epäilen et jotkut ihmiset ovat tulkinneet mun ystävällisen käytöksen sekä ujostelun flirttailuksi. Olen niin pälli rakkausasioiden kanssa.

Tämä on vähän off topic mutta joskus huumorinkin ymmärtäminen on mulle vaikeaa. Yleensä ei. Mut kaikkee huumoriksi tarkoitettuja asioita en välttämättä tajua ottaa huumorilla. Mua pystyy myös huijaamaan tosi helposti. Ja tulkitsen joskus sellaiset asiat huumoriksi jotka ei oo ees huumoria. Olen ollut joskus pahakin tosikko mutta koen kuitenkin huumorintajuni kehittyneen huimasti eteenpäin. Toin tämän asian esille nyt siksi koska epäilen näiden liittyvän jotenkin toisiinsa. Vaikeus ymmärtää ihmisten tarkoitusperiä oikein kaiketi.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Oon muuten ajautunut konkurssiin kun kukaan ei ole tunnistanut mun flirttailuyrityksiä…
 
Ylös Pohja