Gallup Gallup: Uskotko Suomen pääsevän finaaliin Euroviisuissa?

Pääseekö Suomi finaaliin Euroviisuissa 2021?

  • Kyllä

  • Ei


Results are only viewable after voting.
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Arvasin kyl, et Suomi pärjäis tavanomaista paremmin tänä vuonna Euroviisuis, sillä sen biisi erottui muista biiseistä. En kuitenkaan ajatellut sen voittavan, koska oon tavanomainen suomalainen pessimisti, joka on tottunut Suomen epäonneen Euroviisuissa, ja mun mielestä Suomen biisistä puuttui sitä jotain ns. "voittajakamaa".
Voittopotentiaalin yleensä huomaa, jos sitä on ja ei munkaan mielestä Suomella ihan ollut. Oli silti menestyspotentiaalisin Suomen viisu sitten Lordin.

Kiva nähdä instagramissa kun esim Hatarin Matthías ja Netta Barzilai kannatti ilmeisesti Suomea :D
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Pitäiskö toi äänestysjuttu pistää kii, kun Suomen finaalipaikka on jo selvillä? Tekis mieli nähdä gallupin tulokset, mut en voi, koska en oo äänestänyt. :D
Niin muuten! Hyvä idea.
Mutta miten se sitten suljetaan? D:
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Niin muuten! Hyvä idea.
Mutta miten se sitten suljetaan? D:
Eiks asetuksilla sen saa suljettuu, siis keskustelua muokkaamalla? Ainakin gallupin teon aikana pystyi itse asettamaan eräpäivän äänestykselle.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Eiks asetuksilla sen saa suljettuu, siis keskustelua muokkaamalla? Ainakin gallupin teon aikana pystyi itse asettamaan eräpäivän äänestykselle.
Ahaa. Kävin äsken kattomassa, mutta nähtävästi toi aloitusviesti on jo niin vanha, ettei sitä pysty enää muokkaamaan... D: Hmm.
 
Ylös Pohja