- Reaktioarvo
- 3,134
Olen alkanut haaveilemaan rumpujen soiton pariin palaamisesta. Soitin rumpuja viimeksi yläasteella. Kiinnostais osata soittaa monia metallibiisejä rummuilla. Kattelen tässä sähkörumpuja ja iskin silmäni yksiin tosi hyviltä vaikuttaviin rumpuihin. Muitakin soittimia on haaveissa omistaa mm. sähkökitaroita ja bassoja. Ois hauskaa koota ”yhden ihmisen bändi” ainakin näin ensalkuun. Haluttais niin alkaa tekemään vaikkapa joitakin cover videoita, joissa soitan kaiken itse. Ensin pitäisi treenata oikein kunnolla.
Elämäntilanne ei tosin taida tätä paukuttelua ihan vielä sallia, en tiiä millaiset käytännöt asuntolassa on, saako sinne viedä rumpuja.
Garagebandilla olen vähän paukutellut rumpuja (sormilla) mutta aidoilla rummuilla sais paremman tuntuman soittoon ja se ois hauskempaa kun koko kroppa saa olla soittamassa.
Elämäntilanne ei tosin taida tätä paukuttelua ihan vielä sallia, en tiiä millaiset käytännöt asuntolassa on, saako sinne viedä rumpuja.
Garagebandilla olen vähän paukutellut rumpuja (sormilla) mutta aidoilla rummuilla sais paremman tuntuman soittoon ja se ois hauskempaa kun koko kroppa saa olla soittamassa.