Aihe vapaa Häh mitä nyt taas

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Throwback siihen jonneki 2017 ku yhtäkkiä olin sillee mf i'm in love with bård mut silti vaik se oliki ehhh interesting shit, mut silti olin sillee ehhhh V E G A R D

ja nyt oon vaa sillee aaaaa eeeeeee aaaaa eeeeeeekekekekrlffldlkeejdllflf ok

I do love vegard tho

Ei tässä ookaan ku muutama vuosi menny

MUTTA

JØRN THO 👁️👄👁️ hmm. It's.... Yep this is shameful XDDDDDDDDDDDDDDD

Aleksiiiiii 🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🥰😭😭😭😭😭💖💖💖💖💖💖 apuaaaaaa

A

Apua

FFFFFNLDKDKDKLD

HHHHHHHHHHHH

AAAAAAA
ÄIkI

Mikä vitun yhtäkkinen tuskailukohtaus nyt taas

I mean panic¹⁰⁰

VEGARDISTA TULEE MIELEEN MUN ENTINEN OPETTAJA KOSKA VUOSI 2014 KU TYKKÄSIN VEGARDIST JO 2014 JA TYKKÄSIN SIIT OPETTAJAST JO 2014 JA MÄ-

Nyt on 2021 vai onko ja timppa joka on ollu jo vittu varmaa kymmene vuotta vähintään

Ei siis se oli läppä ei se oikeesti oo ollu kymmentä vuotta vaaaaannnn emt jotain seittemän kuukauttaaaaaaaaaa jUU bRo

On se silti aika kauan räähhhhhhhhhhhhhhh haloo vittu

MUTTA.

EN MUISTA. ENKÄ TIEDÄ. ENKÄ KERRO. mut siis ainiin Dominic.

Hhhhhhghh

Nyt jos alan miettii ryanii ni ei vittu joo

Tai Anton zaslavski xD hehehehhhhhehehehehwhehwj

Mun elämä menee alamäkeen

Raiteiltaan pois

Heihei

AAA MITÄ VITTUA VIHAAN TISEN MAINOKSIA

vittu suljen spotifyn kyllä pian. Motherfuckers. Vihaan myös tota K-Marketin mainosta.

Vois vaa itkee ku emmä jaksa. Jhgjh.

Sitä paitsi en tykkää siitä.

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
👁️👄👁️
Aijaa miks nää emojit näyttää taas niin eriltä ei toi kuvaa kyl sitä mitä tarkotin kai mut nvm idc idc idc idc idc haha

Kuuntelen illicit affairs ja mulle tulee tästä joku mieleen kai mutta en ees tiiä mikä tai kuka tai siis

Okei täst tulee mielee se yks päivä ku katoin larryy ja mindyy ja kuuntelin tätä mut en oo varma ketä sillon ees ajattelin. Niiku häh.

h ä h

Also tuntuu taas tosi heterolta ja mua ahistaa

Siis mua kirjaimellisesti ahdistaa helvetin paljon se että.... En ees tiiä mikä.

Toisaalta voin mä heterokin olla ei siinä mitään. Ei kukaan voi pakottaa mua ajattelee et oon bi/pan. Hehheh.

Voin sanoa olevani mitä vaan mikä tuntuu mukavimmalta juu ei sillä oo väliä ees.

Ylös Pohja