Aihe vapaa Haha kaverit vaatii multa koronatestiä mutta en uskalla soittaa

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Naurattaa ja saan kohta varmaan tän takia yhtä pahan ahistuskohtauksen kuin eilen

Pelkään puhelimessa puhumista ainakin välillä ihan vitusti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Jätin soittopyynnön ku jonosta ei meinaa päästä läpi.

Vituttaa ku koko päivä menee ihan yhtä päin helvettiä ku eilinen tän takii. Sit kaikki vaa ":((( mä ymmärrän et on vaikeeta" ok paskat sä mitää ymmärrät.

Eilinen oli täyttä helvettiä mulle ja niin näyttää olevan tämäkin päivä, en pääse ees parantaa oloani vaik menemäl lenkille tän asian takii, :) niih :) turhaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Haluun vaan pois täältä. Kun heräsin mulla oli ihan ok olo. Ei oo enää. Ahdistun siis joka päivä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mua pelottaa et mun olo ei normalisoidu ikinä tästä.

Näin.

Tanssivapina

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,221
Mä pelkään puhelinsoittoja vieläkin, mutta olen paljon parempi kuin olin nuorempana. Mä saatoin venyttää lääkärikäyntiä kuukausia koska en uskaltanut soittaa ja varata aikaa. Hammaslääkäriajan sain hankittua vasta kun hammaskipu oli niin kova että mitään en kyennyt tekemään, joten ymmärrän sun paniikin täysin.
Mulla oli onneksi tosi auttavainen äiti joka toisinaan hoiti puhelut mulle, koska sitten kun uskalsin soittaa niin päädyin enkä muistanut sanoa mitä piti sanoa. Toisinaan soitettiin äidin kanssa yhdessä kaiuttimella ja mä voisin puhelun mutta äiti olis siinä rauhoittamassa ja muistuttamassa jos unohdin sanoa jotain tärkeää. Pikku hiljaa opin taidon että aloita puhelun kertomalla olevani tosi ahdistunut puhelusta ja en tiedä miten toimia ja vasta sitten kerron asiani ja yleensä silloin henkilö toisessa päässä on paljon mukavampi ja ymmärtäväisempi. Mutta valitettavasti ei aina, ja olen saanut kamalia kommentteja takaisin. Oisko sulla vanhempaa tai ystävää joka voisi auttaa puhelussa?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mä pelkään puhelinsoittoja vieläkin, mutta olen paljon parempi kuin olin nuorempana. Mä saatoin venyttää lääkärikäyntiä kuukausia koska en uskaltanut soittaa ja varata aikaa. Hammaslääkäriajan sain hankittua vasta kun hammaskipu oli niin kova että mitään en kyennyt tekemään, joten ymmärrän sun paniikin täysin.
Mulla oli onneksi tosi auttavainen äiti joka toisinaan hoiti puhelut mulle, koska sitten kun uskalsin soittaa niin päädyin enkä muistanut sanoa mitä piti sanoa. Toisinaan soitettiin äidin kanssa yhdessä kaiuttimella ja mä voisin puhelun mutta äiti olis siinä rauhoittamassa ja muistuttamassa jos unohdin sanoa jotain tärkeää. Pikku hiljaa opin taidon että aloita puhelun kertomalla olevani tosi ahdistunut puhelusta ja en tiedä miten toimia ja vasta sitten kerron asiani ja yleensä silloin henkilö toisessa päässä on paljon mukavampi ja ymmärtäväisempi. Mutta valitettavasti ei aina, ja olen saanut kamalia kommentteja takaisin. Oisko sulla vanhempaa tai ystävää joka voisi auttaa puhelussa?
Kyllä mulla yleensä äiti auttaa sen minkä pystyy, mutta aina se ei satu olemaan just silloin paikalla jospitää vaikka vastata puhelimeen
Äh, no mutta, joka tapauksessa ryssin tämänkin jutun koska sieltä soitettiin mulle pari kertaa takaisin (jätin soittopyynnön sinne siis) mutta totta kai mä silloin vielä nukuin. Arvasin että ois tyyliin pitäny laittaa herätys seittemältä :D tai itse asiassa olin silloin vielä hereillä joten olis varmaan pitänyt mennä nukkumaan aamulla vasta sen puhelun jälkeen. Mutta toisaalta, väsyneenä en varsinkaan olis tiennyt mitä sanoa, olisin varmaan vaan jättänyt vastaamatta, iha vaa siks ku olis ollu pakko.

Mut joka tapauksessa tää kurkkukipu on menny lähes kokonaan jo normaaliks että mä en enää tiedä kannattaako mun edes yrittää päästä testeihi näin myöhään. Mä en tiiä miten niissä tilanteissa pitää tehdä ku oireet ehtii jo haihtua ennen ku ees pääsee testiin. Lol. Nimittäin nyt mul on jo aika lailla normaali olo, ja oli jo eilen. Se oli vaan ehkä pari päivää se tavallisesta poikkeava kurkkukipu, eikä sekään ollut paha ollenkaan, tosi lievää siis. Nyt taas oon jo aika lailla normaalitilassa nii. En ymmärrä mitä pitäs tehdä asialle enää. Tosin perus näitä "astmaoireita" mitä mulla on ollu vuosia ni mulla totta kai on, mutta niitä mulla tosiaan on joka päivä.. eli yskää ja limaa. Mutta se ei siis oo koskaan pois, että se johtuu jostain muusta kuin koronasta. Lähti siis nää oireet pahenemaan jo paljon ennen koronaa, yleensäkin noita on kestänyt vuosia ja sit on tuntunu et ne on pahentunu. Joten on mahdollista et olid joku hoitamaton astmaki tai jotai.

Ylös Pohja