Aihe vapaa Haha kuolen kipuun taas mutta särkylääkettä ei voi ottaa niin ei siinä mitään

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Tuottaa liikaa ahistusta niin en ota. Koitan varmaan katella salsuja jos se kääntäisi huomion pois kivusta xd

Hauskaa että menkkojen lisäks mua sattuu vasemmalle puolelle suuta kans jonku verran koska ientulehdus tai joku vastaava? Pliis lisää kipua nyt, en iha tiedä riittääks tää ????

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ja tiedän että olisi ehkä järkevää ottaa lääke tai jotain mutta yksinkertaisesti mulla ei nyt anna periks tuo ahistus että voisin. Kestän tän kyllä ilman lääkettä kunhan jotenkin nyt pysyis aisoissa tää eikä lähtis kipu pahenemaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Itse asiassa en tajuu mihin tarvin lääkkeitä yleensä koska tuun toimeen tän kivun kanssa kyllä varmasti jos vaan huomion saa muualle, luulen niin. Kai D: ainakin oon yleensä selvinny kipujen kanssa (ientulehdus tai menkat tai mikä vaa) ihan ok silleen jos vaa katon jotai ohjelmaa tai jotain emt. Okei sit jos se yltyy ihan sairaan pahaks niin rupee pyörryttää ja alkaa tekee kuolemaa mut ainakaan tällä hetkellä ei satu niin paljon että pelkäisin kuolevani siihen kipuu :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mun pitäs muutenki olla vähemmän herkkä kivulle ja kestää paremmin. Tsiisus ei kaikki nyt kaadu siihen jos vähän sattuu. Luulen et oon ihan poikkeuksellisen kipuherkkä ihminen, verikoekin sattuu niin että pelkään sitä joka kerta helvetisti. Heh.

Ylös Pohja