Aihe vapaa Hahah vittu

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Joojoo, kuuntelen taas niin triggeröivää musaa XDD nikon soittolistaa tietenkin

Muutenki mun mieli nyt taas vittuilee ihan huolella ku ajattelen oikeestiki vuorotellen nikoo ja timppaa :Ddddd ei vittu.

Mut oikeesti tho, tää:
Toka ja kolmas slide 🙄 you didn't have to call me out like that 😃💀

Aaaaa vittu okei

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oon oikeestiki nii disappointed ku aloin tykkää damianost, ajattelin että niin ei kävis mut...... Niin. Älä koskaan sano ei koskaan :DDDDDDDDD oikeestiki, note to self: älä koskaan ajattele että joku on liian nuori sun makuun 😃🖐️ tai liian mitään. Se kaikki on nyt viimestää todistettu vääräks ku nuoria ihastuksia satelee taas ovista ja ikkunoista ja muutenki random henkilöitä joista luulen eka et ne ei muka oo mun makuun (damiano) hahaha ja vitut, eiköhän tollaset ajatukset voi jättää jo tässä vaiheessa kokonaan pois. Totuus: et koskaan voi tietää 🙂 at this point mulla ei oo enää mies-/nais-/henkilömakua (hieno sana) lmaoo vaan kaikki on vaa random as fuck. Huutista. Literally tho, mun miesmaku ei oo enää vanhat miehet vaan actually whatever. En enää ikinä oo sillee "en tuu ihastuu tohon, se on liian jotain" XDD oon nyt tehny ainaski nikon ja damianon kohal sen päätelmän että tuskin on syytä huoleen, mut oh boi was i wrong. Actually tukehdun.

Ei kai tässä sitten muuta kuin että vittu kippis.

Ei vittu jaksa yhtään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
miks vitussa oikeesti

miks vitussa ajattelen timppaa koko ajan

miks vitussa ajattelen nikoo koko ajan

miks vitussa ajattelen damianoo koko ajan

ja niin edelleen ja niin edelleen

Ylös Pohja