Halailu ja koskettelu kännissä

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
Hyi että jotenkin ällöän koskettamista, etenkin humalaisten ihmisten taholta. "Traumoja" tullut varmaan siitä kun entinen äitipuoleni halasi aina punaviinipäissään väkisin ja sitten ne lapsuuden viikonloppureissut sukulaisille jouluna ja uutena vuotena, jossa mummu tai joku sedän kissan hamsterin täti halaa ja lääppii kännissä. Yleensä nää kännihalaajat ovat olleetkin kännisiä tätejä ja mummeleita. Voi luoja. Taidan itsekin olla nyt vähän humalassa, mutta en halaa, puhu enkä pussaa... Yäk
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Jep, jos kadottaa käytöstapansa ja itsehillintänsä juomisen takia nii sillon on kyllä syytä vähentää aika reippaasti sitä juomista D: Laki ja käytössäännöt on kuitenki samat kaikilla eikä humala saa olla perustelu huonolle käytökselle ja sille ettei kunnioita toisten rajoja. Oon pahoillani tuosta mitä oot joutunu kokemaan D:
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,334
Onneksi suvussani kukaan ei koskaan juo itseään noin humalaan, jos juovat ollenkaan. Varsinkaan jossain sukujuhlissa tai pikkujouluissa ei koskaan ole alkoholipitoista juotavaa tarjolla.

Minuakin ahdistaisi, jos joku tulisi kännissä väkisin halaamaan tai edes juttelemaan. En vain ollenkaan pidä siitä.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
mä en ymmärrä kännihalaajia yhtään D: mulla ei tule ikinä humalassa sellaista "voi että nyt halataan" -fiilistä, vaikka selvinpäin ne ovatkin kavereiden kesken ihan ok. vielä pahempia on ne kännipussaajat jotka yhtäkkiä muiskauttaa suoraan suulle. kaveri sai kerran järkyttyä kun se ei ollutkaan mulle ok että hän mitään sanomatta suutelee mua vaikka ollaan molemmat naisia ja tunnettu 10 vuotta.

kaikki ei kaipaa läheisyyttä vaikka teillä olisi miten promilleja veressänne. (y)
 

Jjoker

Kokenut
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
134
Mun on pakko tunnustaa, että mää oon just tuommonen kännihalailija. Se on toki kyllä yks niistä monista piirteistä, joita inhoon ja häpeän omassa humalakäyttäytymisessäni.
Oon siis välillä halaillut jotain ihan random ihmisiäkin baarissa ja voin vaan kuvitella kuinka niitä on ahdistanut. Haluisin vaan pyytää anteeks kaikilta, joita oon kännissä lääppinnyt kysymättä kunnolla lupaa:/
 

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
Mun on pakko tunnustaa, että mää oon just tuommonen kännihalailija. Se on toki kyllä yks niistä monista piirteistä, joita inhoon ja häpeän omassa humalakäyttäytymisessäni.
Oon siis välillä halaillut jotain ihan random ihmisiäkin baarissa ja voin vaan kuvitella kuinka niitä on ahdistanut. Haluisin vaan pyytää anteeks kaikilta, joita oon kännissä lääppinnyt kysymättä kunnolla lupaa:/
Se on hyvä, että myönnät itsessäsi kyseisen piirteen ja vieläpä muistat sen. Kaikki eivät edes muista tai halua nähdä toimineensa väärin tai ahdistavasti toisia kohtaan. (y)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,454
Reaktioarvo
2,892
Ai ihmisiä ahdistaa näin paljon. Ei se mua varsinaisesti kyllä ahdista, onhan se vähän hupsua ja ehkä vähän ärsyttävääkin, mutta en mä nyt mitenkään ahdistu siitä? Mutta joo en itekää iha tajuu mistä se impulssi tulee että nyt pitää halata ihmisiä, mun veli on just sellanen että se halailee kännissä ja myönnetään on se vähän rasittavaa, enkä ite koskaan vaikka oisin kuinka umpihumalassa niin en mielestäni ikinä oo sillee jee hali hali puspus :D mutta ei mua paljon kuitenkaan se haittaa jos joku mua haluaa halata. Tietysti seksuaaliset ahdistelijat on eri asia ja niitä onkin ollut jonkun verran. Se on ahdistavaa jos joku lääppii persettä, tissejä tai pillua 🙄 vaikka toisaalta reagoin kuitenkin usein nauramalla niihin mutta en tiedä onko se sit semmonen nervous laughter juttu.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Nuo kännilääppijät ovat yksi suurimmista syistä, miksi inhoan olla humalaisten ihmisten seurassa ja välttelen esim. bileisiin ja baareihin menemistä. En ole läheisyyden ystävä ylipäänsä, joten se, että pahimmassa tapauksessa itselleni täysin tuntematon ihminen tulee iholle herättää aivan helvetillistä ahdistusta.
 
Ylös Pohja