Musiikki Haloo Helsingin soittaminen pitäis olla laitonta

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
Ärsyttää kun inhoan Ellin ääntä ja sit ne biisit jää aina soimaan päähän. 10 vuotta sit vielä toivoin et toi bändi menee joskus pois muodista mut ei taida tapahtua.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,885
Reaktioarvo
1,407
Tykkäsin Haloo Helsingistä joskus sillon ku niillä oli vasta pari ekaa albumia julkastu, ja se oli sillon vielä ihan jees bändi, sitten en kuunnellu niitä pitkään aikaan ja nykyään en tykkää yhtään, niitten musiikki on menny ihan tylsän kuuloiseksi.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,981
Reaktioarvo
8,476
Siinä on harvinainen suomalainen uusyhtye, että vaikka soi jatkuvasti Nelosen radiokanaville niin eivät ole esiintyneet yhdessäkään Sanoman paskaohjelmassa tai naistenlehdissä ole jäsenet harva se viikko kertomassa elämästään kuin jotkut Elastinen, Paula Vesala tai Kaija Koo.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Tasan yks biisi niiltä on mitä kuuntelen aina jouluna, se Joulun kanssas jaan :D Muuten en kyl kuuntele
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ostin viime pääsiäisenä niitä suklaamunia. Oli aika makeita, jaoin kavereiden kanssa.
Ja diggaan kuunnella niitä <3
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
Ostin viime pääsiäisenä niitä suklaamunia. Oli aika makeita, jaoin kavereiden kanssa.
Ja diggaan kuunnella niitä <3

Ai jotain HH-suklaamunia? Mä en hirveämmin ostanut mitään pääsiäissuklaita, pari Kinderiä vain, niin mulla on mennyt kyllä ihan ohi tällainen.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
En ole ko. yhtyettä hirveästi kuunnellut, mutta ehkä pari-kolme biisiä olen heiltä kuullut joskus, ja ihan hyviltä ne omaan korvaani kuulostivat.
 
Ylös Pohja