Haluaisin seurustella, mutta...

Flying Master

Harjoittelija
Liittynyt
29.9.2021
Viestejä
3
Reaktioarvo
4
En ymmärrä miten voisi löytää itselleen seurustelukumppanin, kukaan ei koskaan puhu mulle, oonko vaan niin kamala vai mistähän kiikastaa? Jotenkin hirveät paineet, että olen jo 18 enkä ole seurustellut kunnolla koskaan😔
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Ei kaheksantoista oo vielä ikä eikä mikkää :D
Sulla on kyllä aikaa vielä.
Mutta jos nyt oikeasti tuntuu siltä et haluaisi ees tutustuu keheenkää kiinnostavan tyyppiin nii kannattaa ite alakaa yrittää juttelee ihimisille yms
 

Flying Master

Harjoittelija
Liittynyt
29.9.2021
Viestejä
3
Reaktioarvo
4
Niin se pitäis, mutta nyt ku ei oo koulussakaan, eikä oo kavereita eikä harrastuksia niin alkaa näyttää siltä että ei tässä ihan vähään aikaan olla seurustelemassa..
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
ei tarvii todellakaan olla huolissaan, et on "jo" 18, eikä oo koskaan seurustellut D: mul on muutama yli 20v kaveri, jotka ei oo viel koskaan seurustellu eikä siin oo oikeesti mitään outoa. mut se on ihan ymmärrettävää, et tulee helposti paineita, ku näyttää siltä, et kaikki muut löytää jonkun ja itse ei. jos se yhtään lohduttaa, ni mä olin 19, ku aloin seurustelemaan ja mu poikaystävä oli 21. puhumattakaan, et on varmasti niitäki ihmisiä, jotka seurustelee ekan kerran 30-vuotiaina. ei tässä elämässä ole mikään kiire! D:

mut sanoit että nimenomaan haluat seurustella, joten hmm... auttaisko vaikka tinder tms. deittipalvelu? mun poikaystäväkään ei oo kovin ns. sosiaalinen ihminen, mut tinderin kautta löydettiin toisemme D:
 

Iguessimhuman

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
120
Reaktioarvo
100
En ymmärrä miten voisi löytää itselleen seurustelukumppanin, kukaan ei koskaan puhu mulle, oonko vaan niin kamala vai mistähän kiikastaa? Jotenkin hirveät paineet, että olen jo 18 enkä ole seurustellut kunnolla koskaan😔
Itse aloitin ensimmäisen (ja tähän mennessä ainoan) suhteeni juuri 18-vuotiaana, ei tarvii olla mitään paineita jos et oo tossa iässä vielä seurustellut.
Ite kans ajattelin tosi pitkään, kun koko ajan hoettiin, että kyllä kaikki jossain kohtaa jonkun löytää, että mitä jos oon se poikkeus, se joku yks joka ei koskaan tuu seurustelemaan.
Sit liityin yhteen yhteisöön, menin sen Discord-serverille juttelemaan ja 5kk myöhemmin seurustelin yhden sen yhteisön jäsenen kanssa.

Mun neuvo ois, että liity johonkin nettiyhteisöön, josta et välttämättä tunne ketään.
Ainakin ite koen, että mun oli tossa vaiheessa elämää helpompi löytää kumppani jostain täysin vieraasta ympäristöstä, jossa kaikki ei tuntematta mua ollenkaan olettanut mua luuseriksi/pelleksi/mikskä ikinä vaan siksi että joku paremmassa sosiaalisessa asemassa oleva oli vuosia sitten päättänyt niin
(Tosin en tossa vaiheessa varsinaisesti kyllä parisuhdetta etsinytkään)


Onnea matkaan ja vilpittömästi sekä toivon, että uskon, että löydät itelles jonkun ihanan kumppanin!
 

Mikael88

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
201
Reaktioarvo
247
En ymmärrä miten voisi löytää itselleen seurustelukumppanin, kukaan ei koskaan puhu mulle, oonko vaan niin kamala vai mistähän kiikastaa? Jotenkin hirveät paineet, että olen jo 18 enkä ole seurustellut kunnolla koskaan😔
En usko että olet kamala, monella muulla on varmasti sama ongelma jopa minulla, haluaisin löytää seurustelukumppanin itselle mutta ei vain ole löytynyt, tsemppiä.🙂
 
Ylös Pohja