Tyyli Haluaisin värjätä hiukset,mitä pitää tietää?

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Haluaisin värjätä siis hiukset joko sellaisella tummahkolla sinisellä (ei sellainen että näyttää mustalta vaan oikea sininen), kuusen/lehden vihreällä (ei siis kirkas) tai jonkinlaisella violetilla.
Olen hyvin vaalea ihollani ja hiuksistani, näyttääkö nuo liian tummalta?(tästä syystä en mustaa aio valita enkä kyllä muutenkaan pidä mustasta)

Mitä pitää tietää? Voiko värjätä itse? Haalistuuko millaiseksi?

Hiukseni siis on vaaleaa ja käsittelemätöntä
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Pelkään myös etten sitten tykköiskään siitä väristä kun en ikinä ole värjännyt
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
tummat hiukset voi kyllä näyttää hyvältä, tietysti suuri muutos ja totuttelu. jos ei tykkääkään.. no sitten joutuu värinpoistoja tekemään, joka ei ole kovin hyvä hiuksille, muttei maailmanloppukaan. semi-kestovärit lähtee nopeammin.

tietysti jos mahdollista on kampaamossa värjäyttää, niin parempi, itse tehtynäkin lopputulos varmasti ihan ok. suosittelen testaamaan kasvoja vasten esim. kankaanpaloja näissä väreissä, jotta näkee mikä sopisi parhaiten.

haalistuminen riippuu paljon väristä, googlesta löytyy kuvia hakemalla jotain että "faded purple hair".
sininen haalistuu vähän vihreämpänä, violetti värin lämmöstä riippuen harmahtavana tai vaaleanpunaisempana, vihreä muuttuu hieman keltaisemmaksi.

värjää vaan jos haluat, hiukset kuitenkin kasvaa aina lopulta alkuperäiseen väriinsä!
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Ei vinkkejä muuta ko että noudata niitä paketin ohjeita :D

Äiti värjäs mun tukan punaseks ja purkin kyljessä luki permanent mutta on haalistunu vähän

Lol tää mun viesti on aivan ohis
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
Itellä on ollut sinistä ja vihreetä ja violettia väriä päässä (minulla itsellä siis on vaaleat hiukset), ei mitään kestoväriä kuitenkaan. Ne kestää kuitenkin aika hyvin, (tai violetti ei yhtä hyvin) mutta sekin varmaan riippuu merkistä, itellä oli muistaakseni color maskin värejä. Itse värjäsin ja ihan hyvä tuli. Yleensä nuo värit haalistuu vaan vaaleammiksi, esim. tummansiniset hiukset yleensä haalistuu turkooseiksi/vaaleansinisiksi tai vihertäviksi jne.
Sit pitää tietysti muistaa et väreistä saattaa tulla allergisia oireita. (tosin aika harvoin)
En tiiä oliko tästä mitään apua, mutta yritin ainaki.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Kokeile kevytväriä ennen kuin värjäät kestovärillä. Kevytvärit kuluu pois. Toki saattaa olla ettet löydä kevytväriä noissa väreissä peruskaupasta...
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Olisi se kai kiva olla vapaa näkemaan joskus kavereitakin ja saada niin pitkä yhtäjaksoinen tauko että olisi virkeämpiä päiviä.
Mut toisaalta pelkään et sit makaan vaan kotona enkä tee mitään...eikai sekään hyvä voi olla?
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,336
Sininen on usein todella vaikea saada pois, joten kannattaa valita väri, josta pidät pitkään, haalistuneenakin.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,336
olen käyttänyt turkoosia kevytväriä luonnollisiin hiuksiin ja se hävisi täysin alle kuukaudessa. merkkien välillä on vaihtelua ja osa väreistä pysyy tiukemmin.
Jep, merkeillä on eroja. Siihen vaikuttaa myös oman hiuksen kunto ja huokoisuus. Huokoisemmissa hiuksissa väri taitaapi pysyä tiuksemmin.
 
Ylös Pohja