Opiskelu Haluan pois täältä

Opiskelu ja itseopiskelu

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Pitkästä aikaa koulussa. Vähän myöhässä, mutta pääsin perille. Mun vieressä on molemmilla puolilla joitain nuuskaavia amisjätkiä ja istun yksin nurkassa. Mahakipu on kasvava ja en pysty tekeen näitä tehtäviä. Väsyttääkin vielä tosi paljon. Haluan täältä vaan pois, kotiin...
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Ois niin paljon kovempaa istua kotona sohvalla ja lukee kirjaa. En muistanu, että tää on näin tuskallista. En haluu kirjottaa edes tolla tietokoneella, kun siitä kuuluu ääni ja täällä on niin hiljaista.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Nyt täältä lähti osa pois, niin on muuten parempi olo, mutta nyt yritän keksiä keinon välttyä nukahtamiselta. D:
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
En tiiä miks edes ilmotan tänne kaikesta, mutta nykyään mulle on tälläsissä tilanteissa apua siitä, että kirjotan johonkin. Kai sitä vois luennoida vaikka johonkin muistioon :D
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Hyvä sä! Oon ylpee, että pääsit sinne pitkän tauon jälkeen:3 toi on kyllä ikävää kun on maha kipee ja epämukava olo D: onko nyt yhtään parempi olo? On tosi hyvä, jos sä koet että tosta kirjottamisesta on apua, jatka sitä ihmeessä ja kirjota vaikka tänne jos auttaa. D:
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Hyvä sä! Oon ylpee, että pääsit sinne pitkän tauon jälkeen:3 toi on kyllä ikävää kun on maha kipee ja epämukava olo D: onko nyt yhtään parempi olo? On tosi hyvä, jos sä koet että tosta kirjottamisesta on apua, jatka sitä ihmeessä ja kirjota vaikka tänne jos auttaa. D:
<3 Nyt on jo väsymystä lukuun ottamatta ollu parempi olo. Hassua, että en oo aiemmin huomannut, että mulle on joissain tilanteissa apua kirjottamisesta, joten täytyy jatkossakin avautua, jos tulee sellainen tilanne. :D
 
Ylös Pohja