Muoti haluisin niin kovasti tilata sheiniltä vaatteita

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
mutta a) varmaan epäeettisin firma koskaan, b) laatu tietääkseni melko surkea, c) joillekin on tullu yllättäviä maksuja ja vielä d) kuulemma niissä vaatteissa on ollu jotain (varotan, tää on ällöttävää) ötököitä, joista on tullu puremajälkiä D: jotkut on sit ihan pakastanu niitä vaatteita tän takia. niinku anteeks vaan shein, mutta jos ostan teiltä vaatteita, niin vaikka en mitään huippulaatua odotakaan, ni voisitteko nostaa tasoa edes sen verran ettei kenenkään tarvii pelätä että teidän vaatteissa on jotain hemmetin purevia ötököitä?

sheinin vaatteet on vaan niin nättejä, mutta tää kaikki muu siihen liittyvä skeida... ei vaikuta kovin hyvältä D: tuskinpa tuun sieltä tilaamaan mitään, vaikka omalla tavallaan kiehtoskin kovasti D: esim. oon jo kauan ettiny just tämmöstä paitaa (vaikka onki plus size ja itelle xl on turhan iso, mutta tuskinpa se haittais): https://images.app.goo.gl/e5oif3FfhVkaKBLb6
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Jaa, ite en varmaan uskaltaisi tilata sieltä. Oon kuullut joitain positiivisiakin kokemuksia, mutta tosi paljon myös, ettei tilaamia tuotteita koskaan tullut taqi joku oli ostanut sieltä ja pankkitili oli tyhjentynyt.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Jaa, ite en varmaan uskaltaisi tilata sieltä. Oon kuullut joitain positiivisiakin kokemuksia, mutta tosi paljon myös, ettei tilaamia tuotteita koskaan tullut taqi joku oli ostanut sieltä ja pankkitili oli tyhjentynyt.
mie varmaan uskaltasin tilata jos ois joku pieni summa kyseessä, mutta mitään pankkitunnuksia tai henkkareita en kyllä sinne laittas D:
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
mie varmaan uskaltasin tilata jos ois joku pieni summa kyseessä, mutta mitään pankkitunnuksia tai henkkareita en kyllä sinne laittas D:
Joo, en tiedä sitten miten ja jos joku sieltä pääsis käsiksi pankkitunnuksiin, mutta kannattaa kyllä lukea ne arvostelutkin huolellisesti ja kootkin saattaa olla välillä mitä sattuu.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
-tosi epäeettinen
-surkea laatu
-yllättäviä maksuja
-mahollisesti ötököitä
-mahdollisesti puremajälkiä

joo emmä ehkä tilais
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Olen tilannut sieltä kerran ja silloin ainakin kaikki meni hyvin. Epäeettinen kyllä, mutta niin ovat muutkin ketjuliikkeet. Vaatteiden laatu sellaista perus H&M-kamaa. Ei yllättäviä maksuja, maksoin PayPalin kautta. Ei mitään ikäviä yllätyksiä mukana, paketti tuli perille parissa viikossa.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tilasin sieltä kesällä ja tuli kahdessa viikossa perille. Vaatteiden laatu niinku h&m. Käytin maksamiseen apple pay:ta.
Ja on kyllä epäeettinen.
 
Ylös Pohja