Kauneus Haluisin ripsienpidennykset ja rakennekynnet

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Oon aina ollu ulkonäöltäni sellanen todella... miten sen nyt sanois, kiltin tytön näkönen :D En oo koskaan laittautunu hirveemmin ja näytän aina todella luonnolliselta. En meikkaa juuri ollenkaan lukuun ottamatta huulipunaa, jota sitäkin laitan vaan harvoin (tänään ensimmäistä kertaa pariin kuukauteen). Mua on kuitenkin alkanu viimeaikoina kiinnostamaan laittautuminen jotenkin super paljon. Oon aatellu tässä jonkin aikaa, että luonnolliset ja hillityt ripsienpidennykset vois olla nätit. Samoin simppelit rakennekynnet kiinnostaa, kun itellä on todella lyhyet kynnet, jotka on jostain kumman syystä vielä lopettanu kasvunsa kokonaan (paitsi peukaloiden kynnet kasvaa jotenkuten, mitkään muut ei :D). Kertokaa miten saisin rohkeutta ottaa ne, kun mietin liikaa mitä muut aattelee D: Monella on vielä nykyäänkin sellanen ajatusmaailma, että henkilö joka laittautuu tai jollakin tapaa ylipäänsä korostaa ulkonäköään, on automaattisesti teennäinen bimbo ja kunnon pissis jolla ei liiku päässä mitään muuta kun ulkonäkö. En vaan ymmärrä mistä tommonen tulee... ok on se miusta aika teennäistä jos sulla on kunnon viuhkatekoripset, jäätävät rakennekynnet, viis kiloa meikkiä, hirvee feikkihymy kasvoilla ja sit vielä puhut semmosella kunnon kiekuvalla ylipirteellä narinaäänellä, mutta mitä teennäistä siinä on jos korostaa ulkonäköään sopivasti? Sanoin ehkä viikko sitten äidille että haluisin ripsienpidennykset ja rakennekynnet, niin sieltä tuli se perinteinen "Kuulostaa aika teennäiseltä"-kortti esiin :D Ei hän sitä siis millään paheksuvalla äänellä sanonu, mutta tiiän kuitenkin ettei hän niistä kauheen paljoo tykkää. Ja auta armias mitä iskän suku aattelis, en ehkä halua edes tietää :D::
 
Viimeksi muokattu:

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
472
Reaktioarvo
504
Hommaa ihmeessä kun haluat. Ei ne mitään lopullisia asioita ole.
Tykkään itsekkin laittautua, ja tiedän mistä puhut. Mielestäni ei ole kuitenkaan ainakaan vähemmän pinnallista tuomita toista ulkonäön perusteella :D
Aina voi kokeilla pikku hiljaa eri asioita, eihän luonnollisiin ripsipidennyksiin välttämättä edes kiinnitä huomiota.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Hommaa ihmeessä kun haluat. Ei ne mitään lopullisia asioita ole.
Tykkään itsekkin laittautua, ja tiedän mistä puhut. Mielestäni ei ole kuitenkaan ainakaan vähemmän pinnallista tuomita toista ulkonäön perusteella :D
Aina voi kokeilla pikku hiljaa eri asioita, eihän luonnollisiin ripsipidennyksiin välttämättä edes kiinnitä huomiota.
Oon kyllä todellakin samaa mieltä; ainahan voi kokeilla kaikkea ja jos ei tykkää, niin tuleepahan ainakin testattua. Totta kans tuo, että on pinnallista tuomita muita ulkonäön perusteella ja tehdä jotain ihmeellisiä johtopäätöksiä :D Hmm ehkä mie meen ja otan, koitan myös olla välittämättä muiden mielipiteistä vaikka jotain kuraa voikin tulla niskaan D: Kiitos!
 
Ylös Pohja