Haluisko kukaan kaveriporukkaan?

MapToMoon

Harjoittelija
Liittynyt
23.8.2021
Viestejä
7
Reaktioarvo
5
Oon lukenut vähän keskusteluja ja tullut fiilis, että täällä on aika monia yksinäisiä/ujoja tyyppejä kavereita vailla. Pakko kyllä munkin myöntää, demistä oli paljon helpompi löytää porukkaa kun täältä. Rip demi. :'3

Joten aattelin, että jos kokeilisi kerätä yhteen porukkaa. Sellanen tiettekö matalan kynnyksen kaveriporukka. Ketään ei saa ryhmässä kiusata, syrjiä yms tai lentää sillä sekunnilla pois ja kaikki hyväksytään omana itsenään, tässä porukassa ei tarvitse roolia laittaa päälle. Ainoat toivomukset ryhmään tuleville olisi sun olevan tyttö ja n. 16-18v.

Olisi myös kiva porukalla myöhemmin tavata ihan kasvotusten ja viettää aikaa yhdessä, mutta se ei tietenkään ole pakollista. :3

Jos kukaan nyt kiinnostui, niin voi tulla kertomaan siitä mulle instaan: MapToMoon!
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Tää kuulostais kivalta, mutta mä en tiiä onko musta enää tutustuun ihmisiin, kun oon niin epäsosiaalinen. Jään kuitenkin seuraamaan, että jos täällä on muitakin kiinnostuneita niin ehkä mäkin uskaltaudun. (:
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Oon 16-vuotias tyttö ja mulla on kyllä jonkin verran kavereita, tai no kolme tarkalleen ottaen. Haluisin kyl lisää kavereita, mutta mieluiten täältä mun läheltä jotain joita vois helposti tavata vapaa-ajalla, mieluiten mun koulusta. Viestittelykaveritki vois olla kivoi, mutta harkitsen vielä. D: Ja siis on mulla ennenki ollut nettikavereita, mutta ku se livenä näkeminen tuo siihen vaan niin paljon enemmän.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,441
Reaktioarvo
2,333
Jaa-a, mitenkäs naamakkain taapaminen tapahtuisi? Porukkaa nimittäin asuu pitkin poikin Suomea.
 

MapToMoon

Harjoittelija
Liittynyt
23.8.2021
Viestejä
7
Reaktioarvo
5
Jaa-a, mitenkäs naamakkain taapaminen tapahtuisi? Porukkaa nimittäin asuu pitkin poikin Suomea.
Oon kerran aijemminkin tavannut ison porukan kanssa ja kaikki tosiaan oli ihan eri puolilta suomea. Sovittiin vaan kaupunki joka kävi kaikille ja siellä sitten tavattiin! :D
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,441
Reaktioarvo
2,333
Oon kerran aijemminkin tavannut ison porukan kanssa ja kaikki tosiaan oli ihan eri puolilta suomea. Sovittiin vaan kaupunki joka kävi kaikille ja siellä sitten tavattiin! :D
Noh, mikäs ettei. Laajempi piiri ei varmaan voi olla pahaksikaan. Voisin kokeillakin.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Oon kerran aijemminkin tavannut ison porukan kanssa ja kaikki tosiaan oli ihan eri puolilta suomea. Sovittiin vaan kaupunki joka kävi kaikille ja siellä sitten tavattiin! :D
Mun vanhemmat ei kyllä varmaan ikinä päästäis tapaamaan ketään nettikavereita toiseen kaupungiin
 

MapToMoon

Harjoittelija
Liittynyt
23.8.2021
Viestejä
7
Reaktioarvo
5
Tajusin juuri, että oon laittanut instani väärin aloitusviestiin. Anteeksi tästä. :'D
Se siispä on map.to.moon, eikä MapToMoon. MapToMoon sen sijaan on twitterini ja youtube kanavani (sekä käyttäjänimeni täällä). Taisin mennä vähän sekaisin kun on niin paljon eri someja.
 

Hillopurkki

Hilloisaa!
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
7
Reaktioarvo
5
Tajusin juuri, että oon laittanut instani väärin aloitusviestiin. Anteeksi tästä. :'D
Se siispä on map.to.moon, eikä MapToMoon. MapToMoon sen sijaan on twitterini ja youtube kanavani (sekä käyttäjänimeni täällä). Taisin mennä vähän sekaisin kun on niin paljon eri someja.
Oof, virheitä sattuu. :DD
Tää idea muuten kuulostaa tosi mielenkiintoselle, onkos kukaan vielä laittanu viestiä? Voisin jopa tulla mukaan jos on tietoa muista.
 

MapToMoon

Harjoittelija
Liittynyt
23.8.2021
Viestejä
7
Reaktioarvo
5
Oof, virheitä sattuu. :DD
Tää idea muuten kuulostaa tosi mielenkiintoselle, onkos kukaan vielä laittanu viestiä? Voisin jopa tulla mukaan jos on tietoa muista.
Ei ole vielä keneltäkään tullut viestiä. Voi kylläkin johtua tosiaan siitä, että laitoin väärän instan. D:
 

Hillopurkki

Hilloisaa!
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
7
Reaktioarvo
5
Ei ole vielä keneltäkään tullut viestiä. Voi kylläkin johtua tosiaan siitä, että laitoin väärän instan. D:
Aivan, voi ei! No jos tää on vaikka uppi, niin ehkä keskustelu tavottaa tyypit jotka on laittanu viestiä väärälle tyypille.
 
Ylös Pohja