Aihe vapaa Haluuks joku auttaa

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
En kyl tiiä miten tho mut.... Legit teen kuolemaa suurin piirtein. En osaa hallita tätä ahistusta nyt. En tiiä. En vaa kykene.

Meikävaan

Asiantuntija
Reaktioarvo
2,673
minä olen aina täällä, yhtä hulluna kuin yleensä jos se yhtään voi auttaa D:

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
minä olen aina täällä, yhtä hulluna kuin yleensä jos se yhtään voi auttaa D:
Aaaaaaaaaaaaa XDDDDD ainakin naurahdin ylen selkärangalle :------D stooopppppp 8D ei se toki tähän sekavuuteen yms auta, mutta ainakin naurahdin :D

Mutta jos kellään on vinkkejä mitä tehdä silloin kun kaikki on niin sekavaa että mistään ei saa otetta, niin otan vinkkejä vastaan, vaikka en kyllä voi luvata että kaikkea pystyisin kokeilemaan mutta.. auttoi vähän kun käytiin kaupassa mutsin kanssa mutta emt D: kaipa sitä kohta vois jo mennä nukkumaankin, jos siis pystyy tässä mielentilassa. Jotenkin kaikki on vaan niin sekasin.

Meikävaan

Asiantuntija
Reaktioarvo
2,673
Aaaaaaaaaaaaa XDDDDD ainakin naurahdin ylen selkärangalle :------D stooopppppp 8D ei se toki tähän sekavuuteen yms auta, mutta ainakin naurahdin :D

Mutta jos kellään on vinkkejä mitä tehdä silloin kun kaikki on niin sekavaa että mistään ei saa otetta, niin otan vinkkejä vastaan, vaikka en kyllä voi luvata että kaikkea pystyisin kokeilemaan mutta.. auttoi vähän kun käytiin kaupassa mutsin kanssa mutta emt D: kaipa sitä kohta vois jo mennä nukkumaankin, jos siis pystyy tässä mielentilassa. Jotenkin kaikki on vaan niin sekasin.
hyvä että se oli sentään hauska :DD

juu minäkin otan ilomielin vinkkejä vastaan

Ylös Pohja