Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Haluun tietää miltä normaali teinielämä tuntui (AVAUTUMINEN)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="irwikissa" data-source="post: 119877" data-attributes="member: 56"><p>Mulla on hyvät vanhemmat. Äiti on huolehtivainen ja iskä kunnolla humalassa vaan parikertaa vuodessa.</p><p>Sisaruksen kanssa ei oo ihan lämpimimmät välit mutta toimeen tullaan. Tuntuuhan se tuomitsevan kaiken mitä teen tai edes suunnittelen tekeväni...</p><p>Mä taas en näköjään enää oo kunnossa. Eli ei se et on hyvä perhe tarkota päästään tervettä lasta. Tai noh. Mulla lienee tähän syynä ala-asteelta asti olleet ihmissuhdeongelmat ja nepsy häiriö, erillaisuuden tunne jne.</p><p>En mö siis tiedä oonko mä eläny sen kaikkein tavallisimman teinielämän ku oon kaikkien mielestä niin lapsi ettei mulle voi kertoa mitään eikä mua voida pyytää mukaan mihinkään vähänkään öö "aikuisempaan"</p><p>Mä nään miten kaikki kattoo mua koulussa alaspäin ihan niinku oisin paljon nuorempi. Todellisuudessa oon muita yli puolivuotta vanhempi.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="irwikissa, post: 119877, member: 56"] Mulla on hyvät vanhemmat. Äiti on huolehtivainen ja iskä kunnolla humalassa vaan parikertaa vuodessa. Sisaruksen kanssa ei oo ihan lämpimimmät välit mutta toimeen tullaan. Tuntuuhan se tuomitsevan kaiken mitä teen tai edes suunnittelen tekeväni... Mä taas en näköjään enää oo kunnossa. Eli ei se et on hyvä perhe tarkota päästään tervettä lasta. Tai noh. Mulla lienee tähän syynä ala-asteelta asti olleet ihmissuhdeongelmat ja nepsy häiriö, erillaisuuden tunne jne. En mö siis tiedä oonko mä eläny sen kaikkein tavallisimman teinielämän ku oon kaikkien mielestä niin lapsi ettei mulle voi kertoa mitään eikä mua voida pyytää mukaan mihinkään vähänkään öö "aikuisempaan" Mä nään miten kaikki kattoo mua koulussa alaspäin ihan niinku oisin paljon nuorempi. Todellisuudessa oon muita yli puolivuotta vanhempi. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Haluun tietää miltä normaali teinielämä tuntui (AVAUTUMINEN)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja