Harmi, ettei Demipeli koskaan tullut päätökseen.

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,334
Niille, jotka eivät tiedä, mistä puhun, @RilliPöllö kirjoitti tarinaa nimeltä "Demipeli", jossa (en muista montako) demua päätyi Demin digitaaliseen maailmaan. Demujen piti ansaita aseita yms. ja selvitä hengissä.

Heitän hatusta niitä, jotka muistikuvieni mukaan olivat pelissä mukana: Vihattuihminen06, MetalCatMiisu, meikävaan, jami3, IhmeellinenIhminen (?)
RilliPöllö oli se pelinjärjestäjä ja valvoja :D

Muistaako kukaan muu tätä? Muistaakseni Rillikseltä ei vain tullut enempää tarinaa pitkään aikaan, ja sitten Demi kuoli.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Apuva miten en muista D: Johonkin Rillipöllön peliin muistaakseni kyllä ilmottauduin mukaan, taisi se varmaan tuo olla...
Harmi ku Rilliksestä ei oo oikeen kuulunu mittää pitkään aikaan :(
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Muistan tuon pelin!! En itse ollut mukana, mutta jokin tuollainen oli kyllä käynnissä!

Mitähän Rillikselle, jami3:lle ja IhmeellinenIhmiselle (myös ? nikin oikein kirjoituksesta) kuuluu nykyään? D:
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Apua, kun en muista tollasta! D: Ois kyllä kiva lukea se.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Mä en kyllä muistaD:
Tai ehkä hämäriä muistikuvia mut tuskin olin mukana?:(
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Peijakas, sitä luulee (/toivoo) kaikkien jo unhoittaneen koko sirkuksen :DD
Muistan siitä sen että luulin olevani niin kovin nerokas ja osaavani oikeasti kirjoittaa, haluaisin kyllä lukea sitä itsekin. Mitäs siitä nyt on, puolitoista vuotta sitten taisi tulla viimeisin päivitys...
Muistan eläväisesti myös sen etten uskaltanut "tappaa" ketään joten keksin jonkun aivan huithapeli rangaistuksen häviäjille, miten ihminen voikaan olla samaan aikaan näin ylpeä ja näin nolostunut???

(Huomasin vasta kommentin kirjoitettuani miten vanha tämäkin kesu on... hupsis ja samalla upsis)
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Peijakas, sitä luulee (/toivoo) kaikkien jo unhoittaneen koko sirkuksen :DD
Muistan siitä sen että luulin olevani niin kovin nerokas ja osaavani oikeasti kirjoittaa, haluaisin kyllä lukea sitä itsekin. Mitäs siitä nyt on, puolitoista vuotta sitten taisi tulla viimeisin päivitys...
Muistan eläväisesti myös sen etten uskaltanut "tappaa" ketään joten keksin jonkun aivan huithapeli rangaistuksen häviäjille, miten ihminen voikaan olla samaan aikaan näin ylpeä ja näin nolostunut???

(Huomasin vasta kommentin kirjoitettuani miten vanha tämäkin kesu on... hupsis ja samalla upsis)
Lähtiskö viisastuneemman rillipöllön uusi varaanitaisto käytiin?:D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Sepäs olisikin jotain uutta... Siihenkin saisin ehkä juuri ja juuri neljä päivitystä, mutta mietintään jää :DD
Entä jo hyödynnät siinä noita nälkäpeli tyyppisiä simulaattoreita niin ei tarvi itse keksiä mitä käy kellekkin? Sitähän niistä voinee muokata haluamansa tarinaa.
En muista yhtään millainen demipeli aikanaan oli xd
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Entä jo hyödynnät siinä noita nälkäpeli tyyppisiä simulaattoreita niin ei tarvi itse keksiä mitä käy kellekkin? Sitähän niistä voinee muokata haluamansa tarinaa.
En muista yhtään millainen demipeli aikanaan oli xd
Kätevämpäähän se olisi, hmmm... Olen kehitellyt jo muutaman ideansiemenen tässä välipalaa nautiskellessani. Ainakin jotakin lyhyttä ja nopeaa voisi rustailla, jos vain toilailuiltani löytyisi sitä kultaa ja killinkejä kalliimpaa aikaa
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Kätevämpäähän se olisi, hmmm... Olen kehitellyt jo muutaman ideansiemenen tässä välipalaa nautiskellessani. Ainakin jotakin lyhyttä ja nopeaa voisi rustailla, jos vain toilailuiltani löytyisi sitä kultaa ja killinkejä kalliimpaa aikaa
Jee!
Lisää roolipelejä vaan aina kun mahdollista:D

Demissä taisin olla mukana siinä diktaattoritalossa:D
 
Ylös Pohja