Harmittaa, mut ei harmita onneks

junkyard

Uusi
Liittynyt
19.9.2021
Viestejä
36
Reaktioarvo
21
En tiedä teistä, mutta nyt kuuntelen tovin King Dudea ja surkuttelen, ettei ole enää Demi.fi. Tuttujen kuulumisia haluaisin erityisen mielelläni kuulla myös! Poistun taas takavasemmalle ja unohdan tämän foorumin olemassaolon pian, mutta tutut tyypit, ootte mielessä monesti.

 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Muistan sinut. Oltiin ig:ssä siinä samassa taideryhmässä joka kuoli ihan yhtäkkiä.
En tiedä muistatko mua mut halusin kommentoida…
 

junkyard

Uusi
Liittynyt
19.9.2021
Viestejä
36
Reaktioarvo
21
Muistan sinut. Oltiin ig:ssä siinä samassa taideryhmässä joka kuoli ihan yhtäkkiä.
En tiedä muistatko mua mut halusin kommentoida…
Ai niin joo! Muistan taideryhmän hyvinkin ja tykkäsin siitä kovasti, muistan myös nimimerkkisi sitä kautta. Harmi kyllä kun se vaan lopahti. Se mun silloinen ig-nimimerkki myös poistettiin yhtäkkiä ilman syytä enkä ole saanut sitä takaisin :/
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ai niin joo! Muistan taideryhmän hyvinkin ja tykkäsin siitä kovasti, muistan myös nimimerkkisi sitä kautta. Harmi kyllä kun se vaan lopahti. Se mun silloinen ig-nimimerkki myös poistettiin yhtäkkiä ilman syytä enkä ole saanut sitä takaisin :/
Voi ei, onpa kummallista ku noin vain poistetaan nimimerkki ilman syytä :/
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Voi nimesi on kovin tuttu, mutten laisinkaan muista, mitä olemme jutelleet jos edes olemme D: Nuorisolaisosastoa taisit olla?
Ei hätää en minäkään muista mistä sinut muistan, jostain vain yleisesti:D
Ja joo oon
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
hei. olen unohtanut tämän paikan myös. muuten elämä ei ole muuttunut miksikään.
 
Ylös Pohja