Aihe vapaa Hei mä wn jaksa enää ajatella tota miestä

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Väärä aihealue taas mutta meni jo

Äh. Mä tosissaan luulin että mun tunteet oli ohi. Tiedostan ettei me varmaa ees sovittais yhteen ja mun ymmärrykseni mukaan se ei edes tykkää musta (kaverina toki, mut ei sen kummemmin) niin alkaa ahdistaa ku luulin tunteiden olevan about poissa mutta vieläkin ne on elossa ainakin vähän ja mä oon kuitenkin tykännyt siitä vuodesta 2015.

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Lol. Mä olin sillon 17 ku aloin tykätä siitä. Nyt oon 23. Se oli silloin 22 ja nyt 28.

En tajuu.

Toisaalta mietin nyt olaa ja timppaakin ihan helvetisti mut kuitenkin. Pääsenköhän koskaan tostakaan yli? Ja kun kerran on luullut olevansa täysin yli (tai ainakin 95 prossaa yli) ja sitten ei ookaan, niin ei pysty enää uskomaan että koskaan on, koska jos tuntuu uudelleen siltä että ois yli niin tietää että se ei oo kauaa.

Sama oli l:n kanssa. Olin pitkään ajattelematta l:ää kunnes yhtäkkiä aloin itkeä sitä ja muistella eikä tuntunu että oon yli siitä, mietin vain että mitä sanoisin sille jos vielä näkisin sitä joskus. Joten en ollutkaan yli siitä. Nyt taas en niinkään l:ää ajattele, mutta oon varma että hyvinkin todennäköisesti jossain vaiheessa taas sitä ajattelen.

Joo. Mua jotenkin ärsyttää koko ihminen mut silti vaan jotenki oudosti vaa rakastan sitä. Tai en tiedä voiko se rakkautta olla mut.. ehkä jotain sellasta.

Ylös Pohja