Aihe vapaa Hei, mitä sulle kuuluu?

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
861
Reaktioarvo
1,563
Tänne voi tulla kertomaan mitä sun päivääsi on kuulunut tai vaikka viikkoon tai jopa kuukauteen. Ei ole väliä. Saat tulla kertomaan miten itse haluat. Niin pitkästi tai lyhyesti kuin haluat. Vaikka yhdellä sanalla tai emojilla/emojeilla. Tyyli on vapaa! 🌷
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Päivän positiivisin juttu: tilasin itelleni bershkalta kaksi vaatetta joita oon jo pitkään kuolannut. Tosin oon tuhlaillut kaikkeen turhaan rahaa nyt viime ja tässä kuussa, mut onneks sain palkan tänään tilille.
Negatiivisin juttu: Siitepölyallergia vaivaa. Tosin en enää tiedä onko tää siitepölyallergia ku kuumettakin on. Pitääköhän sitä lähteä koronatestiin...
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
776
Reaktioarvo
752
Positiivista: toivuin koulussa olleesta ahdistuksesta, kävin lenkillä ja äänitin yhtä videota. Ääneni jopa kuuluu siinä!

Negatiivista: joku mies säätää autonsa kanssa jotain, vaikka haluaisin olla rauhassa! :D
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Ei kai mitään kummempia, saan tänään ruoka-avustusta ja laitan sen mukaan mitä siitä tulee. Täällä on aika sotkuista mutten kykene nyt siivoamaan. Perjantaina viimeistään pitäisi mennä järjestelemään tuo häkkivarasto kun sain siitä muistutuksen niin se vähän stressaa ja päässä pyörii.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Tänään on ollut hyvä päivä! Tosi pitkästä aikaa oli kouluun liittyvä tapaaminen ihan livenä. Sai istua samassa huoneessa ihmisten kanssa kasvotusten ja käydä mielenkiintoisia keskusteluja taiteesta! Oon niin kaivannut tätä.

Näin myös erään ystävän ensimmäistä kertaa tänä vuonna, syötiin lounasta yhdessä.

Tänään elämä tuntuu taas melkein normaalilta!
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Aivan harvinaisen paska viikko ja kaiken kruunasi tämä päivä, kun töissä ihmiset rakastavat haastaa riitaa. :D Ihanaa että huomenna on perjantai! Ajattelin lähteä aamuyöstä silloin kuvailemaan, jos saisi ikuistettua jotain jännää.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
hei hei mitä kuuluu mä sanon et kaikki on ok hyvä sulle on puhuu ku sä et tiedä miltä musta tuntuuuuuu

mutta joo ihan ok, matikan koe lähestyy ja se stressaa, pari laskua on maksamatta ja ne stressaa, lääkäri ei oo laittanu kelaan yhtä lausuntoa vaikka oon kolme kertaa pyytänyt ja olen lihonnut kaikki pudottamani kilot takaisin ja se vituttaa. leipomis innostukseni ei tee painolle hyvää joten on pakko yrittää nyt himmata ja tehdä vaikka yksi (1) kakku viikossa mikä sekin tosin on paljon. olen edelleen kurja narkkari joka yrittää kovasti olla jotain muuta. pitäisi alkaa tekemään niitä muutoksia eikä vain unelmoida niistä.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,146
Reaktioarvo
5,466
Kuuluu oikein hyvää. Oli työharjoittelun arviointi tänään ja tuli pelkkää positiivista palautetta, lopuksi päräytettiin työtarjouskin pöytään. :D Tuli aivan älyttömän hyvä mieli, olen tykännyt tästä työpaikasta tosi paljon niin oli ihana kuulla, että olen tervetullut takaisin tulevaisuudessakin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,317
Reaktioarvo
2,892
Päivääni on kuulunut: nikon kuolausta ja hänestä sekoamista D: vielä en kuitenkaan ole itkenyt hirveästi jos nyt sitä aamua ei lasketa kun en vielä ollu menny nukkumaa, silloin tuli nyyhkittyä vähän. Lisäks näin unta ainakin sedusta ja mahdollisesti muistakin. Kuitenkin sinänsä huonomminkin vois mennä. Onneks huomenna on töitä ni voi olla että en mieti niin paljon asioita, vaikka yleensä töissäkin mietin kuitenkin jonkun verran. Mutta joo pitäs ehkä käydä lenkillä niin sais päätä tuuletettua. Toisaalta olis yks tehtäväkin mikä pitäs tehdä terapiaa varten, vaikkakin se ei oo varsinaisesti pakollinen mut koska oon sen verran tunnollinen ni häiritsee ehkä jos en tee sitä. Joten vois ehkä tehdä senkin tänään, tai huomenna,tai ylihuomenna, tai jotain.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
861
Reaktioarvo
1,563
Päivän positiivisin juttu: tilasin itelleni bershkalta kaksi vaatetta joita oon jo pitkään kuolannut. Tosin oon tuhlaillut kaikkeen turhaan rahaa nyt viime ja tässä kuussa, mut onneks sain palkan tänään tilille.
Negatiivisin juttu: Siitepölyallergia vaivaa. Tosin en enää tiedä onko tää siitepölyallergia ku kuumettakin on. Pitääköhän sitä lähteä koronatestiin...
juu täällä sama juttu. vaatteita on tullut tilailtua aika paljon :ddd

ja hyi tuo siitepölyallergia, ei kiva. itsellä ei ole tuota onneksi. jos kuume on korkea niin joo kannattaa mennä testeihin.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
861
Reaktioarvo
1,563
Tänään on ollut hyvä päivä! Tosi pitkästä aikaa oli kouluun liittyvä tapaaminen ihan livenä. Sai istua samassa huoneessa ihmisten kanssa kasvotusten ja käydä mielenkiintoisia keskusteluja taiteesta! Oon niin kaivannut tätä.

Näin myös erään ystävän ensimmäistä kertaa tänä vuonna, syötiin lounasta yhdessä.

Tänään elämä tuntuu taas melkein normaalilta!
ihanaa!!! 💗 pian me päästään normaaliin arkeen taas 🤩
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
861
Reaktioarvo
1,563
Aivan harvinaisen paska viikko ja kaiken kruunasi tämä päivä, kun töissä ihmiset rakastavat haastaa riitaa. :D Ihanaa että huomenna on perjantai! Ajattelin lähteä aamuyöstä silloin kuvailemaan, jos saisi ikuistettua jotain jännää.
tollaset tyäkaverit ei oo kivoja, tiedän. meilläkin muutamia täällä jotka siitä draamasta ja riidan haastamisesta selvästikkin pitää...vaikuttaa niin paljon työilmapiiriin :(

mut hei nyt on perjantai ja saa levätä! 😎😍 mitäs meinasit kuvailla?
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
861
Reaktioarvo
1,563
Kuuluu oikein hyvää. Oli työharjoittelun arviointi tänään ja tuli pelkkää positiivista palautetta, lopuksi päräytettiin työtarjouskin pöytään. :D Tuli aivan älyttömän hyvä mieli, olen tykännyt tästä työpaikasta tosi paljon niin oli ihana kuulla, että olen tervetullut takaisin tulevaisuudessakin.
hei onnea paljon!! 🥰 otitko työpaikan?
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
tollaset tyäkaverit ei oo kivoja, tiedän. meilläkin muutamia täällä jotka siitä draamasta ja riidan haastamisesta selvästikkin pitää...vaikuttaa niin paljon työilmapiiriin :(

mut hei nyt on perjantai ja saa levätä! 😎😍 mitäs meinasit kuvailla?
Niin vaikuttaa, vaikka työ muuten olisi mieluisaa, niin siitäkään ei voi ottaa kaikkea irti ihmisten takia.
Ihanaa että on perjantai, fiilis on jo parempi. Eilen meni kaikki mahdollinen pieleen. :D
Ajattelin, josko saisi huomenna aamusta ikuistettua sumua pellon yllä, sekä sen miltä metsä näyttää siihen aikaan. Plus eksyn varmaan itse kuviin myös, hommasin eilen uuden tripodin 😁
 
Ylös Pohja