Aihe vapaa Herraisä ku tää menee sairaaks xD

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Siis en tiedä itkeäkö vai nauraa mut probably enemmän kuitenkin naurattaa xDD koska MITÄ VITTUA nyt taas siis kiljun koska äsken ku kävin vaa randomisti vanhempien makkaris niin pelkästään se toi heti muistot mieleen. Siis pelkästään se että astuu vanhempien makkariin tuo muistot mieleen siitä ku katottii mutsin kaa bb:tä siel :D ei helvetti. Enkä tiedä kumpi muisto kolahti pahemmin, vippi bb vai 2020...... Hhhhhhhhh :D sairast. Muutenki koko viime kevät pyörii mielessä HÄIRITSEVÄSTI af. En vieläkään oikein sisäistä tätä kaikkea mitä on tapahtunut. En sisäistä varmaan viime vuodenkaan juttuja joten. Toisaalta 2019 on myös vieläkin vähän outoo ajatella joten en kai siitäkään oo päässy yli. Ehkä en oo yli mistää mut ei kai se mitään.

Hhrrrr nyt tuli mieleen............. Niko 😰 aa mitä nyt taas. Mutta onneks mun orastava paniikkikohtaus meni ilmeisesti ohi tai en tiiä?? Nyt katon telkkarist tennistä sivusilmällä ja yritän rentoutua jotenki :D en haluu paniikkikohtausta D:::::

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Huutista spotifyst alko soimaa kuningasidean tuntee tunteet tunteel xD en KESTÄ ku oon ollu nii rakastunut väinöönki ettei sille löydy vittu sanoja nii aina hirvee pelko siit et neki tunteet tulee taas takasin ryminällä. Ei kiesus mä tukehun nauruu :D also kuuntelin tätä biisiä paljon sillon ku se tuli (2018??) Ja sillon taisin aatella juhaa vitusti joten..... Apua tulee mieleen sekin! Hhhhhhhhhhhhhh! Ja Chris............ Tai siis sitä ny ajattelen koko ajan...... Vaikka mikä ois ni chrisuu (chrisu?????? Mikä lempinimi tää ny o??????? I- 😰) en pysty olla miettimättä. Vaikka henki riippuis siitä ni en varmaan sais sitä pois ajatuksista lmaoooooooo i'm DEAD 😂 mut okei okei kiva ja kuuntelen kähiksen soittolistaa muutenki ja at the moment soi: DON'T MATTER 😂😂😂😂😂😂 yllättäen. Mikä on siis PAHIN BIISI kaikista. Ei mut siis. Don't matter on oikeesti sellane et....... Rupee hyperventiloimaa melkeen koska asiat. Tähän liittyy niin paljon kaikkee, obviously tää on timppaan liittyvä biisi (..... Obviously......) Mut siis kaikki asiat apuaaaaaaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😭😭😭😭😭😭😭😭 mut tulee mieleen TUSKALLISESTI kans öööö joulukuu??? Koska just timppa ja sillon kai aloin kuuntelee tätä ja olin ihan sillee vau vihdoinkin joku biisi mihin voin samaistuu rääääääääääääääääh. Tai no okei emt mut ainaki tää kohta: nobody wanna see us together but it don't matter no 🤔 samaistuttavaaaaaaa ehkä hieman 🤯 joo literally kuulin tän sillon (siis tiesin tän biisin aiemminkin mut nii) jonkun ikäeroparin tiktokissa ja olin vaa sillee HAH I SEE 😏😏

ok please stop i die.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tavallaan tekee mieli kuunnella dingoo (eli kenties pepen listaa? Siellähän sitä dingoa on) mut oiskohan se jo liian sairasta xDd tässä vaiheessa siis. No ei tää kähiksen listakaa mitää neutraalia musaa oo XDDDDD kaikki biisit aiheuttaa jotain ASDJFKFKFLGLGK kohtauksia että juu okei. Huutista. Toisaalta osa must on sillee "vois kuunnella pepen listaa" mut... :D rääh.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Siis oikeest en enää voi ymmärtää näitä keissejä koska niiku nää henkilöt:
- pepe
- timppa
- juha
- costi

On kaikki jotenkin niin....... Uskomatonta paskaa ja kaikki just sitä samaa tai niiku kaikki liittyy toisiinsa jollain tapaa. Siis............. Tai en mä tiedä liittyykö ne mutta :DDDDDDD hei, oikeesti, dingo, kummeli, eput ja Popeda??????????? Anteeks mitä 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 tunnen kuinka mun sielu vaan lähtee vittuun tässä vaiheessa jo. En voi uskoa (vieläkään) että oon/oon ollu ihastunut dingosta ja kummelista ja epuista ja popedasta johonkin ja kaikista oikeastaan useampaan kuin yhteen paitsi popedasta ehkä ei. Tai riippuu mikä lasketaan 😂

Also tukehdun nauruun senki takia että tulee mieleen tästä nyt se kun viime kesänä kuuntelin musaa täl tietokoneel ja vetelin lonkeroo kurkusta alas ja mietin tõnuu iha hulluna. En tiedä ehkä se on tää biisi tai sit vaa yleensäkin se fakta et kuuntelen tietokoneelt musaa kuten silloinkin (kuuntelen yleensä ennemmin kännykäst kuin koneelt). Tulee heti mieleen kaikki tollaset :Dd

Voi vittu tõnuki iha oikeesti xD anteeks mitä oikeest mä tukehun. Ja mikä tää chris keissi on oikeesti?????? Yhtäkkiä se vaa tapahtu??????? Mikä päivä se ees oli?????????? Spotify ainakin sanoo et ensimmäisen biisin oisin lisännyt chrisun soittolistalle 4 päivää sitten ja saattaa ollakin mutta emt. Aaaa. Onks siit muka jo 4 päivää ku rakastuin siihen lmao en muista mitään. Toisaalta vasta neljä päivää ja toisaalta jo. En ees tiiä. Ja also Damian xD sinneki oon lisännyt ekan biisin 4 päivää sitten näköjään nii i guess se oli sit sillon en mää muista tho xDdd huutista en saa itsekään tolkkua ajatuksistani enää mutta ei huolta kaikki on: hyvin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
SAATANA siis suora fläsäri vaan johki tammikuuhun koska tää biisi.... Ei hyvää päivää.............. Ja vieläkin samat kuviot kuin silloin (tarkoitan timppaa.......) PLUS UUDET XDDDDD kuten Chris?????????????? Oikeesti mikä tää Chris juttu on?????? Niiku iha oikeesti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Kyl tää on huutistelun arvonen suoritus koko viimiset pari vuotta mitä oon täs sekoillu.

Niiku huudan.

Siis oikeesti joku psb mitä saatanaa nyt taas. Juuh toki. Muistan ku jossai SingStaris o psb:tä (always on my mind tais olla) ja sit aina pienenä vaa olin sillee hmm interesting tai no en varmaa ees aatellu siit mitää mut. Varmaan että hyvä biisi tai jotain. Mut siis outoa ajatella et nyt sitten ihastuttii ryminällä chrisii. Ei saatana :D

Aijaa psykoosit potenssiin kaks ku Roxette soi ja se nyt on ihan oma lukunsa xDDDDDDDDD nimittäin per gessle xddd ok yritän keskittyy kattoo tennistä iha chillisti mut xDDD ei taida auttaa.

Ei saatana...

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mikä on tää juttu että rakastun aina kaljuuntuviin miehiin

No ei nyt ees aina, ei lähellekään xD kuha heitin läpäl 😂

Okei mut en saa henkeä melkein xDDDD Nice. Katon jotai random kuvii chrisust ja tukehun nauruu ku se on niin painfully obvious et se on 100 % my type XDDDDDDD tai ainakin siltä vaikuttaa kun miettii vähän esim just timppaa ja pepee........ Samannäkösiä kaikki.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tää tunne ku pysähtyy kattoo omaa yläastekuvaansa ja yrittää muistella että mikä "kausi" oli menossa sillon ku se kuva otettii xd jos se oli syksyl -12 ni ollu varmaan sit joku..... Itse asiassa varmaan aika vahvasti se eräs opeihastus, ehkä muitakin. Ei helvetissä nyt taas ku huutista sille et ihan tosissani ajattelin sillon että nää keissit menee ohi XD aattelin etten sit enää... No, olis tämmönen? :D tätä ahistuksen määrää mitä tää on mulle aiheuttanu mut toivottavasti pystyn oikeesti olee joskus ylpee itestäni. Tai pystyn mä nytkin vähän.. mut samal hirvee tuska siit kaikest. Sillee "miks oon 22v neitsyt joka ei oo koskaan seurustellu ja tykkään julkkiksist". Mut oikeestaa neitsyyden käsite nyt on ihan turha, sitä ny varsinkaan ei pidä miettii :Ddddd eikä nyt seurustelemattomuudessakaa oo yhtään mitään mietittävää. Ja ei pitäs olla julkkiksiin ihastumisessakaan mut se on vaa nii ahistava asia ollu mulle, varmaan aina. Ei se ehkä nuorempana ollu yhtä paha (vaikka oli se silloinkin vähän??) Koska sillonhan sen ajatellaan olevan normaalia ja vaihe. Näin hieman vanhempana se aiheuttaa mulle ainaki paniikkia ja ahdistusta ja syyllisyyttä ja häpeää ja kaikkea mahdollista.

Yritän olla ylpee tosin. Oikeastihan mulla pitäis kyllä olla syytä olla ylpee. Moniakin syitä. Tavallaan sen vois ajatella niinkin päin että mitä erilaisempi niin sitä parempi. Ei niin että erilaisuus on kamalaa vaan että mitä erilaisempi niin sitä kivempaa tai ainakin mun pitäs olla ylpee siitä että oon jaksanu tätä kaikkee. Koska aina jos on erilainen ni se saattaa tuoda mukanaan sen et muut suhtautuu huonosti suhun, mut se että oon kestänyt kaiken sen kuittailun (mikä on jatkunut vuosikausia) ja kaiken pahan olon osottaa et oon vahva ja mun pitää todellakin olla ylpee siitä.

Sitä paitsi. Jos oon oma itteni. Niin mun ei pitäs olla mitään muuta ku ylpee siitä. Ei kenenkään pitäs olla mitään muuta ku ylpee omasta itestään, jos uskaltaa olla sellanen ku on. Et turha ahistus nyt vaan pois.

Also: turhat labelit myös pois. Koska mitä väliä sillä on mikä oon, ku ihastumiset sun muut tapahtuu siitä huolimatta minkä nimen annan sille. I mean. Ihmisethän sijottuu kaikki vaan johonkin omalle kohdalleen siinä janal ja eipä sitä VOI eikä PIDÄ mitenkään muuttaa. Niiku esim sukupuolen ja iänkin suhteen kaikil on omat juttunsa mihi sattuu rakastuu ja nii. Niiku ei mun tarvi olla mikään, siis tykkään tytöistä ja pojista, mutta ei mun tarvi silti olla bi, Pan, hetero tai homo. Tai mikään. Ohan se asia siitä huolimatta olemassa vaikka yrittäisin sitä kuinka kontrolloida. Oon siis miettiny et johtuukohan nää mun pakko-oireet ja identiteetin pohtiminen siitä et koen et pystyisin muka jotenki kontrolloimaan sitä tai muuttaa sitä silleen että identifioidun jollai toisel labelil. Bro wtf ei se siitä mihinkään muutu. Se on mitä on. Nää asiat ei tuu muuttuu mihinkään, mä oon mitä oon. Siis kyllähän erilaisia vaiheita voi olla mutta se fakta ei muutu mihinkään et oon tykännyt, noh, niistä keistä oon tykännyt. Ni asia on nyt näin ja sillä selvä.

Mikä sattuma et just alko soimaan becoming myself D: oh goodness.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ironista et tuli karhun trans mainos äsken. Sillee: "karhu puolustaa jokaisen oikeutta määritellä sukupuolensa sekä seksuaalisen suuntautumisensa itse" ja instantly olin vaa sillee: "..... Määritellä ....... Ketä kiinnostaa at this point" 😂😂 bruh

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
LOL silti ahdistaa se jos sanon kelle tahansa vaikka mun frendille (tai ei nyt kelle tahansa mut jotkut niist??) Että tykkään chrisist ni sit ne yleensä heti ekana kysyy jtn että "ja minkähän ikänen se taas on" ja sitten jos sanon että 61 niin noh... Reaktio on sellane "oh god" ihan ku siin ois muka jotain outoo XDDD huoh. Pls. Ei niien tarvis olla sillee niiku siin ois jotain outoo ku siin EI oo mitään outoo 🙄

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Traumat ku kaikki aina sanoo et "pitäskö sun keskittyy vaikka niihin omanikäsiis" tai "mikset sä voi tykkää jostai nuoremmast" tai "miks sä aina tykkäät jostai julkkiksest" niiku bro ensinnäkin: älkää kysykö multa miks, älkää kysykö syytä koska niitä syitä mä en tiedä mihinkään ja toiseks: ei kuulu sulle tho 💁

Niiku imagine caring that much......... Sillee iha oikeesti why do you care. Seuraavan kerran ku joku kysyy et mikset sä voi tykkää jostai nuoremmast ni kysyn et "mikset sä voi huolehtia omista asioistas 🙄💅"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En vaan käsitä mikä tää juttu on et ihmisten pitää kommentoida toisten ihastuksia näin :Dddddd ihme sekaantumista toisen ihmisen elämään ja sellaisten asioiden kritisoimista mille ei ees voi mitään. Jepjep. Järkevää on.

Tähän vois jopa sanoo että "paljon kuuluu sulle" 🤔😎 voi vitu vanaja. Sitä sydärin määrää muute ku näin et tänää tuli kummeli telkkarist mut en sit kääntäny kanavaa ko meinasin et paniikkikohtaus tulee viimestää sii vaihees

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
No voi jeesus. Totta kai menin kattoo lihaksia ja luoteja hutikudit ja voin kertoa että noi kaks on vaa niiiiiin vitun täydellisiä edelleen mun mielestä..... Arvasin että ei tää vielä tässä vaiheessa ohi ole. Mä niin näin sen sieluni silmin kuinka vielä heinäkuussa oon täs tilanteessa ja kappas niin olenkin. Siis mä vaan en jaksanu uskoo silloinkaan että näin nopeesti pääsisin yli niistä...... Tää oli niin ennalta-arvattavaa. Vaikka osa must on sit kuitenki hiukan yllättyny, ehkä.

Kiva ku kuuntelen tätä timpan listaa ja nyt täält tulee näit alkupään biisejä edelleen, tyyliin semmosia mitä oon lisänny tolle listalle 1.1.2021. ensimmäinen vitun tammikuuta. Juuh. Pieni kontrasti tässä vaan tai sillee. Ja ku miettii kuinka paljon tässä on tapahtunut sen jälkeen, mm. Sedu, Janne, niko, Joonas, Aleksi, Chris, aake, pp, Damian ja Paul Simon.

Mul tulee oikeasti itku koht sen takia ku tää ykski biisi on sellanen mitä kuuntelin sillon varmaan just 1.1. ja itkin hulluna koska timppa, tunteet oli vaa liia vahvoja ja olin iha sekasin ja muistan sen nii vahvasti ku kuuntelin tätä biisiä ja olin siinä vaiheessa jo niin rakastunu timppaa et aattelin sitä kirjaimellisesti joka vitun sekunti. About koko tammikuu oli sellanen et mietin sitä lähes joka ikinen sekunti. Heti ku heräsin ni muistin timpan ja muistan ne hetket ku heräsin joskus myöhään päiväl ja mun huone oli iha pimee ku tuli nii aikasin pimeetä, siis varmaa just joskus neljän aikaan, ja en noussu pitkää aikaa sängyst ku mietin vaa timppaa ja vajosin tosiaa jonneki ajatuksiini niin saatanasti. Sit se ku oli iha pimeetä ja kävin kävelyl ja lunta sato 🥺 sit ne kerrat ku siel oli liukasta niin perkeleesti ja kaaduin yhen lenkin aikana varmaa kolme kertaa xD muistan viel sen ku joka kerta jos vajosin pikkusenki ajatuksiini (timpasta siis) enkä keskittyny kävelemiseen ni samantien kaaduin :D

Oh god, Anthony amorimin stuck with you... Hits different kosk tätäki kuuntelin sillon ja aaaaaaaaaa ei helvetti. Jostain syystä täst biisist on iha helvetin vahva muistijälki.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En tiiä saatana 😂🙄 rakastan timbaa ja hessuu niin paljon. Noi hutikudit oli kyllä.... :D ei vittu. Kun.... Ei vittu.

WHAT. Yhtäkkiä nostan pääni ja telkkarista tulee jonku leffan kohtaus mis random vanha mies ja nuori nainen suutelee tai no suutelu on ehkä lievä ilmasu mut... :D jooh. Tuli vaa nii vitu puun takaa ku eka olin vaa sillee aa jaahas joku seksikohtaus. Sit katoin sen miehen harmait hiuksia ja olin sillee "mut.... WAIT.... ONKS NOIL IKÄEROA OH MY GOD OH MY GOD" juuh vähän turhan innostunu reaktio siihen :DDDDDDDDDDD mitä helvettiä. Osu vaa jotenki nii sopivasti tähä. Hih. Shokeeraa tämmöset yhtäkkiset representaatiot. Huutista. I love representation.

................... Eih saatana.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931

Kuuntelin tota äsken 🥴🥴🥴🥴🥰😍❤️ rakastan tota vitu bändii xddddd Chris ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ja muutenki huutista kun neilil on sama syntymäpäivä ku mulla, 10.7. 🤯 oon kyl aik ylpee ku oon syntynyt samana päivänä ku tää vitu boss xD pian täytämme vuosia

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tää on taas niitä MITÄ VITTUA hetkiä. Tajusin että näin ton pätkän sillon rockstopissa. Sillon ku katoin sitä Timpan takia. Juuh ei jumankauta nyt saatana. En ees muistanu tota. Ei vittu mitä tää nyt on :DD en sillon kyllä vissiin vielä rakastunu chrisiin mutta ajattelinkohan edes et se on hyvännäköne siis en oikeesti muista mitä kelasin sillon. Ihan ku oisin vähän ollu sillee "😍" mut en tiiä :D kumma että muistin ton vasta nyt. Oikeestaan toi tais olla just siin kohtaa ku olin sillee omg nää on kaikki niin söpöi (siis ne kaikki muusikot mitä siin haastateltii, noistaki siis taisin ajatella niin) mut sit kuitenki just tos kohtaa muistan kuitenkin ajatelleeni jotain et hölö hölö timppa on ainut kenestä tykkään :----D well i-

What the hell

Tää jos joku oli sairast ku en oikeesti muistanu tota! :D tai ainakaan että se oli nimenomaan psb. Tuntuu iha niinku ois jotenki... Heränny jostai koomasta ku yhtäkkiä muistaa tuonki saatana :Dddd ei helvetti miten ironista(ko) ku katoin tota koska timppa ja nyt oon sillee hey i also love Chris xD mitä vittua.

Also wtf toi tanssiminen varsinkin tos lopus öööm CHRISTOPHER NO:
I don't feel so good.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Im absolutely in love with Chris 🤯

Mut siis juu itse asiassa ku muistelen niin muistan kyl et must tuntu ehk vähän hassult sillo ku näin ton haastattelun ekaa kertaa ja katoin chrisii ni aattelin vissiin jotain kyl et omg that boy- 😭 mutta tuskin sillee super paljo. Et ehkä vähän mut nii. Outoo etten muistanut tota. Siis en niiku yhtää tajunnu et tuo oli psb. Lmao. Oon nelisen päivää tässä seonnu chrisist eikä käyny mielessäkään tuo. Mut siis jotenki tää on vaa nii mun tyyppist et ois mun kyl pitäny tietää jo sillon heti et tuun rakastuu chrisii. Ehkä mä tiesinki sen jollai tasol tho.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En kestä tää biisi on jo niin moneen henkilöön liittyvä koska britit:

Miks kaikki on brittei 😶

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
I mean. Miks. Vois kuunnella tota repeatil 😑 Miks tos mainitaan Stella McCartney hahahahhhhhhshsjdkrkeoel hey i can't actually

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
END ME 😂😂😂😂😂😂😂 siis brittei on ollut ainakin molemmat paulit (tai siis kaks Paulii ja niit paulei on ollu useampi ku kaks), simon, roger, Chris, Neil, Phil ja varmaan unohdan nyt jonku tho. Mut ainakin noi. No okei juu George Harrison :D jos se nyt ihastukseks lasketaa. Oh, and Dominic. Kauheet :Dd

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Yay it's my birthdayy

Mutta mietin chrisii ihan koko ajan enkä tiedä pääsenkö siitä yli koskaan. Tää tuntuu niin epätodelta.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
TÄHÄN MENNESSÄ EI OLLUT SAIRASTA, MUTTA NYT ON! 112 112 112

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Hyvä yrittää nukkua ku en pysty saamaan chrisii pois mielestä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Rakastan niin paljon

Paniikki iskee kohta :d mutta toivottavasti ei. En vaan pysty saamaan sitä melkeen sekunnikskaan pois mielestä oh god. Jos täst tulee yhtä saakelin paha juttu ku timppa on nii idek. Paljon mahollista et se nousee samalle tasolle koska se on nyt jo näin paha. Mut emt. Ei välttämättä. Timppa on kuitenkin timppa nii emt eikä niitä silleen ehkä voikaan verrata mut ihan oikeesti mä oon tosi pahasti kuses chrisiin näköjään. En vaan saa sitä pois mielestä. En vaikka mikä olis. Tästä tulee hauskaa... Mähän sanoin jo tyyliin joku pari päivää sit et näin se alkaa taas. Tiesin heti sillon ku tein sille soittolistan ja aloin kattoo matskui ja tallentelee kuvii ni tiesin et juu täst ei selvitä nii vähällä, sen vaa näki heti. Tai sitten ei ja muistan väärin :D ei mut ku periaatteessa jo siin alus chris oli vahvempi keissi ku esim Damian tai jtn et niiku vaikka ne sinänsä oli molemmat juu (ja nehän alko kai samana päivänä??) Niin silti se tuntu vaa heti silt et okei et chris on luultavasti se johon rakastun enemmän. Yleensä nää vaa huomaa heti. Mut ahdistavaa koska tuntuu niiku en ois pitkään aikaan tuntenu näin vahvasti jotain uutta kohtaan (vaikka siit ei tosiaan oo pitkä aika I THINK) tai jotenki olin unohtanut kuinka intensiiviselt se alku tuntuu. Kun se alku on jotenki niin semmone vitu räjähdys ja täynnä tunteita ja se on niiku aivan katastrofi yleensä ja timppaki oli ihan huhhei saatana itkin jossain vaiheessa ihan jatkuvasti sitä kuinka rakastan timppaa niin helvetisti. Nyt itken timpan takia paljon harvemmin kuin sillon alussa. Et ei se sillä tavalla o samanlaista mut sit joiltain osin on. Esim edelleen ihan hirvee kaipaus sitä ihmistä kohtaan ja rakastan vaan niin yli kaiken, vittu aina ja ikuisesti. En pysty ees kuvailla sitä fiilist ku kattelin niit hutikutei ja taas kuuli sen nauruu pitkäst aikaa, alko oikeest nousee tunteet pintaan niin vitusti. Sitä on vaikee selittää kosk se oli jotenki nii raastavan voimakas tunne. Hessuakin kohtaa kyllä. Mut entäs chris sitte. Voi juma. Tää on varmaan pahempaa nytten kuin se timppa case sillon alussa. Tietyiltä osin tai tuntuu että mua ahdistaa enemmän (en tiiä johtuuko siitä vitun terapeutista joka pahens mun oloo ja se jatkuu näköjään edelleen jossai määrin) mut sit taas en oo ehkä niin sekasin ku timpast sillon mut emt i think it's close tho. Koska en vaa... En tiiä. En pysty taas ajattelee kovin montaa ihmistä ja se yleensä tarkottaa sitä et yks pyörii mieles todella paljon ja on sillee ns. rakastumas. Nytki aattelen varmaa vaa crissee (juu ja kaikki miljoonat eri lempinimet kertoo aina siit et tunteet on vahvoi tbh :D) ja timppaa ja hessuu. En oikein muita silleen. Niin uskon et se ny liittyy tähän ku on nii pirun vahvat tunteet kaikkia niitä kohtaan ja erityisesti crisse on mielessä aivan saatanasti tällä hetkellä, ehkä hieman enemmän ku noi kaks täl hetkel mut joo. Ei vittu oikeest. Iha sama

Aina tää on tätä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Hiero aivoihin kummelia.
😬😬😬😬😬😬😬 Yritän xD en tosin viitsi/uskalla mitään katsoa mutta yritän keskittää ajatukset vaikka sitte niihin. Jo on maailmankirjat sekasin taas kun osat on tällä kertaa näin päin. Yleensä sitä kai yrittää ajatella jotai muuta ettei ajattelis timppaa ja hessua.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oop saatan perua nuo äskeiset puheeni siitä että en ajattelis ketään muuta....... Ne vitun hutikudit.......... Sillee ok...... Kosk Mari mut........ Se ei oo silleen sama asia mut....... Äääääää..... Apua............... Olen solmussa

Ylös Pohja