Hiljainen hetki Duvoon muistolle

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
💔 Levätköön rauhassa.
Ne jotka eivät tiedä Duvoota, eivät ole aitoja demittäjiä..
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,956
Reaktioarvo
8,465
Tämä sattuu enemmän kuin äitini kuolema, koska äidin kuolema oli odotettu mutta Duvoon "piti lähteä" vasta ensi vuonna. 12 vuotta tunnettiin, oli parhaita ystäviäni.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,956
Reaktioarvo
8,465
Tuli mieleen yksi Duvoo-tarina, kun mies tuli tuekseni eroni ja muuttoni jälkeen:
oli kuuma kesä Roihuvuoressa ja jäi yöksi, nukkui niin että pää parvekkeen oviaukon korokkeella ja aamulla sitten sanoi "kylläpä koskee niskaan, muttei päähän eli ei darraa".
Nerokasta.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,956
Reaktioarvo
8,465
Niko oli ainoa mies, jolle olen hankkinut hammasharjan kotiini. Snif snif.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,956
Reaktioarvo
8,465
Pari vuotta Niko tuli käymään miehensä kanssa täällä Savossa, koska sitä kiinnosti miten ihmiset elävät Lahden pohjoispuolella (vaikka isällään mökki susirajan takana jossa vietti aikaa) niin aamulla heräsin outoon ääneen, kävi ilmi että se oli tunkenut sormensa miehensä peppuun. Sanoin, että voisiko jättää sekstailut myöhemmäksi niin sanoi vain "this is how i roll, älä ala vinkumaan jos itse vedät vain käteen".
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,956
Reaktioarvo
8,465
Mutta tälläsiä vakavampia muistoja, Duvoota on kiittäminen siitä että tutustuin homoihin ja pystyin toteamaan, että ne ovat ihan samanlaisia kuin muutkin. En minä tavannut homoja, nähnyt jossain televisiossa ja nehän esitti täysin erilaisen kuvan. Duvoo itse halveksui sellaisia "hinttareita" ja oli sitä mieltä, että homoilu on miesten työtä eikä neitien.
Vuonna 2011 Duvoo tuli ensimmäistä kertaa käymään luonani ilman, että oli mikään miitti käynnissä ja toi miesystävänsä. En ollut tätä tajunnut aiemmin, koska oletin että se LM oli vaan joku lautapeli-intoilija ja sitten hississä (matka kesti 40-luvun talossa 8. kerrokseen tosi pitkään) kysyin "että oletko sinäkin niitä gay-miehiä" niin naurattihan niitä miehiä ja sitten pääsin selittämään äijille, että kun en minä tiedä miten käyttäytyä homojen parissa kun en ollut Duvoota lukuunottamatta tavannut ketään homppelia. Oli elämyksellinen ilta (ei sillä tavalla) ja katsoin maailmaa ihan toisella tavalla sitten (ei sillä tavalla).
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,956
Reaktioarvo
8,465
Snif snif, kun katson Simon and Garfunkelin keikkaa jossa Garfunkel on entistä enemmän garfunkeli, miten voi olla cover-artisti itselleen? No kuitenkin, Nikon ja minun yhteistyö ja -peli ei ollut mitään tuollaista, oltiin Laurel & Hardy-tason pari, missä moni muu ystäväni on pelkkää Lee & Kirby-tasoa.
Heh, pelkkää. Stan Lee ja Jack Kirby olivat uskomaton kumppanuus, jollaisia nykyään ei ole.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,956
Reaktioarvo
8,465
Sain tiedokseni että Niko oli jättänyt minulle videopelikokoelmansa ja minua hävettää. Duvoo oli pelimies, mutta noita pelejä konsolien lisäksi tulee mielestäni liikaa, en ansaitse niitä. Tämä on ensimmäinen perintö, jonka saan niin tämä häpeä mitä koen tuntuu oudolta.. kun Duvoon kanssa pelattiin usein ja se oli videopeliturnaukseni voittaja mutta viimeisimpään sillä ei ollut enää voimia tulla. Tuntuu vain haudanryöstöltä tälläinen perintö.
 

Jesse89

Harjoittelija
Liittynyt
6.4.2022
Viestejä
1
Reaktioarvo
0
Hei @Skeletor , onko mahdollista että voisit valaista Nikon poismenoa enemmän joko yksityisviestillä tai tässä? Olen niin hämilläni mitä, miksi ja miten enkä tunnu saavan vastauksia. Yhteydenpitomme katkesi viime syksynä. Tiesin kyllä jostain diagnoosista vuonna 2017 mutta Nikon mukaan kaikki oli ok. Kiitos mahdollisista lisätiedoista ja tsemppiä!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,956
Reaktioarvo
8,465
Hei @Skeletor , onko mahdollista että voisit valaista Nikon poismenoa enemmän joko yksityisviestillä tai tässä? Olen niin hämilläni mitä, miksi ja miten enkä tunnu saavan vastauksia. Yhteydenpitomme katkesi viime syksynä. Tiesin kyllä jostain diagnoosista vuonna 2017 mutta Nikon mukaan kaikki oli ok. Kiitos mahdollisista lisätiedoista ja tsemppiä!
Lokakuussa soitti ja kertoi itkuisena, että elinaikaa on kesään asti mutta loppu tuli yllättäen. Kasvain nähtävästi aiheutti verensyöksyn, johon oli kotonaan menehtynyt ja useamman päivän oli soffalla, kunnes poliisit tuli erään ystävän puolesta katsomaan onko kunnossa kun ei ollut päiviin vastannut puheluihin eikä ovikelloon.
 
Ylös Pohja