Hiusten värjäys

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Totta! Mustan värin ylläpitämimen on tosiaan työlästä, joten kannattaa tarkkaan miettiä, ennen kuin lähtee leikkiin mukaan!
Juu noh sanoin jo aikasemmin että olen jo pitkään miettiny mustia hiuksia jollonka oon tarkkaan miettiny asiaa
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Ainahan voit kokeilla? :3
Musta saa kyllä mielstäni näyttämään nuoremmalta kuin ikäisnsä, juurikin yläaste ikäiseltä (voi toki vaikuttaa se että täällä missä asun kaikki sen ikäiset ovat värjänneet hiuksensa mustiksi D: :D)
Musta tietenkin sopii joillekin ja kokeilemallahan se selviää!!

Punainen on todella vaikea huollettava. Se vaatii todella paljon rahaa ja aikaa, jos sen haluaa saada pysymään hyvänä.
Kuitenkin todella hieno ja suosittelen myös sitä!!

Kannattaa siis ehdottomasti kokeilla!! :3
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Ainahan voit kokeilla? :3
Musta saa kyllä mielstäni näyttämään nuoremmalta kuin ikäisnsä, juurikin yläaste ikäiseltä (voi toki vaikuttaa se että täällä missä asun kaikki sen ikäiset ovat värjänneet hiuksensa mustiksi D: :D)
Musta tietenkin sopii joillekin ja kokeilemallahan se selviää!!

Punainen on todella vaikea huollettava. Se vaatii todella paljon rahaa ja aikaa, jos sen haluaa saada pysymään hyvänä.
Kuitenkin todella hieno ja suosittelen myös sitä!!

Kannattaa siis ehdottomasti kokeilla!! :3
Juu kiitos hyvästä viestistä ja siis vois ela kokeilla juat jollain kevytväril ku ne kestää vaan about kuusviikkoo ja kattoo et sopiiks ne mustat ku mul on muutenki jo ruskeet luonnostaan niin vois mustatki sopii ja siis mulla on vaan tullu jostain sellanen käsitys et ku on mustat hiukset niin näyttäis vamhemmalta ja oon myös lukenukki jostain muista keskusteku palstoilta
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Juu kiitos hyvästä viestistä ja siis vois ela kokeilla juat jollain kevytväril ku ne kestää vaan about kuusviikkoo ja kattoo et sopiiks ne mustat ku mul on muutenki jo ruskeet luonnostaan niin vois mustatki sopii ja siis mulla on vaan tullu jostain sellanen käsitys et ku on mustat hiukset niin näyttäis vamhemmalta ja oon myös lukenukki jostain muista keskusteku palstoilta
Kokeile ihmeessä! :3
Juu voi toki olla, että ne saa näyttämään vanhemmalta!
Kuitenkin kuulostaa todella hyvältä suunnitelmalta :3
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Ainahan voit kokeilla? :3
Musta saa kyllä mielstäni näyttämään nuoremmalta kuin ikäisnsä, juurikin yläaste ikäiseltä (voi toki vaikuttaa se että täällä missä asun kaikki sen ikäiset ovat värjänneet hiuksensa mustiksi D: :D)
Musta tietenkin sopii joillekin ja kokeilemallahan se selviää!!

Punainen on todella vaikea huollettava. Se vaatii todella paljon rahaa ja aikaa, jos sen haluaa saada pysymään hyvänä.
Kuitenkin todella hieno ja suosittelen myös sitä!!

Kannattaa siis ehdottomasti kokeilla!! :3
Mulla on kans vähän semmonen käsitys kun meillä kaikki yläasteikäiset on kyytiin värjänneet mustaksi.
Ja kuten moni muukin jo sanoi niin harvalle suomalaiselle musta väri näyttää luonnolliselta niin joku tumma ruskea/vähän lämpimämpi väri voisi sopia myös nätisti
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Mulla on kans vähän semmonen käsitys kun meillä kaikki yläasteikäiset on kyytiin värjänneet mustaksi.
Ja kuten moni muukin jo sanoi niin harvalle suomalaiselle musta väri näyttää luonnolliselta niin joku tumma ruskea/vähän lämpimämpi väri voisi sopia myös nätisti
Juu entä joku punaruskea tai punainen
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Kokeile ihmeessä! :3
Juu voi toki olla, että ne saa näyttämään vanhemmalta!
Kuitenkin kuulostaa todella hyvältä suunnitelmalta :3
Juu kiitos viestistä mua vaan mietiyttää ku mul on siis viel tota tollasta punaruskeeta nois osas hiuksista ja ne on siis kestoväril värjätty et pitääkö mun oottaa ennen mustan värjäämistänet noi vanhat on lähteny vai voinko siihen päälle vaan vetää mustan ku eiks musta nyt peitä melkein kaiken hiusvärin?
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Juu kiitos viestistä mua vaan mietiyttää ku mul on siis viel tota tollasta punaruskeeta nois osas hiuksista ja ne on siis kestoväril värjätty et pitääkö mun oottaa ennen mustan värjäämistänet noi vanhat on lähteny vai voinko siihen päälle vaan vetää mustan ku eiks musta nyt peitä melkein kaiken hiusvärin?
Hmmm... Nyt on pakko sanoa, etten itse ole koskaan mustaa koittanut D:
Uskoisin, että peittää kyllä... En kuitenkaan uskalla ihan varmaksi sanoa D:
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,966
Reaktioarvo
8,470
Joo eli oon miettiny ,että sopisko mulle mustat hiukset ku oon jo hetken aikaa miettiny ,että sopisko mulle mustat hiukset ku haluisin muutta ulkonäkööni ja ku täytän kohta jo 17 ja mua luullaan yleensä 15 v niin haluisin myös nähä et tekiskö se musta väri musta omanikäsen näkösen et mua ei enää luultais 15 v ja siis en nyt tarkota et mä värjäisin hiuksiani muiden ihmisten mielipiteen perusteella vaan siis samalla näkis et muutuuko mun uökönäkö kuinka paljon. mustat hiukset ois niin kivat ja vähän vaihteluu. Joo tiedän, että niitä on vaikee ylläpitää ,mutta siis mulla on ruskeet hiukset paitsi kaks kertaa oon värjänny sellasel pinkki violetil hiukset eka vaan osan sisähiuksista ja sit sen jälkeen koko pään mun proffakuvasta näkyy paremmin ja ne värit on jo jonkun verran lähtenyt. Ja noista kahesta hiusten värjäyksestä on kuukaus aikaa vai kaks en muista ,mutta siis ois kiva kuulla teidän mielipiteitä
Hiusten väri ei muuta ikää. Joku pari vuotta tuossa iässä on yksi ja sama ja luulet, että sinua luullaan nuoremmaksi kuin olet.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Hiusten väri ei muuta ikää. Joku pari vuotta tuossa iässä on yksi ja sama ja luulet, että sinua luullaan nuoremmaksi kuin olet.
Noh eihän se ikää muuta mut sitä et mua ei luulltais nuoremmaks mitä oon täytän kahen viikon päästä 17 niin ois kiva näyttääkki oman ikäseltä
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
15 tai 20, se on yksi ja sama, jos on lapsen pyöreyttä kasvoissa.
Jaa ,mut en mä nyt niitä mustia tai punasia hiuksia oo värjäämäs nyt pelkästään sen takia et haluisin näyttää oman ikäseltään tai et mua ei luulla 15 vuotiaaks et kyl mä oikeesti oon kauan miettiny niitä hiusvärei ,jos joku myt ajattelis niin et vaan värjäisin sen takia et muut ei luulis mua 15v
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,966
Reaktioarvo
8,470
Jaa ,mut en mä nyt niitä mustia tai punasia hiuksia oo värjäämäs nyt pelkästään sen takia et haluisin näyttää oman ikäseltään tai et mua ei luulla 15 vuotiaaks et kyl mä oikeesti oon kauan miettiny niitä hiusvärei ,jos joku myt ajattelis niin et vaan värjäisin sen takia et muut ei luulis mua 15v
Sinua luullaan jatkossa 15-vuotiaaksi, jolla on mustaksi värjätyt hiukset.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Jos näytät kaksi vuotta vanhemmalta nyt, niin näytät sitä vain myöhemminkin. Hiusten värjäys ei ole mikään maaginen tapa siirtää ikää, paitsi ihmisillä jotka ovat vanhoja.
Joo noh kaikki jolta oon kysyny et minkäikäseltä näytän siis kavereiltani oon kysyny niin jokainen on sanonu 15 et joo kyl se vähän ottaa päähän ku täytän kahen viikon päästä 17 ja mua luullaan 15 v
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Joo noh kaikki jolta oon kysyny et minkäikäseltä näytän siis kavereiltani oon kysyny niin jokainen on sanonu 15 et joo kyl se vähän ottaa päähän ku täytän kahen viikon päästä 17 ja mua luullaan 15 v
Ja kyl mun mielestä jos värjää mustat houkset niin se tekee vanhemmaks ja oon kuullu muiltaki sitä samaa
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,966
Reaktioarvo
8,470
Joo noh kaikki jolta oon kysyny et minkäikäseltä näytän siis kavereiltani oon kysyny niin jokainen on sanonu 15 et joo kyl se vähän ottaa päähän ku täytän kahen viikon päästä 17 ja mua luullaan 15 v
Ja sillä ei ole mitään merkitystä.
Jos et usko niin kokeillaan amis-kieltä:
Vitun väliä
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Joo noh kaikki jolta oon kysyny et minkäikäseltä näytän siis kavereiltani oon kysyny niin jokainen on sanonu 15 et joo kyl se vähän ottaa päähän ku täytän kahen viikon päästä 17 ja mua luullaan 15 v
No jaa ei toi oo paha jos oot 16 ja sua luullaan vuotta nuoremmaksi
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mutta sitten taas hiukset on sellainen asia joka kasvaa jne. Mun mielestä jos olet pitkään miettinyt niin kokeile, jos ole valmis sitten pitkään prosessiin jos väri ei sovi. Muuten et oikein vastausta saa. Se ei kuitenkaan ole mikään tatuointi joka seuraa loppuelämän jos ei miellytä. Itse olen kokeillut hiuksilla no vaikka mitä, ja osa ihan onnistuneita kokeiluja ja osa ei ehkä niinkään.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Mutta sitten taas hiukset on sellainen asia joka kasvaa jne. Mun mielestä jos olet pitkään miettinyt niin kokeile, jos ole valmis sitten pitkään prosessiin jos väri ei sovi. Muuten et oikein vastausta saa. Se ei kuitenkaan ole mikään tatuointi joka seuraa loppuelämän jos ei miellytä. Itse olen kokeillut hiuksilla no vaikka mitä, ja osa ihan onnistuneita kokeiluja ja osa ei ehkä niinkään.
Juu ,niin ja jos nyt aluks kevytväril testais sitä mustaa niin ei haittaa vaikka ei sopiskaan koska nopeesti lähtee pois
 
Ylös Pohja