Vaatteet Hmm, ei mikkään huonon näkönen ollu tää asu, joka mulla tänään oli D:

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
(Toivottavasti kukaan ei nyt vaan tunnista mua... :'DD Suttasin kuvaa vähän, ettei ois ihan niin tunnistettava - mutta hmh... Oon silti vainoharhanen. xdd)
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Vaikken ehkä näkis itelläni niin muilla toimii hyvin, joten kivalta näyttää! Ja mustat farkkutakit on ihania <3
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
En oo muuten yleensä tullut pitäneeks farkkutakkeja, enemmänkin vaan huppareita - mutta jotenkin oon nyt viime aikoina tykästynyt tähän farkkutakkiin. Ja hokasin kans, että toi nimenomainen sitruunankeltainen paita sopii sen kanssa tosi hyvin.
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Oh, oon ettiny kans kivaa tummaa farkkutakkia (omistan vaan vaaleen). Voisinkin pistää sen tänään päälle tästä inspiroituneena. :D
Täällä pitäisi olla päivän asu - ketju, niin saisi jatkossakin inspistä pukeutumiseen.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Sopii sulle oikein hyvin ja toi farkkutakki on hieno! Also plussaa siitä että joku käyttää pyöräilykypärää!
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Oh, oon ettiny kans kivaa tummaa farkkutakkia (omistan vaan vaaleen). Voisinkin pistää sen tänään päälle tästä inspiroituneena. :D
Täällä pitäisi olla päivän asu - ketju, niin saisi jatkossakin inspistä pukeutumiseen.
Kannatan tätä päivän asu -ketjua! Tosi hyvä idea!!
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Oh, oon ettiny kans kivaa tummaa farkkutakkia (omistan vaan vaaleen). Voisinkin pistää sen tänään päälle tästä inspiroituneena. :D
Täällä pitäisi olla päivän asu - ketju, niin saisi jatkossakin inspistä pukeutumiseen.
Joo, todellakin! On inspiroivaa nähä muiden asuja :) Ja itellä on ollu etsinnässä musta farkkutakki kun omistan vaan vaaleenpunasen, joka on kyllä söpön värinen muttei sovi kaikkeen
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Joo, todellakin! On inspiroivaa nähä muiden asuja :) Ja itellä on ollu etsinnässä musta farkkutakki kun omistan vaan vaaleenpunasen, joka on kyllä söpön värinen muttei sovi kaikkeen
Oi, vaaleanpunainen kuulostaa ihanalta <3 en oo tainnut edes nähdä sellaisia!
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Oi, vaaleanpunainen kuulostaa ihanalta <3 en oo tainnut edes nähdä sellaisia!
:3 Se on kyllä aika nätti, ainoo vaan mitä oon tälleen myöhemmin miettiny on se että oisin voinu ostaa vähän tummemman vaaleenpunasen farkkutakin D: Mie näin kerran jollain naisella tismalleen samanlaisen ja muistan et Julia Ahosen vaatevideolla oli joskus samantyyppinen. Se miun on tämmönen: https://bikbok.com/fi/p/nola-farkku...-lTP_uaxkdmO0wBwbnMxgyfFmlhw_8rRoCse4QAvD_BwE (en muuten tiedä miks tuolla lukee "vaaleanvioletti"... kyl se on vaaleenpunanen ainakin miun silmään D:)
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
:3 Se on kyllä aika nätti, ainoo vaan mitä oon tälleen myöhemmin miettiny on se että oisin voinu ostaa vähän tummemman vaaleenpunasen farkkutakin D: Mie näin kerran jollain naisella tismalleen samanlaisen ja muistan et Julia Ahosen vaatevideolla oli joskus samantyyppinen. Se miun on tämmönen: https://bikbok.com/fi/p/nola-farkku...-lTP_uaxkdmO0wBwbnMxgyfFmlhw_8rRoCse4QAvD_BwE (en muuten tiedä miks tuolla lukee "vaaleanvioletti"... kyl se on vaaleenpunanen ainakin miun silmään D:)
Mun mielestä just tollanen kirsikankukan vaaleenpunanen on ihana! Ja mustakin näyttää vaaleanpunaiselta eikä vaaleanvioletilta. :'D
Nyt kun muistin niin mullakin on vaaleanpunainen takki, mutta se ei oo farkkutakki vaan enemmänkin biker..
 
Ylös Pohja