hmmm pelkään että minusta on tulossa

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
narkkarin sijasta juoppo

keksikää terveellisiä riippuvuuksia mulle jooko (tosin nisti tulen olemaan lopun elämäni mutta jos jotain muuta korvaavaa saisin tilalle paitsi pullot niin jee)
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
narkkarin sijasta juoppo

keksikää terveellisiä riippuvuuksia mulle jooko (tosin nisti tulen olemaan lopun elämäni mutta jos jotain muuta korvaavaa saisin tilalle paitsi pullot niin jee)
Ootko ajatellut vaik esim leipoa?
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
narkkarin sijasta juoppo

keksikää terveellisiä riippuvuuksia mulle jooko (tosin nisti tulen olemaan lopun elämäni mutta jos jotain muuta korvaavaa saisin tilalle paitsi pullot niin jee)
Saanko kysyy nyt melkee kuukauden jälkee, et miten on menny?
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Saanko kysyy nyt melkee kuukauden jälkee, et miten on menny?
Aika vitulleen. Olin kaks viikkoo ilman ja retkahdin kun oli niin karmea olo fyysisesti ja henkisesti, nyt oon sit reilu kuukauden taas vetänyt päivittäin. Tarkoitus olis yrittää pian uudestaan kun saisi aikaiseksi ja miettiä mikä meni aikaisemmin vitulleen etten toista samoja virheitä koko ajan. Olikohan toi kymmenes yritys?? En tiedä, mennyt laskuissa sekaisin.

Mutta leiponut olen viikottain ja se on rentouttavaa puuhaa, sitäkään vaan ei kipeänä jaksa tehdä.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,954
Reaktioarvo
8,464
Miten krapula eroaa huumeiden tai lääkkeiden vieroitusoireista?
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Miten krapula eroaa huumeiden tai lääkkeiden vieroitusoireista?
Hmm, krapulassa tietää että sen olon voi vaan nukkua pois. Vierotusoireet taas voi kestää viikkoja, kuukausia. Krapulaan ei ole ihmelääkettä, vieroitusoireisiin on (se mitä ei saisi ottaa). Ehkä myös ripuli, luiden ja nivelien särky, nenän ja silmien vuotaminen ja tajuton luihin yltävä kylmyys on semmosia mitä ei (ainakaan itsellä) krapulassa yleensä ole. Vierotusoireet on kuin yhdistäisi kovan kuumeen, vatsataudin, krapulan ja autokolarin. Ainakin siltä se tuntuu.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,954
Reaktioarvo
8,464
Hmm hmm, kun minulle oltaisiin määräämässä lääkettä univaikeuksiin niin pelkään että siitä tulee ongelmia. Olen vaan kuullut tuosta kylmyydestä, selitetty sillä miksi jotkut käyttäjät kulkevat kesäisinkin toppatakeissa.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Hmm hmm, kun minulle oltaisiin määräämässä lääkettä univaikeuksiin niin pelkään että siitä tulee ongelmia. Olen vaan kuullut tuosta kylmyydestä, selitetty sillä miksi jotkut käyttäjät kulkevat kesäisinkin toppatakeissa.
Joo luihin ulottuva hyytävä kylmyys kuuluu asiaan vaikka hellettä olisi. Myös kylmä hiki ja vilunväristykset menee samaan pakettiin. Välillä valut pelkkää kylmää hikeä, seuraavana hetkenä saatat pakahtua ja sitten tulee taas kylmä hiki.

Hmm, jos uniongelmat on vakavia ja haittaa normaalia elämää niin kokeilisin kyllä lääkkeitä jos muut keinot on koitettu. Vaikka olishan se hyvä selvittää mistä uniongelmat johtuu mutta syvempää tutkimusta voi olla vaikea saada terveysasemalta.. No kuitenkin, jos käytät lääkärin ohjeiden mukaan eikä lääke ole jatkuvassa käytössä ja lopetetaan asteittain niin ongelmia ei pitäisi tulla. Ei se unettomuuskaan (oletan että siitä kyse) terveellistä ole.

Sitä riippuvuuden leimaa ei todellakaan kannata hankkia koska sitten et saa mitään lääkkeitä mitä on mahdollista käyttää väärin vaikka miten kova tarve olisi XD esm. miehen jalkojen kunto on jo niin huono että ne molemmat leikataan mikä on aika viimeinen keino mutta silti ei saa särkyihin Buranaa vahvempaa koska "riippuvuus tausta".
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
miten vieroittautumisprojekti sujuu? seurasin oikeasti mielenkiinnolla keskusteluja demissä joissa kerroit miten siinä sujui. olisi kiva seurata täälläkin
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Mainitsit tos et voisit harkita jotain lääkkeitä, nii ooks kelannu antabusta? Ite käytän sitä aina välil katkasemaan juomiskierteen, mihin välil joudun epävakaan persoonallisuushäiriön takia.. siin on se et tosiaan ei voi juoda tippaakaa ja jos ei oikeesti pysty olla ilman alkoholia nii sit se ei oikeen toimi.. plus itel on vähän se et menee herkemmin muita päihteitä sit jos ei alkoholia pysty juomaan... Ku välil vaikee olla selvinpäin ku ei oo keskittymiskykyy, en jaksa enkä haluu tehä mitää ja sit on vaa tuskallisen tylsää koko ajan...
 
Ylös Pohja