Muu horoskooppikeskustelu

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
tervetuloa varasijan horoskooppikeskusteluun! jos tämä ees ottaa tuulta alleen D:

elikkäs, keskustelun tarkoitus on puhua horoskoopeista kaikenlaista, mitä mieleen tulee. luultavasti tutuin horoskooppimerkki kaikille on aurinkomerkki eli toisin sanoen syntymäpäivän mukaan määrittyvä merkki. merkkejä on monia muitakin, esimerkiksi joskus puhutaan mars- ja venus-merkeistä tai kuumerkeistä ja nousevista merkeistä. nykyään kuumerkki ja nouseva merkki ovat suhteellisen tuttuja, tai ainakin itse oon huomannu, että ihmiset tietää nämäkin merkkinsä aurinkomerkin lisäksi.

AURINKOMERKKI kertoo luonteesta. aurinkomerkkien päivät vaihtelevat jjoissain eri listoissa vähäsen, joten joskus voi löytää itsensä kahden horoskoopin välistä. siinä tilanteessa voi mun mielestäni päättää itse, kumpi horoskooppi on lähempänä itseään vai onko kumpikaan.
tässä on lista horoskoopeista, ja on siis ns. tyypillisimmät päivät käytössä

KUUMERKKI kertoo sisäisestä itsestäsi, esimerkiksi siitä, miten käsittelet tunteita. kuumerkin voi selvittää monilla sivustoilla (googlettamalla moon sign), mutta itse oon löytänyt vain englanniksi erilaisia testejä D:

NOUSEVA MERKKI kertoo ulkoisesta itsestäsi, eli millaiselta näytät muille ihmisille. nousevan merkin voi selvittää myös suomeksi!

! saadaksesi tietää kuumerkkisi ja nousevan merkkisi, tarvitset tiedon siitä, mihin kellonaikaan olet syntynyt - ja yleensä myös kysytään kotikaupunkia.

klikkaa tästä saadaksesi tietää nousevan merkkisi
sähköpostiosoitetta ei ole pakko tuonne laittaa, itse sain tiedon ilmankin
esimerkiksi täältä voit lukea, mitä nouseva merkkisi kertoo sinusta

klikkaa tästä saadaksesi tietää kuumerkkisi (englanniksi)
esimerkiksi täältä voit lukea, mitä kuumerkkisi kertoo sinusta


itse olen aurinkomerkiltä kaksonen, kuumerkiltä neitsyt ja nousevalta merkiltäni leijona. yllättävän hyvin kaikki kolme sopii muhun! varsinkin se näkyy todella vahvasti, että olen kaksonen ja neitsyt, koska ajattelen asiat aina sekä tunteella että järjellä, mutta analysoin loppujen lopuksi asioita aika paljon. kaksonen olen aivan selvästi, koska mun on esim. välillä tosi hankala päättää asioita ja tylsistyn kaikkeen suhteellisen helposti. leijona näkyy siinä, että mua sanotaan aina itsevarmaksi ja sellaseks, että oon ns. huoneen valo ja elo D: if the shoe fits...!

en usko horoskooppeihin 100%, mutta omasta mielestäni niist on hyötyä itsetutkiskelussa ja niiden avulla voi oikeesti oppia itsestään - vaikkei sitä heti uskois. luen melkein joka päivä päivittäisen horoskoopin, ja joskus se osuu ihan oikeaan - harvemmin kyllä. esimerkiksi vuosihoroskoopit ja kuukausihoroskoopit luen aina mikäli mahdollista. voin myös auliisti myöntää, että jos saan tietää jonkun ihmisen syntymäpäivän niin oon heti silleen "aahaaa, sä oot se ja se merkki... kappas vain!". tai sitten ihan oikeesti menen joskus katsomaan heidän merkkinsä, jos en ulkoa muista. mut se on ihan hauskaa ajanvietettä :D

sitten tähän loppuun pieni kyselytuokio: uskotko horoskooppeihin? ovatko ne hölynpölyä vai voivatko olla jopa hyödyllisiä? onko sulla lemppari- tai inhokkihoroskooppia; kenties oot huomannut, että skorpionit ottaa sua eniten päähän tai että kaikki vesimiehet ovat ihania? kerro mietteitäsi!
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
Horoskoopit ovat mielestäni humpuukia, mutta olen tylsyyksissäni joskus selvittänyt, että aurinkomerkkini on kaksonen, kuumerkkini on kaksonen ja nousumerkkini on neitsyt. Kaksonen ja neitsyt sopivat kuvamaan minua oikeastaan yllättävän hyvin, olenhan kaksinaamainen paska ja tärkeilevä perfektionisti!
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
tulikin tosta mieleen! omalla empiirisellä tutkimuksellani oon selvittänyt, että kaksoset ja skorpioni on vissiin vihatuimmat merkit 😂 kuulemma kaikki kaksoset on kaksinaamasia pettäjiä ja skorpionit on suorastaan painajaismaisia ihmisiä, ootteko itse törmänneet tällasiin? mä tiedän vaan pari skorpionia enkä sillai tunne ketään, mutta noooooo yllätys että youtubessa pari todella problemaattista ihmistä on skorpioneja. kaksosista en ihan osaa sanoa, en oikeen ketään tunne mut pari tiedän 👀
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
tulikin tosta mieleen! omalla empiirisellä tutkimuksellani oon selvittänyt, että kaksoset ja skorpioni on vissiin vihatuimmat merkit 😂 kuulemma kaikki kaksoset on kaksinaamasia pettäjiä ja skorpionit on suorastaan painajaismaisia ihmisiä, ootteko itse törmänneet tällasiin? mä tiedän vaan pari skorpionia enkä sillai tunne ketään, mutta noooooo yllätys että youtubessa pari todella problemaattista ihmistä on skorpioneja. kaksosista en ihan osaa sanoa, en oikeen ketään tunne mut pari tiedän 👀
Kaksosia kyllä inhotaan tosi paljon, tai ehkä kiinnitän siihen enemmän huomiota koska olen itse kaksonen. Kaikki tuntemani kaksoset ovat kyllä ihan mukavia, vaikka muutama onkin hieman kaksinaamainen. Skorpioneja tunnen yhden ja hänen kanssaan en tule toimeen yhtään.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Kaksosia kyllä inhotaan tosi paljon, tai ehkä kiinnitän siihen enemmän huomiota koska olen itse kaksonen. Kaikki tuntemani kaksoset ovat kyllä ihan mukavia, vaikka muutama onkin hieman kaksinaamainen. Skorpioneja tunnen yhden ja hänen kanssaan en tule toimeen yhtään.
samaa oon mäkin ihmetelly, että johtuukohan vaa siitä että on ite kaksonen ni huomaa paremmin D:

mut legit jos missä tahansa somessa menee horoskooppipuolelle ni kaksosia bashataan aivan perkuleesti, ehkä ne ihmiset ei oo vaan koskaan tavannu skorpionia ":D"
 

Haamukaapu

Kokenut
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
131
Reaktioarvo
155
Horoskoopit ovat itselleni vähän 'jännää' aluetta, sillä en usko mutta silti kiinnostaa tutkia niitä hieman syvemmin. Ajatus siitä, että ihmisen piirteet ja elämän kulku määräytyy syntymäajan ja -paikan mukaan on tosi mielenkiintoista. Ottaa kumminkin päähän varsinkin netissä tämä ns. "horoskooppikulttuuri", jossa ihmiset projektoi omia tulkintojaan ihan kaikkialle ja korostaa (tietysti itse määriteltyjä) stereotypioita x0 Saattaa olla kumminkin vain ihmisten lajittelu -systeemiin liittyvä sivuvaikutus, koska olen huomannut samaa käytöstä myös esim. mbti-keskusteluissa.
Arvostan kumminkin horoskooppisysteemiä ja siihen liittyviä teorioita, sillä ne esimerkiksi auttavat itsetuntemuksen vahvistamisessa. Koko hommassa saattaisi myös olla jotain perää, mutta en ihan tiedä.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Horoskoopit ovat itselleni vähän 'jännää' aluetta, sillä en usko mutta silti kiinnostaa tutkia niitä hieman syvemmin. Ajatus siitä, että ihmisen piirteet ja elämän kulku määräytyy syntymäajan ja -paikan mukaan on tosi mielenkiintoista. Ottaa kumminkin päähän varsinkin netissä tämä ns. "horoskooppikulttuuri", jossa ihmiset projektoi omia tulkintojaan ihan kaikkialle ja korostaa (tietysti itse määriteltyjä) stereotypioita x0 Saattaa olla kumminkin vain ihmisten lajittelu -systeemiin liittyvä sivuvaikutus, koska olen huomannut samaa käytöstä myös esim. mbti-keskusteluissa.
Arvostan kumminkin horoskooppisysteemiä ja siihen liittyviä teorioita, sillä ne esimerkiksi auttavat itsetuntemuksen vahvistamisessa. Koko hommassa saattaisi myös olla jotain perää, mutta en ihan tiedä.
sama täällä, se on todella kiehtovaa D: mutta en myöskään pidä "horoskooppikulttuurista", se on mullekin vähän liikaa honestly. mut onneks niist ns. piireistä on helppo pysyä poissa - ainakin yleensä. D: niinku joo ok voi kertoa omista kokemuksistaan ja miettiä että hmm onpa hassu sattuma, että useat kauriit ovat tällaisia tai jotain, mut sit ku ihmiset vetää sen yli niin... no thanks, pelottavaa
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Mun aurinkomerkki on härkä, kuumerkki jousimies ja nouseva merkki muistaakseni neitsyt.

Siis mää oon huomannu et toi härkä kuvastaa niinku lähes sataprosenttisesti minua monissa asioissa, paitsi esim siinä et väitetään ettei härät tykkää liikkumisesta (aivan päinvastoin, mää rakastan liikuntaa) et tottakai jotain erilaisuuksia on.
Noista jousimiehestä ja neitsyestä en oo lukenu mittää, et en oikeen osaa sanua et kuvastaako ne mua vai ei. Jousimiehestä tosin tiedän sen verran et se kuvastaa sitä et oon itsenäinen ja erakko omantienkulkija joka ei läheskään aina osaa valmistautua matkaan (ei ihan kirjaimellisesti mihinkään matkaan vaa u know) kovinkaan huolellisesti :D
Pittääpä lukea tosta neitsyt-merkistä tähän väliin jotaki
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Ja siis en oikeen usko horoskooppeihin, toki luen niitä huvikseni ja näin ja joskus saatan olla sillee et hetkone toi juttuhan oikeesti tapahtu ja näin et välillä saatan jäähä miettii et mikä siinä horoskoopissa ois sellasta mikä vois todellaki tapahtuu. Mut kuitenki en lue niitä ihan tosissani vaikka härkä kuvaaki mua hyvin xD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Okei, luin ton neitsyt-jutun tuolta Annasta

Mitä noi päivämäärät siinä horoskoopin vieressä meinaa, oksne vaa niitä päivämääriä jotka kertoo sen aurinkomerkin?? Ainaki näyttivät siltä

Mutta siis
Joiltain osin toi neitsyt kuvaa mua ihan hyvin, esim se et "neitsyt saattaa asua jätekasassa jossa hän säveltää sinfonioita" yms 😂 ja et kannustan muita saavuttamaan tavotteensa (jep, koska itekki teen kaikkeni et saavutan omat tavotteeni (aina se ei onnistu ku mää pidän rimaa aika korkeella :'))
Mut sit esim se kohta missä sanottiin siitä et "ratkoo viileästi ongelmat" ei oikeen sovi muhun läheskään aina, toki pyrin aina olemaan rauhallinen ja näin. Vaikka toisaalta tässähän puhutaan ulkosesta olemuksesta, et kyl mää ulkosesti yleensä näytän viileän rauhalliselta vaikka sisällä kiehuiski xDD
Mutta siis toi neitsyt oli hieman ristiriitasempi mut sanoisin et seki sopii ihan kivasti muhun
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mä olen aurinkomerkiltä vesimies joka kyllä sopii muhin.
Nousevalta merkiltä oon vaaka ja siinä oli jotain samaa.
Kuumerkiltä olen myös vaaka ja se pomppasi kyllä kauas musta.
Pitänee lueskella vähän enemmän illalla koska en ole aikaisemmin tutustunut nousevaan- sekä kuumerkkiin
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Okei, luin ton neitsyt-jutun tuolta Annasta

Mitä noi päivämäärät siinä horoskoopin vieressä meinaa, oksne vaa niitä päivämääriä jotka kertoo sen aurinkomerkin?? Ainaki näyttivät siltä

Mutta siis
Joiltain osin toi neitsyt kuvaa mua ihan hyvin, esim se et "neitsyt saattaa asua jätekasassa jossa hän säveltää sinfonioita" yms 😂 ja et kannustan muita saavuttamaan tavotteensa (jep, koska itekki teen kaikkeni et saavutan omat tavotteeni (aina se ei onnistu ku mää pidän rimaa aika korkeella :'))
Mut sit esim se kohta missä sanottiin siitä et "ratkoo viileästi ongelmat" ei oikeen sovi muhun läheskään aina, toki pyrin aina olemaan rauhallinen ja näin. Vaikka toisaalta tässähän puhutaan ulkosesta olemuksesta, et kyl mää ulkosesti yleensä näytän viileän rauhalliselta vaikka sisällä kiehuiski xDD
Mutta siis toi neitsyt oli hieman ristiriitasempi mut sanoisin et seki sopii ihan kivasti muhun
joo, aurinkomerkin päivämäärät on siinä!

juuh elikkäs, kieltämättä huomaa että mun kuumerkki on neitsyt, koska jep kuulostaa tutult tämä kaikki 😂 VARSINKIN "saattaa asua jätekasassa jossa hän säveltää sinfonioita" ja "kannustaa muita saavuttamaan tavoitteensa", kaverit on sanonu mul et mä aina tsemppaan viimeiseen asti D: onpa hassua! niinku mitäs me neitsyet häh 😎
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
hassua muuten, että meinasin just sanoa tänne, että vesimiehet, härät ja kalat on jostai syystä must aina tosi mielenkiintosia ihmisiä. siis legit aina jos joku ihminen jotenki kiinnostaa mua, ne on joko härkä/kalat/vesimies ja se on aika ihmeellistä if u ask me 👀 ja nyt tääl on härkä ja vesimies, missä kalat viipyy? 😂
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
joo, aurinkomerkin päivämäärät on siinä!

juuh elikkäs, kieltämättä huomaa että mun kuumerkki on neitsyt, koska jep kuulostaa tutult tämä kaikki 😂 VARSINKIN "saattaa asua jätekasassa jossa hän säveltää sinfonioita" ja "kannustaa muita saavuttamaan tavoitteensa", kaverit on sanonu mul et mä aina tsemppaan viimeiseen asti D: onpa hassua! niinku mitäs me neitsyet häh 😎
Aijaa eikö toi ollukkaa se nousevan merkin horoskooppi? xD Ku mun nouseva merkki on siis neitsyt.
Mutta joo tutulta kuulostaa xDD
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Aijaa eikö toi ollukkaa se nousevan merkin horoskooppi? xD Ku mun nouseva merkki on siis neitsyt.
Mutta joo tutulta kuulostaa xDD
oli se! sanoinpa epäselväst, siis joo vaik se oliki nousevan merkin kuvaus ni huomasin myös itessäni et voin samaistuu vaik se onki kuumerkki mulla 😂
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,441
Reaktioarvo
2,333
Itsehän olen kokonaan skorpioni, aurinko, kuu ja nouseva. Mitä se kertoo minusta? Sitäpä on hyvä pohtia.

Mutta ihan hyvin kuvaa minua nuo skorpionin selitykset.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Itse en horoskooppeihin usko ollenkaan. Toki joskus voi käydä niin että jos henkilö on vaikka leijona niin se kuvaa hänen luonnetta hyvin, mutta miun mielestä se on ihan täyttä sattumaa vaan :D: Kävin kuitenkin kattomassa nuo, niin miun aurinkomerkki on vesimies, kuumerkki neitsyt ja nouseva merkki kaksoset. On noissa jotain minuun täsmäävää, mutta toisaalta taas paljon eroakin :D
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
upitetaanpa vähäsen, jos tänne eksyis lisää porukkaa 👀

no hei! täältä voitte käydä kattomassa tämän päivän horoskoopin, jakakaa ihmeessä siitä jotakin mietteitä jos sellaisia syntyy 🌞

hmm, en ihan tiedä mitä aattelisin tosta tän päiväsestä. must tuntuu et aika usein kuitenki mietin, että ketkä on mulle oikeesti tärkeitä elämässä ja ne ihmiset yritän pitää lähellä. noh, onhan tässä viel muutama tunti aikaa, josko kokisinkin valaistumisen ja keksisin jonkin uuden tyypin. tossa kyl sanotaan myös, että mu pitäs viettää niiden ihmisten kans enemmän aikaa ja oon samaa mieltä siitä D: menispä korona pois ni vois nähdä kamuja nii paljo ku haluaa
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
"Kaksonen - Tunnistat tänään loistavalla tavalla elämällesi arvokkaat ja iloa tuottavat ihmiset. Anna itsellesi lupa viettää enemmän aikaa heidän seurassaan jo tänään, sillä vain siten löydät uusia ihania piirteitä itsestäsi."

Minä tänään: homehtunut kotona sisällä koko päivän täysin yksin, keskustelematta kenenkään muun kuin Varasijan porukan kanssa. Te siis ilmeisesti olette elämäni tärkeät, iloa tuottavat ihmiset ja opetatte minulle uusia, ihania piirteitä itsestäni? Kuinka ihanaa!
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Te siis ilmeisesti olette elämäni tärkeät, iloa tuottavat ihmiset ja opetatte minulle uusia, ihania piirteitä itsestäni? Kuinka ihanaa!
onpa suloista jotenkin 😂

turns out, että horoskooppi oliki näköjää oikeassa. juuri äsken puhuin mu perheen kans ja puhuttii siitä, että ollaan onnellisia et just me ollaan perhe ja että se o hyvä asia ku arvostaa niitä ihmisiä jotka on lähellä. aikamoinen sattuma!
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
"Kaksonen - Tunnistat tänään loistavalla tavalla elämällesi arvokkaat ja iloa tuottavat ihmiset. Anna itsellesi lupa viettää enemmän aikaa heidän seurassaan jo tänään, sillä vain siten löydät uusia ihania piirteitä itsestäsi."

Minä tänään: homehtunut kotona sisällä koko päivän täysin yksin, keskustelematta kenenkään muun kuin Varasijan porukan kanssa. Te siis ilmeisesti olette elämäni tärkeät, iloa tuottavat ihmiset ja opetatte minulle uusia, ihania piirteitä itsestäni? Kuinka ihanaa!
Joo mäkin kaksonen.

Minä tänään: tein 24/7 kouluhommia enkä puhunut kuin muutaman kerran vanhemmille kurssivalintoja koskien.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Vesimies - Varo tekemästä mitään oman arvomaailmasi vastaisesti, sillä tänään hermostut sellaisille ihmisille, joiden annat jollain tavalla määrätä elämääsi. Hermostumisen sijasta voisit kokeilla päätösvallan siirtämistä takaisin itsellesi.

Oikeestaan toi ei tänään hirveemmin kuvastanu miun elämää, mutta yleisesti kyllä D: Oon aina ollu sellanen että haluun miellyttää muita ja ns. elän muita varten, mut nykyään miulle on tullu sellanen raja vastaan etten vaan jaksa enää. Mua vituttaa kaikki ihmiset jotka koittaa määrätä jotenkin, joten en aio enää suostua siihen.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Vesimies - Varo tekemästä mitään oman arvomaailmasi vastaisesti, sillä tänään hermostut sellaisille ihmisille, joiden annat jollain tavalla määrätä elämääsi. Hermostumisen sijasta voisit kokeilla päätösvallan siirtämistä takaisin itsellesi.

Oikeestaan toi ei tänään hirveemmin kuvastanu miun elämää, mutta yleisesti kyllä D: Oon aina ollu sellanen että haluun miellyttää muita ja ns. elän muita varten, mut nykyään miulle on tullu sellanen raja vastaan etten vaan jaksa enää. Mua vituttaa kaikki ihmiset jotka koittaa määrätä jotenkin, joten en aio enää suostua siihen.
YES se on hyvä, ettet anna enää muiden määräillä! D: niin sen kuuluuki mennä. kokemuksesta puhun et siit on myös yllättävän hankala päästä eroon ku haluu miellyttää muita ja elää muille, mut se maksaa ittensä moninkertasena takas ku siit pääsee.
 
Ylös Pohja