NO MITÄ HELVETTIÄ I THOUGHT I WAS CIS
MUT MIKS TÄÄ ON MINÄ:
https://www.voicesofgenz.com/post-1/6-signs-you-might-be-gender-fluid
ei ehkä ihan kaikki noi päde muhun mut jotenkin a lot of it felt familiar tho?? Eih en mä jaksa enää mennä Back and forth tän asian kans
Huoh
Trying to figure out if this whole thing is just ocd or if im actually genderfluid tho
Siis oikeest tavallaan ku miettii ni periaatteessa jo se että meen BACK AND FORTH tän asian kanssa kertoo sen et on mahollista et oonki genderfluid. Koska eka oon sillee OON CIS ja saatan olla pitkään sillee ya dude i'm cis, ofc i am. Mut sit taas jossain vaiheessa alan AINA kyseenalaistamaan at least jollain tasolla. Niiku tänääki toi asia mikä tapahtu. Tai siis se että jos oon identifioitunu vaikka ja miks tässä jo pitkän aikaa niin vittu luulis sen olevan merkki siitä et on mahollista et oon genderfluid. Mut sit toisaalta. TOISAALTA. tärkeä pointti. Että mä en oo varma kuinka kauan must on tuntunu tältä , et onks tää oikeesti alkanu vast nyt vai millon. Koska sukupuoli on niin eri asia jotenki ku vaa se et kehen sä oot seksuaalisesti suuntautunut. Se on paljon helpompi tietää vaikka sekin on vaikeet, mut emt jotenkin must tuntuu et sukupuoli on niin jotenki viel enemmän valmiiks annettu sulle et sitä ei edes osaa aina kyseenalaistaa. Vaik jollain tasol oon aina kyseenalaistanu sitä mut oon kyl halunnu olla tosi paljon vaan cis, joten en oo uskaltanu aina edes ajatella tätä asiaa näin paljon ku nykyään. Vaikka vihaan kyllä miettiä tätä ku en mä oikeesti tiiä enää mitään at this point ???
AT THIS POINT I'M AFRAID TO ASK
voikohan sekin olla tietyl tapaa merkki siit et oon niin pronoun indifferent, niiku, en välitä vittuakaan millä mua kutsutaan. Like idc. Mut sit taas toisaalta kyl must välil saattaa tuntua oudolta joku just kuten sanoin joku tietty sukupuolitettu sana, mut välillä taas i'm totally ok with it. Mut yleisesti ottaen idgaf about pronouns.
Huoh mitä helvettiä nyt taas ei vittu I FUCKING WANTED TO BE CIS. mä niiku oikeest halusin olla cis mut nyt mua pelottaa jos tää kyseenalaistus jatkuu aina vaan :D mut emt ihan sama tho.
Huoh vielä eilen (ja tänäänkin) olin täysin varma et oon cis muija. TÄYSIN varma. Olin vaa sillee lol tää on niin selvä asia ettei mikään voi olla selvempää. Ahdistavaa miten sekasin voi ittensä kanssa olla. Tai sitten mä vaan oikeesti aloin kuvitella asioita ku luin ton artikkelin???????? Ehkä oon vaa vainoharhanen ja ocd-oireilen?
NO ANYGAYS
oli se mitä vaan lets sleep ok PLS I BEG YOU TO SLEEP bitch 😩 stop this nonsense
Siis kirjaimellisesti tasan sillä sekunnilla kun aloin oikeest olee ihan satavarma et oon cis ni eiku TAAS kyseenalaistukset tulille voi herrane aika