Suhteet Huoh tämän yhden kaveripojan kanssa

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Taustaa: olen hyvää pataa muutaman miespuolisen luokkalaiseni kanssa, ihan platonisessa mielessä. Yksi näistä sankareista yritti kuluneen vuoden aikana lähentyä minua ns. "pahat mielessään", mutta annoin rukkaset, koska elämässäni ei ole tilaa parisuhteelle enkä muutenkaan ole hänestä sillä tavalla kiinnostunut. Kaiken lisäksi tuo tilanne vaikutti kaverini osalta vähän laastarin hakemiselta, koska hän erosi eksästään vain pari kuukautta aiemmin. Hän otti torjumisen ihan hyvin ja pysyttiin kavereina sen jälkeen, vaikka välit hetkellisesti kylmenivätkin.

No, nyt tuo kaveri on viime aikoina taas alkanut käyttäytymään epäilyttävästi. Viestittelee minulle jatkuvasti, juttelee syvällisiä ja yrittää aina aloittaa keskustelua nimenomaan myöhään illalla. Teki tuota samaa viime keväänäkin, kun yritti iskeä minua. Normaalisti jutellaan vain päiväsaikaan ja keskustelu on asteen verran kasuaalimpaa. Saatan yliajatella, mutta pelottaa että hän on taas liian toiveikas ja yrittää pehmitellä minua. Tilanteeseen lisää maustetta se, että olen käsittänyt hänen tapailevan yhtä naista ja silti hän käyttäytyy näin? En ymmärrä, ihmissuhteet ovat niin hämmentäviä.

Vihaan näitä tilanteita, joissa kaveri kehittää yhtäkkiä syvempiä tunteita. Ei ole ensimmäinen kerta. Pitää varmaan alkaa käyttäytymään tunnevammaisesti kaikkia kohtaan.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
voitko sä kysyä häneltä suoraan, että mikä tilanne on? D: voisit sanoa vaikka tuonkin, et voi olla että yliajattelet mut mietit silti että mitä tämä oikeen on
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,134
Reaktioarvo
1,171
Itse en sen kummemmin välittäisi, paitsi jos vihjaa selvästi olevansa yhä kiinnostunut, jolloin antaisin ymmärtää että en ole enkä tule olemaan kiinnostunut. Ja jos vielä senkin jälkeen jatkaa, niin en pelkäisi vaikuttaa tylyltä ja vähäsanaiselta vastauksissa. Turhaa käyttää ylimääräistä energiaa ihmisiin, jotka eivät kunnioita sanomisiasi.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Pakko kai se on. Ei vaan jaksaisi käydä tätä tilannetta läpi nyt, kun on niin paljon muutakin mietittävää.
ymmärrän D: siin tapaukses voit noudattaa makkachinin neuvoo ja olla sen kummemmin välittämättä, ni ei tuu lisää ns. lautaselle. mut tietysti jos tää on niinku enemmänkin mielessä, niin sit ainaki kannattaa kysyä suoraan
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Itse en sen kummemmin välittäisi, paitsi jos vihjaa selvästi olevansa yhä kiinnostunut, jolloin antaisin ymmärtää että en ole enkä tule olemaan kiinnostunut. Ja jos vielä senkin jälkeen jatkaa, niin en pelkäisi vaikuttaa tylyltä ja vähäsanaiselta vastauksissa. Turhaa käyttää ylimääräistä energiaa ihmisiin, jotka eivät kunnioita sanomisiasi.
Taidan tehdä näin, ehkä turha lietsoa tilannetta ellei hän anna mitään selvää merkkiä olevansa kiinnostunut. Ja totta puhut, jos hän aikoo useaan kertaan vielä yrittää niin en todellakaan epäröi antaa kylmää kyytiä.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Kysyt siltä mikä tilanne ja jos sillä on jotakin ajatuksia nii sanot vaan et sillä ei nyt ole mitään mahdollisuuksia suhun.
Eikä sun esim. tarvi jutella sille myöhään iltasin tai mittää jos et halua
En olekaan vastannut niihin viesteihin iltaisin ollenkaan, vastaan vasta seuraavana päivänä. Ei tunnu vihje menevän perille, koska tästä huolimatta laittaa melkein joka ilta viestiä.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
kinkkinen tilanne, kun vielä luokkalainen kyseessä ja joudut näin ollen näkemään häntä usein D: mutta jos näyttää selvästi olevansa kiinnostunu, ni sanosin vaan suoraan ettei tunteet oo molemminpuolisia. jos hän ei kunnioita sitä ja jatkaa edelleen, voit olla ihan tylykin häntä kohtaan.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,953
Reaktioarvo
8,464
Taidan tehdä näin, ehkä turha lietsoa tilannetta ellei hän anna mitään selvää merkkiä olevansa kiinnostunut. Ja totta puhut, jos hän aikoo useaan kertaan vielä yrittää niin en todellakaan epäröi antaa kylmää kyytiä.
Lusikkatesti ja sen jälkeen vallata Aunus jääpuikolla? Sairasta..
 
Ylös Pohja