Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Huomaa kyllä että koiraihmiset dominoi tässä maailmassa aika paljon
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 119154" data-attributes="member: 32"><p>Tein itsetutkiskelua ja mietin että mistä syystä koen koirat pelottavina:</p><p>-Ne käy iholle ja työntää kuonoaan joka paikkaan. Siis ihan varmasti joukossa on myöskin niitä kivempiakin yksilöitä. Mut itse olen sellainen ihminen joka arvostaa enemmän omaa tilaa. Tulee pieni pakokauhun tunne kun näen jonkun koiran juoksevan kohti kun täällä monilla lapsiperheiden ja ihan lapsettomienkin pihoilla koiria pidetään irti. Joskus hieman ahdistaa käydä lenkillä kun tietää että siinä yhden talon pihalla on varmasti taas irti juoksemassa koira ja tietenkin se lähtee sitten talon ohi kulkevan lenkkeilijän perään ja sitten työntää kuonoaan tämän lenkkeilijän takamukseen. Niissä tilanteissa jotenkin koitan rauhoitella itteeni sekä vältän katsekontaktia koiran kanssa aina niin etten menis liian paniikkiin kun koira suorittaa perusteellista tutkimustaan. Siksi yleensä ajoitan iltalenkkini hyvin myöhäiseen iltaan kun talojen lapset ovat nukkumassa ja koiratkin todennäköisesti pois näköpiiristä. Vaikka aina silloinkaan eivät ole olleet. Ja sitten hihnassa ulkoilevissa ohikulkevissakin koirissa on tollaista. Siis kun näen jossain kaukaa tulevan koiranulkoiluttajan niin koitan sit aina välttää katsekontaktia koiraan. Ettei se vaan juoksis kohti. Mut onneks on aika paljon sellaisia koiria tullut vastaan jotka ovat jättäneet tuntemattomat ihmiset rauhaan. Koira on vähän liian yli-innokas eläinlaji minulle. Mut oon kyllä rauhallisten koirien ystävä.</p><p>-Isoäänisiä. Siis koirien haukkuminen vaan säikäyttää aina. Siis kun on lenkillä jossain ja sitten alkaa kuulumaan ”vuh vuh vuh”. Silloin havahtaa karuun todellisuuteen ihanasta haavemaailmastaan. Pelkään hirveesti isoja ääniä ja koirien haukkuminen ei helpota tätä asiaa.</p><p>-Kun olin lapsi, koira hyppäs minua vasten niin että osui naamaan asti. Se kävi kipiään ja näin on käynyt 2 kertaa kahen eri koiran kanssa. Koirien lähestymistavat ovat olleet aina hyvin arvaamattomia minulle lapsuudessa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 119154, member: 32"] Tein itsetutkiskelua ja mietin että mistä syystä koen koirat pelottavina: -Ne käy iholle ja työntää kuonoaan joka paikkaan. Siis ihan varmasti joukossa on myöskin niitä kivempiakin yksilöitä. Mut itse olen sellainen ihminen joka arvostaa enemmän omaa tilaa. Tulee pieni pakokauhun tunne kun näen jonkun koiran juoksevan kohti kun täällä monilla lapsiperheiden ja ihan lapsettomienkin pihoilla koiria pidetään irti. Joskus hieman ahdistaa käydä lenkillä kun tietää että siinä yhden talon pihalla on varmasti taas irti juoksemassa koira ja tietenkin se lähtee sitten talon ohi kulkevan lenkkeilijän perään ja sitten työntää kuonoaan tämän lenkkeilijän takamukseen. Niissä tilanteissa jotenkin koitan rauhoitella itteeni sekä vältän katsekontaktia koiran kanssa aina niin etten menis liian paniikkiin kun koira suorittaa perusteellista tutkimustaan. Siksi yleensä ajoitan iltalenkkini hyvin myöhäiseen iltaan kun talojen lapset ovat nukkumassa ja koiratkin todennäköisesti pois näköpiiristä. Vaikka aina silloinkaan eivät ole olleet. Ja sitten hihnassa ulkoilevissa ohikulkevissakin koirissa on tollaista. Siis kun näen jossain kaukaa tulevan koiranulkoiluttajan niin koitan sit aina välttää katsekontaktia koiraan. Ettei se vaan juoksis kohti. Mut onneks on aika paljon sellaisia koiria tullut vastaan jotka ovat jättäneet tuntemattomat ihmiset rauhaan. Koira on vähän liian yli-innokas eläinlaji minulle. Mut oon kyllä rauhallisten koirien ystävä. -Isoäänisiä. Siis koirien haukkuminen vaan säikäyttää aina. Siis kun on lenkillä jossain ja sitten alkaa kuulumaan ”vuh vuh vuh”. Silloin havahtaa karuun todellisuuteen ihanasta haavemaailmastaan. Pelkään hirveesti isoja ääniä ja koirien haukkuminen ei helpota tätä asiaa. -Kun olin lapsi, koira hyppäs minua vasten niin että osui naamaan asti. Se kävi kipiään ja näin on käynyt 2 kertaa kahen eri koiran kanssa. Koirien lähestymistavat ovat olleet aina hyvin arvaamattomia minulle lapsuudessa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Huomaa kyllä että koiraihmiset dominoi tässä maailmassa aika paljon
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja