huomenta, mitäs teidän sunnuntaihin?

Reaktioarvo
826
mä nukuin aika huonosti, viikko sitten ottamani lävistys taitaa jomotuksesta päätellen olla tulehtumassa D: suunnitelmissa leipoa tänään omenapiirakkaa ja tehdä vaniljakastiketta.

mitkä fiilikset syyskuun lähenemisestä, miten viikonloppu meni ja mitä teette vielä tänään?

Reaktioarvo
5,133
voi ei toivottavasti ei nyt kuitenkaan tulehtuisi D:

itse nukuin melko hyvin, tosin heräilin ihan käsittämättömän paljon. naapurit paukutteli raketteja pitkälle yöhön, mistä lie niitäkin saaneet. tänään pitäisi käydä pelaamassa yksi peli, ei juuri muuta suunnitelmia.

Reaktioarvo
826
voi ei toivottavasti ei nyt kuitenkaan tulehtuisi D:

itse nukuin melko hyvin, tosin heräilin ihan käsittämättömän paljon. naapurit paukutteli raketteja pitkälle yöhön, mistä lie niitäkin saaneet. tänään pitäisi käydä pelaamassa yksi peli, ei juuri muuta suunnitelmia.
niin joo, eilen taisi olla ne venetsialaiset. D: kukaan mun lähipiirissä ei oo koskaan juhlineet niitä niin aina tulee yllätyksenä.

Totenkopf

Ragdoll
Reaktioarvo
2,388
Heräsin vähän aika sitten, söin ja nyt menen uudestaan nukkumaan. :p

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Reaktioarvo
308
No joo tuun tällee "vähä" jälkeenpäin

Nukuin taas jotenki sekavasti ja sain aamupalan huoneeseen niinku tyylii ekaa kertaa elämässäni (isä toii). Sit perus oon ollu puhelimella ja käyny mummolassa.No nyt sitä ollaan täs omal sängyl näpyttelemässä tätä ja miettimässä ens viikkoo.

Ens kuu tuntuu jotenki uskomattomaltaa, koska aika kuluu näi nopee oikeesti.

Ylös Pohja