Aihe vapaa Huudan mun unille taas

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Rääh ja also miks tän ihmisen pitää pilata kaikki asiat mun elämässä. Yöunet ja kaikki muukin voi jestas.

Siis se uni oli jotain niin ahdistavaa mut aaaaa toisaalta haluaisin nähdä sen uudestaan. Oli niin parasta ku sai olla sen lähellä edes unessa jos ei muuten D= ok i die.

HHHHHSJDJFKFKFK se kohta kun istuttiin vähän matkan päässä toisistamme ja se kattoi mua ja mä sitä 😭💔 sit meille tuli jotain säätöä oikeestikin siinä ja aaaaa ja sit kaikki muut kyseli et onks meil meneillään jotain D: plus hessukin oli sen verran siinä unessa ainakin että yritin väittää että en tykkää hessusta ja samalla kuitenkin mukamas kaverillisesti halailin sen kaa yms XD vittu mitä helvettiä nyt taas

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ah tää uni muuten edelleen kiusaa mua =S kaikki mun viime aikoina näkemät unet pyörii päässä ja kiljun koht tho

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Nyt näin muute niin sairast unta et pakko kirjottaa se ainakin osittain tänne muistii D: pakko prosessoida vähän.

Siinä siis tapahtu kaikenlaista mut ainakin yks kohta oli joku sellanen et harrastin seksiä mun kaverin tai entisen kaverin kanssa, sit mun entinen ihastus laitto mulle viestiä jotain tyyliin et asfjfkfkffk ja kaikkee et se oli ihan pois tolaltaan mut en saanu selvää että mistä. Kuulosti siltä niiku se ois ollu kännis ja aattelin et varmaa se ryyppää tai jotain mut mikä sil on hätänä. Sit mun toinen kaveri (ei se jonka kanssa panin) sano mulle jotain että hänen tyttöystävä (tai siis ilmeisesti kihlattu) on jossain mökillä tällä hetkellä ja se laitto sille viestiä et se on raskaana. Sitte tää mun kaveri oli et no se on pettänyt sitä vissiin jonku jätkän kaa koska nää mun kaveri ja sen kihlattu oli siis molemmat muijia niin ei se ny vois olla muuten raskaana, ellei se olis pettäny sitä. Sit se vuodatti jotain siit ja olin ihan et ok mä en edes TIENNY sun olevan muuta ko hetero tai et oot yhes jonku kaa ja et ootte viel KIHLOISSA :D olin vähän sillee et muija mitä vittua nyt. Sit tajusin et ei helvetti, se on tää mun ihastus jonka kanssa viestittelin. En siis oikeasti ole enää ihastunut siihen mut siin unes ilmeisesti olin ja oltiin siis juteltu mun kaverin tietämättä, mut en tienny et mun kaveri oli yhdessä sen kaa enkä ees sitä et mun kaveri oli yhes kenenkään kaa, saati kihloissa. Ja sitä paitsi olin ajatellut ettei se mun ihastus tykkää musta takasin edes, mutta ilmeisesti se oli tykännyt myös must, mut luulin ettei. Ei saatana :D sitte tää mun kaveri suuttu mulle siitä ku sanoin et hei se on viestitelly mun kaa myös ja tykkään siitä mut en tienny et se on sun kihlattu tho :DDDDD mitä vittua. No sit hirveet säädöt ja tää mun ihastus ja kaverin kihlattu sit laittaa sieltä hirveen pitkää viestiä sielt jostai mökilt ja säätää jtn ja mä en tiiä olikse oikeestiki iha tinassa vaikka se oli ilmeisesti sit raskaana :D mitä vittua. Vielä hulvattomammaks meni vissiin siinä kohtaa kun timppa ilmestyy ovelle, oltiin siis tän mun kaverin luona, siis sen kaverin jolla oli tää draama sen kihlatun kaa ja sit yhtäkkiä timppa ilmestyy sinne ettii mua ja oon sillee aa moi kulta eli ilmeisesti oltiin timpan kanssa yhdessä siin :DDDDDD huutonaurua ja siis kirjaimellisesti se vaan tulee sielt sillee moi muru ja ollaan just tyyliin puhumas jotai videopuhelua tän mun kaverin ja sen kihlatun/mun ihastuksen kanssa ja selvittämäs näit asioit ja sit timppa tulee siihen mun viereen ja pitää must kii ja se mun ihastus on vaa sillee "......" Koska se ei tiennyt et mul on jätkä ja sit se ilmeisesti oli mustis siit :DDD tirsk huudan ja sit sanoin vaan jtn et joo täs on timppa, mun poikaystävä, ja kaikki oli.. noh, draamaa sitten siinä. Sit timppa oli et anteeks mikä tääl ny on homman nimi ja et oonks mä jutellu sen muijan kaa ja et oliks meil jtn juttua. Pieni draama sit siitäki ja sit parvekkeelta ilmestyy viel se mun kaveri jonka kanssa olin pannu aiemmin ::::::::DDDDDD sit se jotain alkaa möläyttelee siinä et juu oli hyvät sessiot tai mitä se ny sanokaa ja timppa oli et anteeks mitä ootsä pannu ton kanssa :DDD ja yritin sopertaa jotain et anteeks kulta mä ajattelin koko ajan sua XDD kiljun siis alan itkee koht :DDD siis mä oikeesti aloin siin selittää jotain että joo me pantiin kyllä mut se johtu vaa siit et mua panetti timpan takia liikaa ja siks panin sen mun kaverin kanssa :D öööh juu. Kai siin kaikkee muutaki paskaa tapahtu en vaa oo iha varma että miten se kaikki meni oikeest mut juuh noniin :Ddd mikä vitun... Viisiödraama plus kai viel se jätkä jonka kanssa se mun kaverin kihlattu/mun ihastus oli pannu ja se oli saanu sen raskaaks :D eli kuusiodraama. Jos miettii et siin oli ainaki minä, Timppa, ne mun kaks kaverii ja se ihastus ja sit se mun ihastuksen pano ja oliks viel muutaki. Mitä vittua :Ddd minä ja se mun ihastus taidettii olla aikamoisia playereit ku molemmilla säätöjä vähän joka suuntaan :DDDDDDD vaikka mä nyt en varsinaisesti ajatellu juttelevani sen muijan kaa ku iha kaveripohjalt mut joo se paneminen sen mun kaverin kanssa oli kieltämättä random. No okei siis sotkustahan se oli koko homma ja mul oli kuitenkin tunteita sitä mun kaverin kihlattua kohtaan vaikka ilmeisesti ei oltukaa tehty mitään. Nauran niin paljon ku se vaa laittaa viestii mulle jostain mökiltä iha hädässä ja KÄNNIS???? kun se on raskaana??????? Ja on vaa sillee apua apua ja sit mun kaveri kertoo siit asiast ja tajuun et ei saatana tää on sama muija :D mitä

Ehh joo siin oli kaikkee muutaki mitä en ees osaa selittää enkä muista mut :DDDDD tirsk. Oih muistan myös jossain kohtaa ilmeisesti aikasemmin ennen tota draamakohtaa ni katoin vaa timppaa iha rakastuneena ku se vissiin joko maalas tai rakens jotai, joka tapauksessa jotain tän tyyppistä settiä ja olin iha et oh my oh my vitun komee :D Mut en tiiä ei me varmaan siinä kohtaa oltu yhdessä???? Muutenki se oli ihan eri uni siin oli ihan eri teemat ja kaikkee :D smh jossain välissä muuten ehdin tyyliin flirttaillaki joilleki iha random äijille siinä, ne oli jopa vissiin iha about mun ikäsiäki ja se oli vitun????? Hämmentävää????? Kokonaisuudessaan???? Sit myös olin jossain helvetin pelottavas paikas ja juoksin kai pakoon jotai mut siel oli mun muistaakseni myös timppa ja sit se toi mulle turvaa ku kaikki muu tuntu pelottavalta D: saatto olla hessukin siinä en tiedä mut vau mitä symboliikkaa oikeesti, mikähän pointti tossa koko jutussa oli :D varmaa kunnon kriisit alitajuisesti ollu siitä ku oon aatellu niin "montaa" tässä esim eilen aloin miettii taas hessua ja tõnua "pitkästä aikaa" ni ehk siit tuli tää koko pettämisdraama case :Ddddd ja muutenki ku oon aatellu viime aikoina pervouksia timpast ni ehk siit tuli tää panemis case mut jännä et se oli tosiaa sen mu frendin kanssa, miksei timpan XD oikeest mitä,,,, aaaaaa hukun tähän miten mun unetki voi olla jo noin täynnä draamaa en kestä, ihme ettei tõnu sit ollu mun unissa mut sen sijaan tää muija oli jota en oo aatellu vittu aikoihin. Mut ehkä se just oli täst "seksuaalisuuskriisist" johtuvaa joka ei ees oo kriisi sinänsä mut oon ihmetelly et miks ajattelen pelkästään jätkii. Wut. Ja muutenki oon selaillu instassaki kaikkee lgbt stuff mut koko ajan tunnen itteni "ulkopuoliseks" ku en voi samaistua mihinkään wlw juttuihi. Sit vaa mietin et juu miehist tykkääminen ei tarkota et oon hetero, attraction to males on literally osa bisseyttä joten...

Mutjoo oikeesti tirskun vielki iha liikaa, toi oli ehk yks hämmentävimmist unist mitä oon pitkään aikaan nähny :D EI NÄIN.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aijaa mun unet menee koko ajan oudommaks :D tai no en tiedä voiko tää olla oudompi ku edellinen mut.... Tavallaan,,,,, ???? :D näin nimittäin unta että olin yhes hessun tyttären kanssa XDDDDD mitä vittua. Öö joo en tajuu yhtää mitä siin tapahtu mut oltiin jopa jossain bileis ja sit kaikki vaan oksenteli siel ja olin sillee ei herraisä, ite en vissiin ollu niin pahassa kännissä jos olin ees ollenkaan. Ja öö se oli niin vitun outoa siis me ihan oikeest oltii yhes sen kaa tai must se ainakin näytti ihan hessun tyttärelt joten kai se oli se ja öö jotain cuddlattiin siin :D ???????? Njuu en tiiä mitä tää nyt sit symboloi :D smh juu ja muuta en muista kovin hyvin mutta ihan ku oisin jopa siinä unessa tullu kaapista ainakin äidilleni ja kertonut että oon sen kanssa yhessä ja :DDDDD äiti tais reagoida vähän silleen oudoksuen mut kai se ihan ok oli. Mut ilmeisesti se ois halunnu mun kuitenkin unohtavan tytöt ja olevan jonku pojan kaa :D jjoo tota.. mitähän :D jotenki se oli kyllä aika sympaattinen uni ku lol oltiin hyvä pari ja oltiin ihan rakastuneita XDDDD mut sit rupesin miettimään et olikse vaan sen näkönen vai oliks se oikeest just nimenomaan hessun tytär. En oo ihan varma. Et jos se vaan oli samannäkönen tai jotain. Mut ainakin muistan et se oli super suojelevainen mua kohtaan ja jotenki aina puolustamas mua ja sillee et se oli jotenki hirveen hyvä suhde :DDDDD ei helvetti huutonaurua, enkö muka nähny timpasta unta tho vai enkö vaan muista. Ja jos se oli hessun tytär nii eikö hessukaan ollu siinä unessa :D koska en ainakaan muista ja ei vittu mua hajottaa :D MIKS THO aaaa en voi hengittää

Ylös Pohja