Huutista mun viimevuoden koulun instakuvalle…

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Ensiksi sinne pistettiin kuva joka oli otettu siinä kulmassa että siinä näkyi mun alaruumis ja myös tietty osa mun alaruumiista ja kuva oli juuri rajattu niin ihan selvästi et mulla näkyy, noh, tietynlaiset painaumat juuri siinä kohdassa housuja voitte arvata mut älkää miettikö, maailmalla verrataan kamelin erääseen ruumiinosaan mmmhh. Päätin aatella että tuskin se ketään häirittee ja sivuuttaa kyseisen seikan että tuskin se ketään kiinnostaa.
Nyt menin kyseistä instaa kattomaan niin siellä oli se sama kuva uudessa julkaisussa mutta sit se oli rajattu silleen että se osa mun alaruumiista, jossa oli se tietty näky, oli rajattu pois. Silloin mulla pärähti huutikset kun tajusin et ei hitto joku on ajatellut sitä XDD
Yritin kirjoittaa mahdollisimman sekavasti ettei kenellekään tulis liian häiritseviä mielikuvia mut ääh...
Nolottava housuvalinta en ikinä laita niitä housuja enää :DDD
En aio nolostella tätä liikaa mut jotenkin kummasti alan välttelemään kyseisiä housuja tästä päivästä lähtien huutista…
Mua enemmänkin naurattaa tää, nou hätä…

hiiri

jäkälää
Reaktioarvo
794
kauhia :D: voi jösses xD
en antanu viime koulussa ottaa kuvia, mut silti yks on niitten tilillä, tosin ei mikään paha kuva..

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
kauhia :D: voi jösses xD
en antanu viime koulussa ottaa kuvia, mut silti yks on niitten tilillä, tosin ei mikään paha kuva..
Meijänki koulussa oli semmosta ongelmaa, että semmosten kuvia pääty instaan, jotka eivät ees antaneet kuvata D:
Itelläni ois varmaan joku lista taskussa siltä varuilta aina, että kenen kuvia ei saa julkasta, jos oisin vaikka opettajana jossain koulussa et kyse ei ois siitä etteikö oo muistanut…

Ylös Pohja