Aihe vapaa Huutista sille etten ilmeisesti kykene enää nukkumaa

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Miten voi sattua kaikkialle :--D ei vittu en jaksa

Ei saatana en saa unta koskaan näköjään. Oon yrittänyt jo monesti ei vittu saatana ahistaa vaan niin vittuna.

Kissakin riehuu ni ei tuu mitään oikeest

Naurattaa kuinka en pysty ajattelemaan ketään muuta kuin timppaa

Voi vittu että huvittaa kaikki tämä juu jep

Periaatteessa voisin yrittää vaikka syödä jotain ja sit mennä uudestaan kokeilee nukkumista mutta kun aaaa en mä tiedä ei tästä tuu ikinä mitään

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Reaktioarvo
1,255
Et pysty nukkumaan ollenkaan vai et saanut tänä yönä unta?
Mä nukuin yöllä kolme tuntia D:

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Et pysty nukkumaan ollenkaan vai et saanut tänä yönä unta?
Mä nukuin yöllä kolme tuntia D:
Siis mä nukuin viime yönä silleen että menin nukkumaan neljän jälkeen eli siis 16 jälkeen sillon eilen. Ja nyt heräsin joskus ennen puoltayötä enkä sen jälkeen oo saanu nukuttua vaikka väsyttää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Huudan ku päässä soi taas vuorotellen magus melanhoolia ja forever yours. Itkettää varsinkin forever yours koska siitä tulee niin paljon mieleen tammikuu ja ihan se alku kun olin just rakastunu timppaan. Tai no. Ei ihan alku mutta siinä jossain tammikuussa muistan ku kuuntelin sen biisin ja olin ihan että voi ny vittu, tää muuten menee tunteisiin niin paljon. Ei saatana oikeesti. Plus en saa mielestä parii sketsii mis muru on ihan vitu söpö ja mä en vaan voi-

Aaa siis se on niinnnnnnn dhjdkfkfkflflrkrktk en VOI

tein vielä sen virheen että katoin pitkästä aikaa yhden vidin ja voi vittuuuuuhhhhh kun olin unohtanut sen jotenkin ja aaaaa siis oikeesti kuolen noille pilalle menneille otoksille ko mä en oikeesti kestä sen naurua, en kestä. Jo alussa olin sillee ei vittu ihan saatanan sulone nauru 😭😭😭💗 mä en oikeesti käsitä aaaa en osaa ajatella enää ketään muuta ku sitä, en osaa

(Kohta varmaan ajattelen taas hessua mutta ei se mitään)

Aaa oke itken en pysty rakastamaan enää ketään toista tälleen XDDDD että aha tämä selvä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ai saan paniikkikohtauksen koht tho :)

Kaikki on hyvin!

Kuolen ku katoin naapurin runoilijapoika sketsejä ja huudan oikeest nii helvetisti also miten vitussa joku voi olla noin söpö huudannnnnn mun PIENI 😔❤️ MARRY ME 🤧 kuolen pois! ":D"

Oltais kyllä hyvä pari ku oon 160cm tho ja se on öö 160-164 veikkaisin, se ite on sanonu joskus 163 ja 164 mut google sanoo 160 hmm. Oke jos ikäero on paha ni pituusero ei 😇😭 ei helvetti

Nyt on just se fiilis et: "hei, mistä täältä pääsee pois, heei" D= dkdkfkfifiririrjrkfkfkfkf MITÄ

EI TÄÄLTÄ OIKEEST PÄÄSE POIS THO

Ahahahhahhhsjddkdkl

JEPJEP

kuolen sille yhelle jankon betonille mis timppa huutaa kurkku suorana ja se on vitun s ö p s

En tiiä miks mut se on vitun söpssskdkdkdkfkf

HHHHHHHH

hei

Chill nyt jooko mä saan oikeest sen paniikkikohtauksen tätä menoa,,,,,,,,,,

Okei en voi enää ikinä kuunnella benjaminin juon sut pois koska siitä tulee aina mieleen gaalan vika(?) Jakso missä se oli hahahshsjdk

Ei vittu spotify alko iha vittuillakseen soittaa unetonta yötä

MÄ-

EI EI EI

MUT MIKS

MUT MIKS THO

AHAHAHAHAHSHAJHHHSDH

IDK tää on paha ku täst tulee mieleen erinäisiä muistoja tammikuulta hehehehehehehejdkdkdkdldl

¿ Mut miks

Tota seis

Nyt

Miks noiden piti pilata mun elämäni lopullisesti tho. Kirjaimellisesti tho that's what they did. Huutonauran niin paljon sille että en oo eläissäni rakastunu kehenkään niin lujaa ku timppaan XDXD ai okei en pääse ikinä tästä mihinkään mä hajoon mä-

En edes tiedä miks tää yks biisi muuten muistuttaa timpasta vaikka periaatteessa ei tää ees kerro mistään tämmösestä tai emmä tiiä mutta hei apua tää on kyl paha kans

Ei vittu mulle ei oo ikinä tapahtunu mitään näin kamalaa

En tiennyt et timpast tulis tämmöne ikuine rakkaus.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Pakko huutistella nopee sitä ku juttelin äsken äidin kaa ja XDDDDD en voi

Siis en osaa selittää mut koitan mahd lyhyesti kosk en jaksa kirjottaa mut siis puhuttiin jtn että mun veli oli jutellu sen kaverinsa kanssa ja sitten se kaveri oli oli sanonu mun veljelle että "älä niitä vanhoja sitten kattele niinku se* ja se*" (*eräiden tuttujen nimet) ja veli oli sanonu että no en helvetissä ja joku siinä tavassa miten äiti sen sano mulle sai mut ajattelemaan et ok se järkyttyis niin paljon jos mul ois ikäerosuhde :---D huutonauran, siis se oikeesti ei varmaan hyväksyisi sitä xDDDDDD ok kai se hyväksyis mut voi vittu se kyl salee oudoksuu tämmöstä koska lol kosk vaikutti siltä ku se sano ton ettei se haluis mun veljelle varmaan ketään tollast vanhaa ni tuskinpa se haluu mullekaa ketää vanhaa :---------D tosin se kyl oli ihan hyväksymäs sillon ne "jutut" mikkä mul oli (ei ollu mikää fr juttu kumpikaa mut anyway) sen -86 äijän kaa (12 vuotta ikäeroo) ja jopa -81 äijän kaa, jos se ny oli -81 tosin tossa ny onki vast molemmissa helposti alle 20v ikäeroa et mitenköhän reagoitais jos ois vaikka just semmoset 35v niiku mul ja timpal

Jotenki must tuntuu et mun naama vähän meni tän näköseks siinä kohtaa: "😬" lmao oikeest samal nauroin mut olin sillee ei vittu hyvin menee jos mutsi ei tykkää ikäeropareista HEH

En niiku oikee tienny miten ois reagoinu siinä

Samalla se oli iha perus koska ei se ees kai sanonu mitää erityistä siit asiast, mut joku siinä silti tuntu siltä et ei se ny ehk iha luontevasti suhtautuis asiaan jos mul ois joku vanha :Dd

No mut joo emmä tiiä kai suurin osa ihmisistä muutenki saattaa oudoksua sitä mut ei se tarkota ettei ne sitä hyväksyis oikeest. Niiku tuskin mun mutsikaan siitä vetäis mitään vuosisadan kriisiä (toivottavasti ainakaan) vaikka se varmaan mieluummin haluiskin mulle jonku vähä nuoremman. Mut ainakaan se ei noista yli kymmenen vuoden ikäeroista ikinä mitään ongelmaa vetäny eikä iskä myöskään. Mut yli 30 vuotta alkaa olee varmaan vähän eri asia, ainakin mun iskä joskus jtn "valitti" siitä kuinka pari vanhaa äijää yritti kuulemma iskeä mua, mut en tiedä yrittikö ne muka oikeest, vaikutti iha normaalilta chillailult imo, en tiiä. Kyl mä luulen et joku 30v ikäero ois niille outoo mut kai ne sen hyväksyis. Mietin vaa et bruh tietäsitpä vaa kuinka moneen yli 30 vuotta vanhempaan oon ollu rakastunu hehe

Jos mul joskus on (ei ees tuu koskaan olemaan lmao koska oon kuitenkin aina itkemäs timpan perään ja nii et öh i'm not moving on ja ihan ku joskus sen saisin rääh) ikäerosuhde nii tulee kyl jännä case ehk siit ja joo huutistelen pelkälle ajatukselle

Oof otin muute inspiraatiota ku katoin täs yks päivä sen Monican ja Richardin kertomisen monican vanhemmille rääh sillee take notes. Eli siis kaikki särkyvät esineet ja kaikki pesäpallomailat ja muut pois sillon niiku Ross teki siin :D huoh oon tavallaan vielki mad siit et Monica ja Chandler pääty yhtee kosk mä TARVIIN age gappei. Tarviin niitä ihan hengenhädässä 😭 i am starving

Ok aika chillata pliis nyt seis

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oikeest 😭

Mistä täältä pääsee pois

Itkennnnnnnnnnn :Dd yyyyyyy ei vitussa nyt taas jaksa

Ok pakko yrittää mennä nukkumaan jo nyt koska mun henkinen hyvinvointi on liian vaakalaudalla. En mä tiedä voinko mä sen paremmin sit jos saan nukuttua mut ehkä vähän toivottavasti? Äää saan kylmiä väreitä taas ja sydämessä roihuu liikaa ja sydän hakkaa ja perhosia on vatsassa edelleenkin i guess

En vaan ymmärrä että miksi just kähis mutta okei ei voi asialle mitään sitten joten täytyy vaan elää tän kaa jotenki.

Mun on oikeest niin vaikee kuvitella et pääsisin ikinä yli joten huutista mut eihän siinä voi vittu.

Ylös Pohja