Ai saan paniikkikohtauksen koht tho :)
Kaikki on hyvin!
Kuolen ku katoin naapurin runoilijapoika sketsejä ja huudan oikeest nii helvetisti also miten vitussa joku voi olla noin söpö huudannnnnn mun PIENI 😔❤️ MARRY ME 🤧 kuolen pois! ":D"
Oltais kyllä hyvä pari ku oon 160cm tho ja se on öö 160-164 veikkaisin, se ite on sanonu joskus 163 ja 164 mut google sanoo 160 hmm. Oke jos ikäero on paha ni pituusero ei 😇😭 ei helvetti
Nyt on just se fiilis et: "hei, mistä täältä pääsee pois, heei" D= dkdkfkfifiririrjrkfkfkfkf MITÄ
EI TÄÄLTÄ OIKEEST PÄÄSE POIS THO
Ahahahhahhhsjddkdkl
JEPJEP
kuolen sille yhelle jankon betonille mis timppa huutaa kurkku suorana ja se on vitun s ö p s
En tiiä miks mut se on vitun söpssskdkdkdkfkf
HHHHHHHH
hei
Chill nyt jooko mä saan oikeest sen paniikkikohtauksen tätä menoa,,,,,,,,,,
Okei en voi enää ikinä kuunnella benjaminin juon sut pois koska siitä tulee aina mieleen gaalan vika(?) Jakso missä se oli hahahshsjdk
Ei vittu spotify alko iha vittuillakseen soittaa unetonta yötä
MÄ-
EI EI EI
MUT MIKS
MUT MIKS THO
AHAHAHAHAHSHAJHHHSDH
IDK tää on paha ku täst tulee mieleen erinäisiä muistoja tammikuulta hehehehehehehejdkdkdkdldl
¿ Mut miks
Tota seis
Nyt
Miks noiden piti pilata mun elämäni lopullisesti tho. Kirjaimellisesti tho that's what they did. Huutonauran niin paljon sille että en oo eläissäni rakastunu kehenkään niin lujaa ku timppaan XDXD ai okei en pääse ikinä tästä mihinkään mä hajoon mä-
En edes tiedä miks tää yks biisi muuten muistuttaa timpasta vaikka periaatteessa ei tää ees kerro mistään tämmösestä tai emmä tiiä mutta hei apua tää on kyl paha kans
Ei vittu mulle ei oo ikinä tapahtunu mitään näin kamalaa
En tiennyt et timpast tulis tämmöne ikuine rakkaus.